Ihr habts ja alle sooooo guet!
-
-
Take it easy, soll eh viel schiffen in nächster Zeit...:)
-
Und dänn no mitem PW, ts ts ts aber wenigschtens im Winter. Bis am Sunntig isch eh scheiss Wätter.
-
isch mer au scho passiert. jedem 5. übrigens i de schwiiz. nimms wie en maa. wär cha z'schnell fahre, chan au d'konsequänze träge....
-
Zitat
Original von Mercutio
isch mer au scho passiert. jedem 5. übrigens i de schwiiz. nimms wie en maa. wär cha z'schnell fahre, chan au d'konsequänze träge....Jap..
Jetzt bini nur no 1 Jahr uf bewährig
-
tja. shit happens
aber es god jo nor no 2 woche.... die wersch jo au no öberläbe...
-
isch ja voll easy für 112km/h
-
Jo chan passiere.. han au scho 2 mal de Lappe müse abgeh.... X(X(
Weiss öpper wo mer chan ga nahluäge wie lang mer na uf Bewährig isch? Bin mer ebe nüme sicher obs mer 2 oder 10 Jahr bewährig ge hend.... -
Zitat
Original von Chrigi
Jo chan passiere.. han au scho 2 mal de Lappe müse abgeh.... X(X(
Weiss öpper wo mer chan ga nahluäge wie lang mer na uf Bewährig isch? Bin mer ebe nüme sicher obs mer 2 oder 10 Jahr bewährig ge hend....10 JAHR ? ???? Was hesch agstellt ???
-
hehe schööne... han min lappe au gnau mit 26zviel usserorts müesse abgeh...
weisch wa isch s'nervigste dra... 1kmh weniger und hettsch nur e buess kassiert...aber ziit vergaht,,,,
-
hmm jo mis beileid :(! hey aber wievell stotz buess het das geh met 26 km/h z schnell?
-
Zitat
Original von -=TS=-
hey aber wievell stotz buess het das geh met 26 km/h z schnell?also bi mir hetts mit schriibgebühre und buess etc. um es mill koscht gha...
-
Zitat
Original von TS-Superstar
Noch zwei Woche
http://data.go-offroad.ch/PICT0260(800x600).jpgNa ja geht noch. Selber Schuld
haha, mitem auto arme siech. :ugly4:
wenns mitem töff gsi wär hätti jez no mitleid gha
-
Zitat
Original von -=TS=-
hmm jo mis beileid :(! hey aber wievell stotz buess het das geh met 26 km/h z schnell?Ha no kei buess bekomme. Nur die 302,45 Sfr Verfahrenskoschte.
Was mich ebe akotzt isch dass ich afang Dezember blitzt worde bin. Dez-Schnee Jan-Schnee Feb-Schnee und im März meldet se sich. Scheiß Bürokrate
Hab am Freitag sTöff zum Service gfahre und plötzlich seh ich dSchmier un de Stroße stehe
Hen aber zum Glück nur de Verkehr umgleitet.Puls uf 250
-
WAS? nur 300 läppe? isch ja huäre iisii!
i ha glichviu zaut woni ä stehendi kollone outo über nä sicherheitslinie ha überholt!