En wiitere Neuling :-)

• Guete Abig :smiling_face:

Ich bi 17ni , fahre jetzte sit fascht enem Jahr en 50ger ( mittlerwiil 21800km o_O ) und bi sit ich 8bi Töff-agfresse :smiling_face:

Het damals alles mit enem chline Modeltöff 1:18 agfange , mittlerwiil sinds über 800 :winking_face_with_tongue:

Ich wott im September uf e grossi umstiege , mini Favorite sind d'Z750 vo Kawa und d'GSX-R 600 K6 vo Suzu.

Wenn jemmerd no meh wüsse wott , söllers eifach sägä :winking_face:

Achja , ich bi für "fascht" alles z'ha :face_with_tongue:

GreeZ

Cedi

• es slü vo mer da im forum.

aso 21'000km ime jahr dasch au hut ab

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• Zitat

Original von Charlie
    es slü vo mer da im forum.

aso 21'000km ime jahr dasch au hut ab

cu charlie

Hehe danke :smiling_face: De Mech reagiert au immer mit enem Stuune wenn er gseht dass er no fahrt :face_with_tongue:

Eigentlich sind's 9 Mönät :face_with_tongue:

• ja nöd schlächt hä.. schapo :face_with_tongue:

willkomme und uf e gueti neui töff(li)saison :smiling_face_with_horns::grinning_squinting_face:

• @ cedi au welcome im forum vell spass do enne! han no en frog, vo besch du? ond ehhm über 800 töffmodell :winking_face_with_tongue: ich han grad mol stolzi 3 :face_with_tongue: ! augsta, r1 ond daytona :)!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• Zitat

Original von -=TS=-
    @ cedi au welcome im forum vell spass do enne! han no en frog, vo besch du? ond ehhm über 800 töffmodell :winking_face_with_tongue: ich han grad mol stolzi 3 :face_with_tongue: ! augsta, r1 ond daytona :)!

Ich nimm mal ah , dass du gern min Bürgerort wüsstisch :face_with_tongue:
    Embrach , das isch bi Klote :smiling_face:

Sölli mini jetzte au ufzelle :grinning_squinting_face:

• au vo mer es härzlechs willkomme. wersch secher vell spass do ha...

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Zitat

Original von Cedi

haha de siech nei demfall hätti mösse froge wo wonnsch du :)? ond ehhm jo fosch mol ah met ufzelle ond wennd morn noni fertig besch chasch ufhöre :P! nei seich esch scho guet ich dänke mol du wersch vonere honda mtx bes zonere hayabusa alli ha :D! haha!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• Zitat

Original von Cedi

Wohnsch zEmbrach?

Au vo mir es Welcome in da House!! :grinning_squinting_face:

Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

• Jap hani :winking_face:

Also bisch vo Embrach? Bini hüt grad chli go race :grinning_face_with_smiling_eyes: So richtig Pfungä Oberämbrach.. Geili Firabig strecki :grinning_squinting_face:

• Zitat

Original von pseudOnat
    Jap hani :winking_face:

Also bisch vo Embrach? Bini hüt grad chli go race :grinning_face_with_smiling_eyes: So richtig Pfungä Oberämbrach.. Geili Firabig strecki :grinning_squinting_face:

OH JA ! aber mit em 50ger isch de weg berguf gad emale mit 49 zschaffe :frowning_face: bergab denn so en lappe :face_with_tongue:

• Zitat

Original von Cedi

OH JA ! aber mit em 50ger isch de weg berguf gad emale mit 49 zschaffe :frowning_face: bergab denn so en lappe :face_with_tongue:

Abwarte und dümli dreiä :winking_face: Mäldsch di mal wän die gross Schwöschter vom 50erli häsch und dän chömer mal es biz s ZH unterland unsicher mache :evil2::evil2:

• Zitat

Original von pseudOnat

Abwarte und dümli dreiä :winking_face: Mäldsch di mal wän die gross Schwöschter vom 50erli häsch und dän chömer mal es biz s ZH unterland unsicher mache :evil2::evil2:

Duuret no bis in September :frowning_face: Denn chunnt ebe e Z750 oder e GSX-R 600 , mit KTM hani abgschlosse , zvill mackene , aber Husquarna gfallt mer no :winking_face:

• *pff* Soviel mackene wien ich han also passt das :grinning_squinting_face:

Septämber.. Hmm.. Hämer ja no so ein Monet Ziit oder so :grinning_squinting_face: