Begriesse

  • Hoi zämme


    Weiss nit, ob mir das scho mol kha hend.


    Wie gseht s eigentlich mit Begriesse us? Tüend ihr jede Töff Fahrer begriesse? Wenn jo, wie gseht s mit anderi us? Tüend die denn au zrück griesse?


    Ich frog nur, wil wie gseit bi hüt nomol mit em Gsx use und do het mi fascht jede Töff Fahrer begriesst und ich denn natürlich au zrück. Irgendwie bekunnt me do Glücksgfühl odr nit? Also uff jede Fall bekunnt me gueti Luune :face_with_tongue:


    Also schribbet mol euri Erfahrige... Ha z.B au khört, dass Choppers und BMW Fahrer gar nit griesse, in wie fern das stimmt, kann i natürlich nit beurteile. Also los :grinning_squinting_face:

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • also: git gwüssi töffahrer wo nume anderi grüessed wo mit de gliche marke ume düsed.


    generell würdi säge, grüess wenn magsch und ned in stress chunsch (z.B. inere kurve)

    Gott erschuf die Zeit, von Eile hat er nichts gesagt.

  • also i grüesse eigentlich jede töfffahrer egal wele töff daser fahrt bes ofenes paar usnahme wie z.B. Goldwingfahrer oder natürli 125er roller oder so do muesi säge löpfi mini hand ned sprech i grüesse sie ned! ond eigentlich so be harley's oder so grüessi z.t. au ersch wenn sie mech grüesse well söttigi fahrer hani au scho grüesst ond nix esch zrogg cho!


    ps: i fende grüesse en geili sach ond es stellt mech au emmer uf wemmer gseht das biker's zämehalte ond enand grüsse! :rock:

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Ich fings en cooli sach das mer sech grüessed uf em Bike, het öppis vo ere verschworene Gruppe.
    Ich grüsse so guet wie jede Töffahrer... Rollerfahrer zähle da nit dezu, und Chopper werdet numme grüsst wenn sie au tüe.

    Take a walk on da house side!

  • ich grüesse au praktisch jedä fahrer solang ich nöd in stress chume debi.... säb mit de bmw fahrer und de chopper fahrer hani us eigner erfahrig au scho gmerkt... sind (nöd alli) huere ibildeti sieche und fahred mit "hocher nase" dur s züg dure... aber ebe....

  • SuFu :winking_face:


    Hemmer alles scho mol gha....

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Zitat

    Original von Stephan
    ich grüesse au praktisch jedä fahrer solang ich nöd in stress chume debi.... säb mit de bmw fahrer und de chopper fahrer hani us eigner erfahrig au scho gmerkt... sind (nöd alli) huere ibildeti sieche und fahred mit "hocher nase" dur s züg dure... aber ebe....


    Also min fätsch isch so e Uusnahm. Fahrt e gmachti Honda Shadow VT750C2 und er grüesst sogar Roller ( aber nume wenn die z'erscht tüend :face_with_tongue: ).


    Ich grüsse alli Töfffahrer usserd Harley's. Will eusi lieeeebe Harley fahrer sind ignorantie säck ( also 99 vo 99.5 )

  • Bi widr hei ko und ich muess sage, bis jetzt het mich jede begriesst, und das sind sichr über 10 gsi. Roller würd ich au nur griesse, wenn sie mich zerscht griesse würde :smiling_face_with_horns:


    Find ich abr au e cooli Sach. Isch jo anschinend au en alti Tradition, dass me sich unter Bike Fahrer griesst, odr?

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • Hallo!


    Hüt bini schnell 2 Stunde uf de Bock ghocket und han e Huufe Töffler gseh uf de strass.


    Han e huufe grüesst, machi eigentli immer....aber es hett au viel wo ebbe ned düend......egal ob harley oder r1.


    Git au sönig wo uf de Autobahn vode andere Spuur us grüesset.......=)


    Nume grüesse wenn ander zersch grüesst isch au schwierig....me het ja ned viel ziit und fahrt ja "ufenand" zue.


    grüesstmer eigentli wämmer eine vo hinde überholt??


    greet's thomas

  • jo da chasch de italogruess mache und de recht fuess usehebe. macht aber so guet wie niemert. ich eigentli au nööd

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Ich gmeint das wäär jetzt Französisch? :ugly:

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • Ich grüesse aigentlich völlig legal?
    also dörfmer de lenker ohni grund loslah?
    Also würed ier en entgege kommende polizeitöff grüesse?
    Min Vater meint das seged in erster linie töfffahrer und in 2ter linie Poliziste.
    Aber chönted die öpis mache wenns wend?

  • Du lohsch jo dr Lenker nit los?


    Und ja, ha au scho kört dass paar d Grüene begriesst hend. Kunnt halt druff ah wie die sind. Paar vo ihne freue sich anschinend und griesse zrück, anderi nit. Isch jo kei Verbreche, sind ja au nur Mensche :grinning_squinting_face:


    Mis Weekend mit em Gsx R isch au scho vorbi, ha i dene letzte 2 Tääg über 400 KM gmacht, unglaublich odr :ugly:


    Het mir abr sehr guet gfalle :grinning_squinting_face:

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

    Einmal editiert, zuletzt von Ciko ()


  • lohsch de lenker ned los ... das esch son sach! es get halt töffahrer wo eifach d fenger chli ahebe ofem töff ond söttigi wo ebe de länker loslöhnd! also i strecke au emmer mini hand vom töff ond löpfe d fenger bem grüesse! so gseht mer au dasmer grüesst werd! aber ebe gschmacks oder willenssach :grinning_squinting_face:

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Ich grüesse generell jede miteme gschaltete Töff und wirde vo fast allne zrugggrüesst (3g - neui Rechtsschribig loht griesse!), sind aber meist d BMW, Chopper und Goldwing-Fahrer wo mi denn nur schreg aluege :engel:
    Ich ha bisher d Erfahrig gmacht, dass afang Saison die meiste griesse, so ab Mitti Summer Afang Herbst höre die meiste uff, will sie kei Bock meh hend, lol.
    Ich griess aber die ganz Saison dure. und zwar eso: :arsch: ..lol :face_with_tongue: