maini's Video's

  • liebei lüüt, es isch sowiit


    googlevideo hetts gschaft und hett mis video "live" gstellt.


    wie obe erwähnt, nähmed eu ziit(knappi 20min) und stelled de ton aa :grinning_squinting_face:


    s'Video isch letschte spaatsummer 2.3.&4. september ufem weg und am derendingerweekend entstande.


    so jetzt aber gnueg gschnörred luegeds eu a :grinning_squinting_face:


    Miiiiiiis erschte mal (video natürli)


    :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • fetti sach, nur chli wenig töff :winking_face:


    dä ort vom letschte teil kenni vo neumeds :winking_face:


    seisch wennts s'nächschte mal gasch, chumi wahrschinli au mit :smiling_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • geili sach :face_with_tongue:


    burnout het ich hüt au no sölä mache han grad jetzt en neue pneu druff zie la ....hmmm i 3 wuche den :grinning_squinting_face:

    Wer einen Menschen bessern will, muss ihn erst einmal respektieren.

  • Ja het recht, leidr z wenig Töff..


    ABr Video isch wirklich guet gworde vom Schnitt usw her... Cool gmacht :face_with_tongue::grinning_squinting_face:

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • Huiii würklich no geil.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Zitat

    Original von Ciko
    ABr Video isch wirklich guet gworde vom Schnitt usw her... Cool gmacht :face_with_tongue::grinning_squinting_face:


    ha na glück gha... s'isch alles plus/minus gad schöön ufgange...



    und weg em töffmangel... s'wird ja wahrschindli da jahr na eis oder zwei filmli geh, den au mit meh töffli dinne :grinning_squinting_face:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • so mer hends gschafft...
    ha geschter min alte pneu na abegheizt, bevor ich de neu druff due han...


    viel spass :grinning_squinting_face:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Zitat

    Original von maini
    so mer hends gschafft...
    ha geschter min alte pneu na abegheizt, bevor ich de neu druff due han...


    viel spass :grinning_squinting_face:


    Jeee ich hans gschafft ! Min erschte burnout :face_with_tongue:


    Aber am afang scho vergesse , dass mer die choge gable abedrucke muen odr ?


    mit de 50ger hani au scho de eint oder anderi burnout gmacht :face_with_tongue: Aber derte hesch ja au kei 130ps weli vo hine drucket :face_with_tongue:

  • Zitat

    Original von Cedi


    Aber am afang scho vergesse , dass mer die choge gable abedrucke muen odr ?


    jo... ken plan gha wie mer da sell mache, nur gwüsst das ned gad settsch sitze, sprich hinderrad belaschte.
    aber das e bizli ufd gable drücke scho so viel usmacht... ned denkt.

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • hehe , ich han min erschte unfreiwillig mitte i züri am HB gmacht :face_with_tongue: han de bortstei ufe wölle und denn het er vorne blockiert und hine hanen zum qualme gbracht :smiling_face_with_horns:


    d'Bulle hend mich sofort agfigget , bis si gseh hend dass ich no es L gha han und eifach nöd bemerkt han , dass er vorne blockiert...


    de geili gruch isch mer aber scho ufgfalle :face_with_tongue: aber um en fahrende burnout zmache het de hobel zwenig pfupf X(

  • schöns video! schön zämägschnitte u guäti musig!


    übert liniewahl vo dä teilnähmer ir erschte kurve machi mir iz mau nid z fescht gedanke.... :hmpf:

  • cedi
    hehe... meinsch sie hend namal e aug zuedrückt? hmm... villicht montieri den bim burnout s'nöchschtmal au wider es L :baby:



    porter
    mercie... über d'liniewahl uf dem video müemer ned rede, den de grimsel isch vo de andere siite us gsperrt gsi und obe isch zuesätzlich na eine gstande wo zeiche hett chönne geh falls doch mal eine obe abe chunnt. :winking_face:


    was aber ned sell heisse das ich mit minere und de kollege ihre liniewahl immer zfride bin;)

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • i kenn susch ä gueti stell im aargauische wott das bis zum vergase üebe chasch :winking_face:



    glaub aber d'awohner det händ letscht jahr nid so freud gha a mir :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2: