Schutzbekleidung

  • Also, dä eint oder ander weis ja das es mich am z`diestig uf tschnauze gleid het:( Warum, wiä, wo spielt eigentlich kei rolle! Es gaht mir nur drum da mir viil neuling da inne hend und es immer mee werded (logo bi dem geile forum ;)) Ich wot eifach mal gseit ha wi verdammt wichtig schutzkleider für euis sind...Darum en appel a ali Neuling und Alte hase da inne: Sind nöd dumm und schützed euch!!!!


    Mir isch voralem klar worde wie wichtig GUETI schuh sind:VERDAMMT WICHTIG!!! Het jetzt vermuetlich en schalt hebel im Fuss wen mini Alpinestar nöd gsi wäred (Alpinestar vs. Schalthebel 1:0 :D) Ich gseh immer wieder lüt wo mit turnschuh töff fahred, aber au diä mached das nur so lang bis eimal um haut, well das chan verdammt schlimmi folge ha (evtl. für s`lebelang)


    Au richtigi hose und jacke mit protektor chönd sehr viil schmerze und choste erspare (pseudO chan eui da es gschichtli verzähle :D:P)



    Also userd das mir alles jetzt no weh tuet han ich kei schürfige, brüch oder sustigs züg wo nöd spötistens bis am weekend weg sind (min neue helm het au en schade devo wägtreid (chratzer) aber min chopf isch no ganz ;))



    Also BITTE, BITTE niä ohni schutzkleider uf de Hobbel stiege, und wers doch nöd lah chan, muen nacher nöd da go jammer was ihm pasiert isch, ich has gseit;):)


    Und susch wünsch ich eui e ganz tolli und geili saison 2006 und natürlich e umfallfrei;)


    :D:D

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

  • jo do stemmi der voll ond ganz zue! aso schotzchleidig esch öbis huere wechtigs bem töfffahre....... i han eigentli alles bes of stefeli....... naja, zom schaffe send die halt ebe ned so geignet... i bruche de töff ebe als hauptverkehrsmettel ond gange met dem au go worke ond jo metdene steffeli em büro zhocke esch ned grad sehr agnehm... :ugly:


    apropo chleider: de aldi en dütschland het ab höt töffchleider em agebot... aso derte kriegsch steffel för 30 € (gang mer die go chaufe för toure), esch zwar huere bellig aber deför hesch leider au ke fachmännischi berotig.......... aber jäno, als lehrleng muenme halt scho me of chöle als of qualität luege:face_with_rolling_eyes:

    Vegetarier essen meinem Essen das Essen weg!

  • Zitat

    Original von Racer
    jo do stemmi der voll ond ganz zue! aso schotzchleidig esch öbis huere wechtigs bem töfffahre....... i han eigentli alles bes of stefeli....... naja, zom schaffe send die halt ebe ned so geignet... i bruche de töff ebe als hauptverkehrsmettel ond gange met dem au go worke ond jo metdene steffeli em büro zhocke esch ned grad sehr agnehm... :ugly:


    apropo chleider: de aldi en dütschland het ab höt töffchleider em agebot... aso derte kriegsch steffel för 30 € (gang mer die go chaufe för toure), esch zwar huere bellig aber deför hesch leider au ke fachmännischi berotig.......... aber jäno, als lehrleng muenme halt scho me of chöle als of qualität luege:face_with_rolling_eyes:



    bisch du dä siech gsi won ich hüt morge vor mir gha han z'siggethal bi vollschiff wätter? :smiling_face:


    also ich mues zuegäh, ich fahr amigs au mit turnschueh, so für churzi wäge, wennt gschnäll gasch go ichaufe gsehni s'problem nid soo. wennis drufalegge es tüürli go mache bini natürlich voll usgrüschtet, d'jeans chrazed ebbe nid so geil am bode entlang wie es paar gedigeni knee-sliders :grinning_squinting_face: :ugly5:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • hehe jo ben höt scho au metem töff onderwegs.... jedoch hani chli en andere arbetsweg als dor siggethal :face_with_rolling_eyes: i phalte mini machine eigenlti nome beneme schneestorm ede garage ene:P be rege chasch jo au easy fahre, bruchsch den halt eifach no regehose ond den passt da scho :ugly: :grinning_squinting_face:

    Vegetarier essen meinem Essen das Essen weg!

  • Black devil: mir persöndlich isch s'wichtigschtä das ich gueti händschä ah han, denn das isch immer s'erschtä wo machsch wenn umghesch, dich abstützä! drum nöd bi händschä sparä!!! da chan min kolleg es liedli singä, nach dem er 3 wuchä dä arsch nöd het chönä putzä...


    Racer, lehrling hin oder her aber das chan's nöd si für 30euro gogä stiefel chaufä, das sparsch mit sicherheit am falschä ort!?!?!


    Hypi, genau bi so sachä wie schnäll gogä pöschtelä, chans eher passierä da viellicht nöd ganz bi dä sach bisch, wie wenn gasch gogä tourä...aber ich weis was meinsch, mach ich ja nöd anderscht!

    dä dummä g'hört d'welt.....

  • Jop , wichtigi Kleidig isch s'halbe läbe !


    Mich het's sit ich de Töff han 3 mal ghaue, s'letschti mal am 03.12.2005 und derte het denn mini Chnüüschiibe en Riss gha und de Schliimbüütel isch mer gplatzt X(


    3Wuche kei Bike , nix bewegung :böse:


    Aber mittlerwiel channi em bett zum glück :arsch: säge :face_with_tongue:


    Aber ich bi au froh gsi, immer gueti Jacke,Hose,Stifel gha !


    Und au wenn die schutzkleidig fascht 2.5mill gkoschtet het , dass isches mer wert gsi !

  • Zitat

    Original von Racer
    hehe jo ben höt scho au metem töff onderwegs.... jedoch hani chli en andere arbetsweg als dor siggethal :face_with_rolling_eyes: i phalte mini machine eigenlti nome beneme schneestorm ede garage ene:P be rege chasch jo au easy fahre, bruchsch den halt eifach no regehose ond den passt da scho :ugly: :grinning_squinting_face:


    hmmm, isch mir nämmli hüt au ä gäli nsr vor dä nase ummegurked :smiling_face: jänu


    sugibängel: isch halt ebbe amigs echli müehsam alles azlegge, kennsch es ja :winking_face: s'einzig wasi nöd han wenni gschnell öbbis gang go hole isch stiefel und hose. klar isch au dasi denn bewusst viel weniger risikofreudig fahre also in vollmontur. :ugly5:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Ech schliesse mech em black devil sinere meinig a. es esch öpis vom wechtigste, dass mer gueti chleider a hed.


    Ond wäg de Stefel vom Aldi. Ech han erst letschti öpis öber die Belligaagebot gläse. Ech säge bewosst bellig. Es esch be stefel so wiit gange, dass em Fall vomene Storz de konststoff ned brecht, sondern splettered. Ond das so, dass es sehr scharfi sache ged wo sogar dor de Stefel dore send.


    Chas nor betone. Be de Uusröstig z'spare esch absolut am falsche ort.


    Racer. Hesch der scho mol öberleid es paar tornschue z'chaufe wot eifach em gschäft losch :winking_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • @ Peak hani grad au welä säge wäg de Turnschueh :grinning_squinting_face:


    Hmm, kei Hosä agha und s Benzinhänli vo dä KTM im Chnü gha.. ca 5 Mönet under liechtä schmärze müesse ushare und wäni go fahre bin hani extremi schmärze gha, isch jetzt aber wieder guet :ugly5:


    Schnäll mit dä DT zum wörkä fahre und beid Chnü ufgschürft gha..


    Also ich han zu 90% us däre sach glärnt.. Sowieso jetzt wo mini so Powär hät.. :engel:


    Sori nomal @ BlackDevil wägem Zistig.. :ugly5:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • jo da metde tornschuhe chönti mol en erwägig zieh.... :face_with_tongue: aber ebe, meinet er da sigi nüt so bellig steffel.....hmmmmm.... i gang gläb eifach mol go luege (hät öbrigens au no anderi sache wie blache ond händsche usw.) ond wensi einigermasse bruchbar usgsehnd den chaufmer derig ond sösch gangi halt scho en fachhandel go 200.- steffel chaufe........ :ugly: damn hey da züg esch eifach zuuuuuu teuer!!

    Vegetarier essen meinem Essen das Essen weg!

    Einmal editiert, zuletzt von Racer ()

  • Zitat

    damn hey da züg esch eifach zuuuuuu teuer!!


    Gang is dütsche ! derte bechunnsch stifel wo zB bim 3W Motorsport Fr.499.- choschtet für €89 ! Ich han beide paar Stifel und händsche im Dütsche g'kauft und so über Fr.900.- gspaart !!!

  • Cedi
    Ond wo gosch denn ame das züügs go poste em Düütsche? Ech gone jo för grösseri Beträg au es Düütsche. Aber so vell hani denn glaub doch no nie gspaart. Drom wörds mech wonder nä, wo du denn ame gosch.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Zitat

    Original von Peak
    Cedi
    Ond wo gosch denn ame das züügs go poste em Düütsche? Ech gone jo för grösseri Beträg au es Düütsche. Aber so vell hani denn glaub doch no nie gspaart. Drom wörds mech wonder nä, wo du denn ame gosch.


    ich mach der hüt abig es PM , hans gad nid im chopf, bi im Gschäft am "schaffe" und d'Rechnige diheime :face_with_tongue:


    GreeZ

  • Also ich bin eigentlich immer voll usgrüschtet. Au denn wenni gange ga fahre... Ok han kei Töffstiefel, nime da aber eifach die vom Militär. Die sötte glaubs scho here hebe.
    Aproppo Aldi. Bini hüt grad husch gsi.... han mer neui Händsche, Nieregurt und Tankrucksack pöschteled.... isch na easy.... alles i allem ca. 75.- Es nimmt mi nume wunder wie lang das Zügs denn au hebed... :hmpf:

    Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!