Begriesse

  • Ja git söttigi und söttigi. ICh find eigentlich beides ok, hauptsach es kunnt öbbis zrügg wenn ich eine griess...


    Abr ich mein wäär das verbote, denn miesste sie erscht mol bi de Autofahrer afoh. Ich mein wer het scho beidne hend am Lenkrad, vorallem im Summr wenn s warm isch, strecket doch alli ihri Händ use us em Fenschter und kei Sau seit öbbis :grinning_squinting_face: und vili wo im Auto rauche, mit em Handy telefoniere (ja do git s e saftige Buess, das weiss ich) usw...


    Also ich ha das au eso gmacht, wo mini Händ bzw mini FInger mied gse sind, han ich si au kurz vom Lenkrad weggno und bitz Stretching gmacht :top2:


    All


    Also hüt het mich z.B au en Chopper Fahrer griesst, sind sogar zu 2. gsi und hend mich griesst. Abr die anderi 3 wo ich gse han, hend nit e mol gluegt. Arroganti Siecher :arsch:


    Uff jede Fall hen mich die meischte griesst, het sogar e Roller ka wo mich griesst het. Isch abr uff sone unbewohnte Viertel gsi, denn han ich ihn au kurz zrügggriesst, ich mein irgendwenn wird er doch au uff en grösseri Maschine wechsle und denn söll er au schön griesse :face_with_tongue:

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

    2 Mal editiert, zuletzt von Ciko ()

  • jo aso i grüesse eigentli au alli töfffahrer, egal öb chopper oder sportler....... dasch halt eifach tradition onder biker, ond i fende die tradition amu guet, das stärkt de zämehalt onderenand :grinning_squinting_face: !!


    ps: grüesset er au quads....?? me het ebe letsti eine grüesst, ond den hani notürli fröndlech zroggrüesst :face_with_tongue:

    Vegetarier essen meinem Essen das Essen weg!

  • Zitat

    Original von DonBosco
    jo da chasch de italogruess mache und de recht fuess usehebe. macht aber so guet wie niemert. ich eigentli au nööd


    ah da isch de gruess? ha gmeint da machsch zum die arme velofahrer d'sattelegg uf schiebe :face_with_tongue:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Hm... mich hend d'Hells Angel's hüt grüesst 8o


    Und zwar hend die z'erscht grüesst... Volle kanne die hand raugeknallt - ich deruf au :face_with_tongue:

  • Ich glaub die hend eifach uf dich zeigt, damit jede weiss wär als nechtst drunkter chunt :grinning_squinting_face:



    Bi hütte vome Yamaha-Transporter (vo irgendere Garage halt..) use griesst worde, ha aber zspot zrugggriesst, ha mi zerst no miesse fasse, bi no nie vome bürgerkäfig griesst worde :smiling_face_with_horns:

  • :face_with_tongue: wird au immerwieder vode Hells griest, aber glaub nur will si amig bi mir im Lade go iichaufe chömed! :face_with_tongue:


    @ ciko


    Hells Angels ist ein am 17. März 1948 in Fontana (Kalifornien), San Bernardino County, von Veteranen des Zweiten Weltkriegs gegründeter Motorradclub. Unter der Führung von Ralph Sonny Barger schlossen sich seit 1957 in Kalifornien weitere Clubs unter diesem Label zusammen, im Verlauf der 1960er Jahre dehnte sich die Gruppe zunächst über die USA, dann auch auf andere Kontinente aus; die erste Gebietsvertretung in Deutschland wurde am 16. März 1973 in Hamburg gegründet.


    Anfang des 21. Jahrhunderts sind die Angels der weltweit größte und bekannteste Motorcycle Club – und wegen immer wieder nachgewiesener Nähe einzelner Mitglieder wie ganzer Untergruppierungen (Charter, auch Chapter) zur organisierten Kriminalität gleichzeitig eine der umstrittensten Bikervereinigungen.


    Der Name war ursprünglich der Titel eines Howard Hughes-Films, Hell's Angels, über Flugpioniere der Royal Flying Corps im Ersten Weltkrieg; danach benannte sich eine Bomberstaffel der US Air Force im Zweiten Weltkrieg. Der Clubname Hells Angels wird ohne Apostroph geschrieben.


    Als Backpatch findet ein Totenkopf mit Flügeln, der so genannte Deathhead, Verwendung. Der Schriftzug, und damit die Clubfarben, ist Rot auf Weiß. In Deutschland trat der Club im November 1999 durch den Übertritt (patchover) des bis dahin mächtigsten deutschen MC, den „Bones“, massiv in Erscheinung. Davor gab es Chapter (Abteilungen) in Hamburg, Stuttgart, Kiel und Berlin.


    Da die Benutzung des „Backpatch“ und Namens nur Mitgliedern und nur in Clubangelegenheiten gestattet ist, gibt es Umschreibungen. Gleichbedeutend sind zum Beispiel 81 (für HA) und Big Red Machine (nach den Clubfarben). Oft finden sich die Buchstaben AFFA, die Angels Forever, Forever Angels bedeuten.



    http://www.hellsangels.ch/


    Si sind letzti wieder ide Schlagziile gsi, wills e grossi Razzia gege si geh het, womer Waffe und Droge gfunde het!
    Bös gseit erchennt mer Hells a 2,20m Körpergrössi, 150kg Kampfgwicht, langi Haar, sunnebrüllä, Lederjacke mit em Emblem druf! Und nätürlich en fette Chopper!

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud

  • Zitat

    Original von Dark Spider


    Bös gseit erchennt mer Hells a 2,20m Körpergrössi, 150kg Kampfgwicht, langi Haar, sunnebrüllä, Lederjacke mit em Emblem druf! Und nätürlich en fette Chopper!


    hm... vilivht hend's mich ja wege de grössi und em kampfgwicht für en hells ghalte :face_with_tongue:

  • Also zämmegfasst sött me sich vo dene ABstand halte odr wie?

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • ja....




    nei weiss doch au nöd ich wür eifach nöd grad e tummi schnurre ha... eifach in rue lah

  • D'Hells sind es paar ganz geili siecher ! Die hend mi damals sogar i irem "beizli" a de langstrasse akzeptiert :smiling_face:


    Mit dene chasch es total easy ha , dörfsch sie eifach nöd beleidige oder mit sinnlose sache zuemülle !


    Am LoveRide werdets au widr si und ich freu mi die widr z'gseh ! Die Type sind nämli au hilfsbereit ( mit werchzüüg und so ).

  • hmm i welem ruhm trefft mer denn die meistens so ah .. züri oder was? ond ehhm d.h. wenn jo die grüesse wördi emu au zroggrüess oder?

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Zitat

    Original von -=TS=-
    hmm i welem ruhm trefft mer denn die meistens so ah .. züri oder was? ond ehhm d.h. wenn jo die grüesse wördi emu au zroggrüess oder?


    Jo Züri-City


    Zgrugg Grüesse muesch der selber überlge , die nemets nöd so persönlich wenn du mit enere sport ned zrugggrüessisch aber für mich isches e sach vo Respekt und Astand :smiling_face: