Töffversicherung

  • hmm ich hans do rächt guät so wiäs usgseht. Also Vollkasko mach ich glaub niä bi minä Fahrzüg, han ich au nöd gmacht wo Gixxer neu gsi isch. Wen ich tschuld bin muäs ich das au selber verantwortä und mit dem Geld wo ich bis jetzt gspart han wägä vollkasko chönt ich mir glaub wieder äs töfflich chaufä :winking_face:
    nei scho nöd grad, aber ich säg mir immer, sobald ä Notlösig chöntisch zallä, mach ich kei Vollkasko, au bim auto nöd.
    Jo sovill zu minärä philo. Zall für mini Gixxer 570.- im Johr mit Teilkasko aber bin halt au scho ufärä guätä Prämiästufä.


    Aproperz. wen ihr Verkehrssicherheits kürs machäd, egal ob Cornu, Veltheim etc. gits bi dä meischtä Versichärigä Prämiäsenkig.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • hmm ok jo i mache denn be minere r6 au teilkasko denn werd mech das au zwösche 700 ond 1000 stei choschte! hoffe eifach ned öber 1000! jäjo .. also nor haftpflicht wördi jetzt au ned mache vandalismus oder diebstahl esch höt zo tag au nömme sälte jo! i werd mer äuä en 03er r6 chauffe met ongfähr 10000km!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:



  • tja hypi der ist bei mir dabei :winking_face:

  • ja ehhhh nöd, was isch denn da fürä strubi versicherig? eini wo plötzlich dä firmesitz z'kasachstan het wenn schadensforderige ufchömed? :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Ich zahle für mini Zicke für


    Haftpflicht bis 100'000'000.-- Schade
    Vollkasko mit Selbstbehalt 1'000.--
    Grobfahrlässigkeit
    Assistance


    1061.60 für es ganzes Jahr :grinning_squinting_face:
    Bin uf 30% unde....

    Einmal editiert, zuletzt von spitzbueb ()

  • also i schaffe ja bire versicherig.... aber i würd mi töff nid vollkasko versichere, ussert är sigi ganz neu.... i würd lieber i gueti sturzpads investiere.....weme natürlech uf dr teufste prämiestufe isch (35%) de xeht das anders us... aber äbe, da söll sich jede sälber la berate und urteile.... chunnt ja o immer drufah ob me e u huere wildsou isch uf dr strass oder eher e sone gmüetlechä kürflischliicher..... :grinning_squinting_face:


    und man beachte: wenns di im 80er mit 120 hare leid, chas sy dass dversicherig dleistige chürzt, also vu dämm här......