Also, dä eint oder ander weis ja das es mich am z`diestig uf tschnauze gleid het:( Warum, wiä, wo spielt eigentlich kei rolle! Es gaht mir nur drum da mir viil neuling da inne hend und es immer mee werded (logo bi dem geile forum ;)) Ich wot eifach mal gseit ha wi verdammt wichtig schutzkleider für euis sind...Darum en appel a ali Neuling und Alte hase da inne: Sind nöd dumm und schützed euch!!!!
Mir isch voralem klar worde wie wichtig GUETI schuh sind:VERDAMMT WICHTIG!!! Het jetzt vermuetlich en schalt hebel im Fuss wen mini Alpinestar nöd gsi wäred (Alpinestar vs. Schalthebel 1:0 :D) Ich gseh immer wieder lüt wo mit turnschuh töff fahred, aber au diä mached das nur so lang bis eimal um haut, well das chan verdammt schlimmi folge ha (evtl. für s`lebelang)
Au richtigi hose und jacke mit protektor chönd sehr viil schmerze und choste erspare (pseudO chan eui da es gschichtli verzähle :D:P)
Also userd das mir alles jetzt no weh tuet han ich kei schürfige, brüch oder sustigs züg wo nöd spötistens bis am weekend weg sind (min neue helm het au en schade devo wägtreid (chratzer) aber min chopf isch no ganz ;))
Also BITTE, BITTE niä ohni schutzkleider uf de Hobbel stiege, und wers doch nöd lah chan, muen nacher nöd da go jammer was ihm pasiert isch, ich has gseit;):)
Und susch wünsch ich eui e ganz tolli und geili saison 2006 und natürlich e umfallfrei;)
:D:D