Micha R.I.P. 28.03.2006

• Hi Jungs & Mädels

Ich weiss nicht ob es hier reinpasst , aber ich musste es einfach irgendwie/irgendwo loswerden...

Am Dienstag den 28.03.2006 bekam ich einen Anruf, mir wurde durch die Familie das tragische Ableben eines meiner besten Freunde mitgelteilt...

Ich war total perplex und mitten im Unterricht ( Berufsschule ) liefen mir einfach die Tränen runter , ich konnte nix machen. Das langsame tropfen wurde schnell zu einem reissenden Bach und ich fing bitterlich an zu heulen...

Micha nahm sich sein junges Leben , er wurde nur 17.

Es hätte Ihm hier sicher gefallen , er war ein angefressener Töff-Freak :face_with_rolling_eyes:

Ich bin seit diesem Anruf nicht mehr der gleiche, ich lag gestern einfach im Bett und wusste nicht was ich machen sollte... Er hatte mir nie etwas über Probleme erzählt, er nahm keine Drogen , trank nur selten Alkohol...

Micha , ich vermisse die gemeinsamen Ausfahrten mit Dir !

Rest in Peace !

Einmal editiert, zuletzt von Cedi (29. März 2006 21:44)

• herzlichs biileid

leider dunkts mich das suizid je länger je meh uf e art populär wird.
    e kollegin isch au schwer devo betroffe gsi, hett au scho glaub 2 versüech hinder sich, hett einigi ziit lang gritzt etc.
    ich bin gottefroh hett sie en fründ gfunde wo mit dem hett chönne umgah und ihre wider frische lebensmuet hett chönne geh. s'isch wunderbar z'gseh wie sie us dem ganze sumpf use chunnt.

aber was sie mer so verzellt hett, wievil jungi lüüt sie kennt wo sich intensiv mit dem thema usenander setzed, wievil lüüt ritze düend, wievil lüüt i internet forene drüber diskutiered wie sie sich am beschte selber ume egge bringed, verstahn ich die welt nimme.

irgendwas gaht schief mit dere welt

Cedi
    mach der ned all zu grossi vorwürf oder frag di ned die ganz ziit wiso du nix gmerkt hesch, den es gitt leider eifach situatione da chan de bescht fründ nix meh für eim due.

hoffe dir gahts bald wider besser.

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• Herzlichs Beileid au vo mir! Es duet mir sehr leid für dich, ich weiss wie schwer dases isch en Mänsch womer so gern het z'verlüre! Tönt jetzt villicht echli blöd, aber Kopf hoch Junge, s'Läbe gat witer au wenns schwer isch!
    Säg eifach wämer dir irgendwie chönt hälfe!

RIP Mich (au wenn ich en nöd kennt han, er het es Herz für Töff gha...)

• das tuet mer leid für dich, und cedi, mach der kei vorwürf. ich han au en kolleg dur en sälbschtmord verlore. da chasch nüt mache. au wenn'd e ahnig hetsch, au wenn'ds no würsch wüsse. isch scheisse, ich weiss. isch au ok, wenn'd hülsch. es brucht jetzt halt eifach ziit für all, zum das verarbeite. is chunnt sicher wieder in ordnig aber es bruucht halt ziit

Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

• Hi Cedi,

ich habe auch schon 2 Leute aus meinem Bekanntenkreis durch Selbstmord verloren, ist ein komisches Gefühl und ich mag mir garnicht vorstellen wie das gewesen wär wenn es einer meiner besten Freunde wär.

Mein Beileid!

Take a walk on da house side!

• Ja

Ich mein egal wie eine gstorbe isch, es isch immr schlimm. Ich bi z.B au in Australie gsi und ha eine gsi ka wie er ertrunke isch im Wassr (Strömig), und obwohl ich ihn nit kennt ha, isch es irgendwie mega hart gsi. Ich mein vo einere Minute uff andere lebt de scho nümm.

Es isch eifach e scheiss verdammtes Gfühl, abr so isch das Lebe, es isch nit immr fair. :face_with_rolling_eyes:

Jage nicht, was du nicht töten kannst

• Alle Worte dieser Welt können den Schmerz, den Verlust, die Trauer nicht ausdrücken, die man in einem solchen Moment empfindet. Ich kann dir sehr gut aus eigenen Erfahrungen mitfühlen...Trauere deinem Freund nach, und finde zu dir zurück, vergessen wirst du ihn, verdrängen sollst du die gefühle nicht.
    Nimm dir die zeit, die du brauchst.

Mein tiefstes Beileid.

Fäbu

• au herzlichs beileid vo minere siite! ebe esch scho schlemm söttigi sache ... ich han no niemert dor suizid verlore aber ebe tod vo kollege oder verwandte esch emmer ned eifach ... ebe zeit heilt wunden ... ond ehhm jo mach der ned z vell gedanke, ebe du hätsch es äuä au ned chönne verhindere trurig aber wor ...

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• Ich chan mer numä alzu guet vorstellä wie du dich fühlsch.. Ich han jetzt no dra zbissä obwohls 1 1/2 jahr scho här isch. Es heisst Ziit heiil alli Wunde.. Isch ä lüg! Ufjedefall dörfesch nöd i dich inä frässe! Red mit lüt drüber wie z.b. da im Forum oder mit Lüt wo ihn au känt händ. Leider chani au nöd meh dezuä säge, risst numä alti wunde uf :frowning_face:

Herzlichs Bileid! :frowning_face:

Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

• mis mittgfüühl hesch au...
    isch krass dasme i oisere "wohlschtands" gsellschaft gwüssi problem hett,
    wo mer oft meint kein uswäääg z finde...

• Hi

Danke euch allen für euer Mitgefühl !!

Ich werde am Freitag um 4:30 Uhr nach Deutschland fahren um der Hochzeit meiner Cousine bei zu wohnen und um mal wieder die gesamte Familie ( vom Grossvater bis zum kleinen Cucousin ) um mich zu haben.

GreeZZ

Cedi , dem es schon besser geht.

• au vo minere siite herzlichs beileid !

ich hoffe das du dich nöd unterkriege lasch und din weg wieder findsch. take care to you biker boy !!

chips

Wer einen Menschen bessern will, muss ihn erst einmal respektieren.

• är heds schlussändlich für diä richtig lösig gfundä.
    für ihn heds gstimmt so....

sorry isch hert viellicht.....aber är hed sälber wellä ga (egal was für "problem" är gha hed). ich finds schlimmer wenn öpper wo nu gärn gläbt hät, zmitzt zum läbä usägrissä wird.

Grün muss sie sein!