Ihr habts ja alle sooooo guet!

  • Und dänn no mitem PW, ts ts ts :ugly: aber wenigschtens im Winter. Bis am Sunntig isch eh scheiss Wätter.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Zitat

    Original von Mercutio
    isch mer au scho passiert. jedem 5. übrigens i de schwiiz. nimms wie en maa. wär cha z'schnell fahre, chan au d'konsequänze träge....


    Jap..


    Jetzt bini nur no 1 Jahr uf bewährig :grinning_squinting_face:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • tja. shit happens


    aber es god jo nor no 2 woche.... die wersch jo au no öberläbe...

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Jo chan passiere.. han au scho 2 mal de Lappe müse abgeh.... X(X(
    Weiss öpper wo mer chan ga nahluäge wie lang mer na uf Bewährig isch? Bin mer ebe nüme sicher obs mer 2 oder 10 Jahr bewährig ge hend....

    Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

  • Zitat

    Original von Chrigi
    Jo chan passiere.. han au scho 2 mal de Lappe müse abgeh.... X(X(
    Weiss öpper wo mer chan ga nahluäge wie lang mer na uf Bewährig isch? Bin mer ebe nüme sicher obs mer 2 oder 10 Jahr bewährig ge hend....


    10 JAHR ? ???? Was hesch agstellt ??? :wand:

  • hehe schööne... han min lappe au gnau mit 26zviel usserorts müesse abgeh...
    weisch wa isch s'nervigste dra... 1kmh weniger und hettsch nur e buess kassiert...


    aber ziit vergaht,,,,

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • hmm jo mis beileid :(! hey aber wievell stotz buess het das geh met 26 km/h z schnell?

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Zitat

    Original von -=TS=-
    hey aber wievell stotz buess het das geh met 26 km/h z schnell?


    also bi mir hetts mit schriibgebühre und buess etc. um es mill koscht gha...

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Zitat

    Original von -=TS=-
    hmm jo mis beileid :(! hey aber wievell stotz buess het das geh met 26 km/h z schnell?


    Ha no kei buess bekomme. Nur die 302,45 Sfr Verfahrenskoschte.


    Was mich ebe akotzt isch dass ich afang Dezember blitzt worde bin. Dez-Schnee Jan-Schnee Feb-Schnee und im März meldet se sich. Scheiß Bürokrate
    :böse:


    Hab am Freitag sTöff zum Service gfahre und plötzlich seh ich dSchmier un de Stroße stehe :ugly:
    Hen aber zum Glück nur de Verkehr umgleitet.


    Puls uf 250 :engel:

    Auf jetzt! Vollgas!

    Einmal editiert, zuletzt von TS-Superstar ()

  • WAS? nur 300 läppe? isch ja huäre iisii!


    i ha glichviu zaut woni ä stehendi kollone outo über nä sicherheitslinie ha überholt!

    Einmal editiert, zuletzt von Porter11 ()