Begriesse

  • jo ebe wemmi so eine wörd grüesse wördi en ehh au zrogg grüesse! ossert ebe sie hätte öppis gäge sportler :P! denn wördis onderloh!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Ich wuerd si au zruegggriesse, mit dr Hoffnig, dass sie denn nit uff eimol umkehre :grinning_squinting_face::engel:

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

    Einmal editiert, zuletzt von Ciko ()

  • ach chömed, tüend nöd so... ich han zwar nüt mit de hells angels am huet, aber ich grüesse sie genau so, wie ich jede ander töfffahrer au grüesse.
    au wänn ich e farbigi supermoto fahr und die halt schwarzi chopper, en gruess isch eifach nume fründlich und halt en alt iigsässne bruch unter töfffahrer, au en hells angel wird nöd hässig ab der, will en fründlich grüessisch!:)


    ich grüesse jede töff usser roller (usser die grüessed mich au), au bmw und goldwing fahrer. wänn öpper halt nöd zrugggrüesst (und das passiert uf jedere uusfahrt sicher paarmal), dänn isch das dem sis bier. ich finds e gueti sach und han ja schliesslich sälber au freud, wänni grüesst wird!


    greez pyro

  • Zitat

    Original von Pyroman
    ach chömed, tüend nöd so... ich han zwar nüt mit de hells angels am huet, aber ich grüesse sie genau so, wie ich jede ander töfffahrer au grüesse.
    au wänn ich e farbigi supermoto fahr und die halt schwarzi chopper, en gruess isch eifach nume fründlich und halt en alt iigsässne bruch unter töfffahrer, au en hells angel wird nöd hässig ab der, will en fründlich grüessisch!:)


    ich grüesse jede töff usser roller (usser die grüessed mich au), au bmw und goldwing fahrer. wänn öpper halt nöd zrugggrüesst (und das passiert uf jedere uusfahrt sicher paarmal), dänn isch das dem sis bier. ich finds e gueti sach und han ja schliesslich sälber au freud, wänni grüesst wird!


    greez pyro



    [Blockierte Grafik: http://www.unitedforces.ch/bildli/smf/word.jpg]


    bin genau deiner meinung
    und wegen den einschels -> ein bisschen nervenkitzel brauchts auch :winking_face:

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • Zitat

    Original von Pyroman
    ach chömed, tüend nöd so... ich han zwar nüt mit de hells angels am huet, aber ich grüesse sie genau so, wie ich jede ander töfffahrer au grüesse.
    au wänn ich e farbigi supermoto fahr und die halt schwarzi chopper, en gruess isch eifach nume fründlich und halt en alt iigsässne bruch unter töfffahrer, au en hells angel wird nöd hässig ab der, will en fründlich grüessisch!:)


    ich grüesse jede töff usser roller (usser die grüessed mich au), au bmw und goldwing fahrer. wänn öpper halt nöd zrugggrüesst (und das passiert uf jedere uusfahrt sicher paarmal), dänn isch das dem sis bier. ich finds e gueti sach und han ja schliesslich sälber au freud, wänni grüesst wird!


    greez pyro


    jo ebe han nor ned gwösst öb sie das positive oder negative wörde uffasse .. vellecht fühle sie sech jo agriffe dor das :P! aber demfall ned ond weni dene s näcshcte mol begegne hebi eifach d hand öppe en km use bes d schlange vo hells angels verbi esch :P!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Zitat

    Original von $nail
    wegen den einschels -> ein bisschen nervenkitzel brauchts auch :winking_face:


    nervekitzel isch wend i dene iri beiz gahsch und mit dim ghetto blaster "take me tonight" vom alexander laufe lahsch :face_with_tongue:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • maini
    :evil2: Chasch natürlich au uf ihri Bikes Playboy chleber druf tue, mit em schlüssel de lack verchratze, es "i love police" t-shirt alegge und a iri bikes pisse, aber ich denke es git besseri arte zum selbstmord begah!:)


    Neinei soooo schlimm sind die au wieder nöd....aso sicher nöd all!


    Cedi: bisch du denn au so es riise 2m monster voll mit muskle? :face_with_tongue::face_with_tongue::face_with_tongue::engel::evil2:

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud

  • Also ich grüß au eigentlich alle.
    Wenns schiffed au dRollerfahrer. Dann sind die genau so arme Siech und hends au verdient :grinning_squinting_face:

    Auf jetzt! Vollgas!