GSX-R 600 06 für das Wochenende

• So liebi Lüüt

Für das Wuchenend kann ich endlich mol en Supersportler fahre, zwar nur mit 25 KW, abr das wird sicherlich gnueg si für mi. Ha jo am Afang mit em CBR 125 agfange, denn de CBF Hornet 600, und jetzt han i Luscht uff me beko :grinning_squinting_face:

Hend ihr scho Erfahrige mit em neue Gsx ?

Bi scho e chli nervös. Schaad dass es am Wuchenend regne wird, abr das isch mir au zimli glich. In 2 Wuche foht nämlig scho mi Grundkurs ah.

Was ich no ha welle froge, nach em Grundkurs (12 Stunde) kann ich mi denn eifach bim Expert amelde (natürlich nit grad nach dem, wird denn scho biz selber fahre), odr muess i denn unbedingt no paar Fahrstunde ne? Also ich ha Autopriefig und ich denk es isch eigentlig alles glich, usser dass me uff 2 Räder fahre tuet, und dr Rescht ka me eigentlig au selber lerne odr doch nit? Ich mein jetzt schön in Kurve ine fahre usw...

Jage nicht, was du nicht töten kannst

Einmal editiert, zuletzt von Ciko (22. März 2006 15:22)

• Wäg de Prüefig.. Du muesch kei Fahrstunde nä. Aber ich z.B. han 1 Fahrstund gno dasi weiss wiemer pingelig "koräkt" fahrt :hmpf::grinning_squinting_face:

Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

• Jo in Basel scho :angry_face:

Villicht blib ich abr au nit do und fahr e chli umme, mal gucke :grinning_squinting_face:

• aso i ha am abig vor de prüefig ei fahrstund gnoh im prüefigsgebiet. aso damals no met em fufi und jetzt met de sibylle hani ke stunde meh gnoh gha ussert die 8h grundkurs

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• Ah ok

Und ka me sich denn eifach selber bim Experte amelde? Sind die eigentlich nett?

• je nach experte,es gett riese affe oder ganz easy type

i ha mi über de fahrlehrer agmeldet woni de kurs gmacht han, dasch am eifachste gange, aber chasch die scho sälber amelde

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• Hmmm und wie land hend ihr gwartet bzw sind ihr gfahre nach em Grundkurs? Was isch empfehlenswert? Am liebschte würd ich mi nämlig grad amelde :grinning_squinting_face:

Einmal editiert, zuletzt von Ciko (22. März 2006 18:34)

• hanich au gmacht gha, denn hesch nämlino am beste intus wies ganze gaht

cu charlie

• Aso ich bin nur mol die gross gfahre...aso die neu 1000ger...und die isch sooo arschhammer geil zum fahre das ich mich gad i sie verliebt han...Die isch handlicher als mini R6...und das isch ez echt nöd übertribe...

Denk nöd das d600er gross anderst wird sie ussert viellicht vom dampf.. ;-))

The World is yours...

• soooooo

Bi vorhin mol e Rundi go dreie mit em GSX R 600 K6 und ich muess sage, ich ha mi verliebt :grinning_squinting_face::ugly:

Sogar mit 25 KW het de viel Dampf, ich ha echt nit könne glaube dass das NUR 34 PS sind, wie goht de denn ab wenn er offe isch. Oje oje,

Also zum Fahrverhalte, Bremse usw kann i nit viel sage wil ich jo bis jetzt nur de CBR 125 er und de CBF Hornet 600 gfahre bin, aber me merkt scho, dass er en Supersportler isch. Und Sound isch au zimli geil. ja und vom Optik her find ich ihn halt au nur geil mit em kline Uspuff...

Und hey, s Wetter isch ja wohl bombe.... Also was lauft am Weekend? :face_with_tongue:

• Wünsch der viel Spass no dermit das Weekend... ha z ersch au de Gixxer K6 wölle chaufe, aber mir het er letztendlech nit sooo guet gfalle.

Frag: Spürsch du de Kuppligszug nit am Bei links? Ich ha mer grad bim erste drufhocke z knie agschlah dran.

Take a walk on da house side!

• wo hesch denn du chöne e 25kw gixxer k6 fahre????

mir isch gseit worde die werded praktisch nie für probefahrt oder mietzwecke drosslet.

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• Zitat

Original von DonBosco
    praktisch nie

gitt ebe doch na paar händler wo wüssed das 25kw supersportsegment das wärt währ:)

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch: