• Kurze Vorstellung, nachdem es mir (und 2 weiteren Usern die sich heute angemeldet haben) in einem anderen Motorradforum nicht mehr so wirklich gefallen hat, hab ich mich kurzer Hand hier angemeldet!

Ich bin 22, fahre eine 06er 600RR in orange/schwarz, vorher hatte ich eine aprilia RS und dann eine Mito.

Weitere Hobbys findet ihr im Profil...:P

Wünsch euch allen nen prima Saisonstart und freu mich auf einige gute Diskussionen hier drin! :böse::grinning_squinting_face:

Take a walk on da house side!

• Welcome in da House ! :grinning_squinting_face:

Diskussion? :face_with_rolling_eyes:

Welles andere Forum ? Us wellnä Gründ dän? So diskussion hät agfange :face_with_tongue: :grinning_squinting_face:

Immerhin häsch es bizli Orange a dim Töff :winking_face:

Wünsch dir viel spass da im Forum und ägueti Saison 06 :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:

Edit: Happy Birthday :grinning_squinting_face:

Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

2 Mal editiert, zuletzt von pseudOnat (23. März 2006 15:42)

• Zitat

Original von pseudOnat
    Welcome in da House ! :grinning_squinting_face:

Diskussion? :face_with_rolling_eyes:

Welles andere Forum ? Us wellnä Gründ dän? So diskussion hät agfange :face_with_tongue: :grinning_squinting_face:

Dass chani au beantworte :face_with_tongue:

Bin alte Forum handlets sich um's swissbikers.ch , de Mike,Fäbu ( passani ) und ich , hend eus derte jetzte mal zrugg zoge.

Gründ:

-Beschissene Admin
    -Kei Akzeptierig vo Theme die Jungi interessieret ( zB Speeeeeeeeeeeed :face_with_tongue: )
    -Ignorierig vo PM's an Admin wo mir eusi Problem schilderet
    -Strikti durchführig vom Admin sinere Nase ohni Wenn und Aber
    -kei Mundart erlaubt :face_with_tongue:

greeZZZ
    cedi

• Ond scho weder eine meh.

Do e demm Forum werds der secher pässle.

Wönsch der au en gueti Sasion 06

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Ich has zwar nit so wie der Cedi wölle usdrücke aber voila jetz isch es gseit... :grinning_squinting_face:

Ich ha eifach chli es lockeres Forum wölle! Bin scho i vilne Fore aktiv gsi aber so "ernst" isch es glaubs no nierneds zuegange.

pseudOnat: In da House isch schomal guet, mini Musik. lo

Das wär no mini RR
    Vo vore...

Take a walk on da house side!

3 Mal editiert, zuletzt von MikeRR (23. März 2006 16:59)

• Hey au es WILLKOMME vo mir!!!

und schowider eine meh und denn erscht no eine wo supersportler fahrt!! GEIL!!!
    Also ich wünsche en schöne saisonstart und e um- und unfall freie saison 06!

PS: was losisch denn du für musik?
    Greez

• @ mikeRR 1. mol au wilkomme em forum ond vell spass ond gueti sasion 06 ond natürli alles juuute zum borzeltag :prost: :winking_face:

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• Herzlech Willkomme...ond vel Spass do enne...

Of e guete Saisonstart of de Stross..

• au vo mer es salü und alles guete im forum, aso do hani bes jetzt no vo niemerm ghört dases ned kuhl wär.

cu charlie

ps alles guet zum burtzeltag

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• i schliess mi do au grad a..... welcome em forum ond happy birthday!!

Vegetarier essen meinem Essen das Essen weg!