Scho wieder eine;)

  • Salli zämme
    Ich bi neu do und han es paar froge.. vrallem wägem finanzielle..


    Do ich erscht 18ni und no schüeler bi hani nit sooooo vill gäld..
    I mach in nöchster zit d A1 prüefig und will mr denn e NSR chaufe.
    Wievill NSR und d prüefig chostet weisi öppe, abr vo dr versicherig hani kei ahnig.
    Was muess ich do alles ha im bezug ufd versicherig, und vorallem wievill chostet mi das öppe im johr?
    Isch im momänt nämlich no dr letscht punkt womi vo mim wunsch abhaltet..
    Und welli versicherig isch die besti bzw günstigsti?


    Merci im vorus :face_with_rolling_eyes:

  • Zersch mal sali da im Forum.
    Betreffend Versicherig gasch am beschte mal uf http://www.comparis.ch dete chasch dini Date ige und die holed denn Offerte vo verschidene Versicherige ine... denn gsehsch au grad mal wie tüür das in etwa chunt.
    Vom Gsetzt her bruchsch du (so vill ich weiss) nume d`Haftpflicht. Alles anderi isch "freiwillig" Es lohnt sich aber 100% au diebstahl, Elementar, Vandalismus, etc. zversichere...


    Gruss chrigi

    Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

  • Meci für die schnäll antwort
    Wäg dr comparis..dr töff verglich gits nümme.
    Hai mueni halt so chli umesueche X(

  • au es sali vo mer im forum


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • WELCOME :)! also ich han en aprilia af1 125 ond för die zahli 450 stei em johr! ben be de allianz suisse .. i säge mol das esch eini vo de günstigste versicherige ... basler esch glaub rächt tüür also det wördi öppe 100-200 meh zahle em johr! am beste lohsch der mol vo de allianz en offerte lah erstelle ond verglichsch sie met anderne offertene!


    Grz -=TS=-

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Welcome!


    Auso Versicherig (Basler) ha ni denn zmal als Neulenker für mini RS über 800.- Teilkasko zahlt...


    Muesch der eifach verschiedeni offerte la mache und vergliche, die verschidene Pünkt vo dinere Versicherig erklärt dir de en Berater.

    Take a walk on da house side!