• @pseudo
    isch mer au scho passiert. zerscht cool a de schlange verbii ganz füre (debii ned gmerkt, dass i de 2. und ned de 1. dinn ha). es wird grüen und *flop* isch nüt me gange. ich also versucht das schiissteil aazgingge, natürli ned gange. denn de huere göppel mal ufs trottoir gschobe (zmitzt i de stadt züri, s'hed gnueg blödi zueschauer gha). und det hanen denn wieder aabracht. (ich bi so froh xii um mis verspieglete visier, das niemer inexeh hed)

Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

• Zitat

Original von Mercutio
    @pseudo
    isch mer au scho passiert. zerscht cool a de schlange verbii ganz füre (debii ned gmerkt, dass i de 2. und ned de 1. dinn ha). es wird grüen und *flop* isch nüt me gange. ich also versucht das schiissteil aazgingge, natürli ned gange. denn de huere göppel mal ufs trottoir gschobe (zmitzt i de stadt züri, s'hed gnueg blödi zueschauer gha). und det hanen denn wieder aabracht. (ich bi so froh xii um mis verspieglete visier, das niemer inexeh hed)

Naja das Liechtsignal isch voräm MC Donald!! Also meh als gnueg zueschauer.. Zitlich so Firabig Ziit gsi also meh als gnueg gaffer :wand::wand: Aber wonen anebracht han, hani es unfreiwilligs aber geils wheely gmacht und dschmach isch verbi gange :grinning_squinting_face:

Vo dem här mich hät au niemert erchänt aber in Büli isch langsam bekannt welä Pöstler/Pizza kurier ä KTM fahrt :ugly5:

Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

• jep früehner oder spöter rüehrts doch jede mol om :hmpf: ! naja ebe mech au ond min töff hez scho rächt metgno ... esch halt en steiziitaprilia ond d rep. lohnt sech nömme .. aber vellecht suechi mer occasion teili ond hau die sälber dra wenis fertig breng :ugly5: .

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• Dito. Min Töff ischmer umgheit woni aaghalte han zum sNatel fürenee....aber jänu...paar Chräzerli, zum Glück nüüt abbroche oder so...hanen eigendlich no möge so halbe hebe, aber ebä nume halbe :face_with_rolling_eyes:.

Aber bime neue Töff und wenn no richtig was kabutt gaht isches sicher bsunders ärgerlich :(.

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• :wand: Das isch echt ergerlich wennseim leit...mich hets schomal ufere Tolle gno! :frowning_face:

Aber besser ide garage als mit 200kmh uf de autobahn!

Mercutio:
    De mitem Wheelie funktioniert mit mim Fufzgerli nonig so recht! :evil2:
    und mitem "L" hindedruf bisch sowieso scho e Ziilschiibe für all gstresste Büropimpel i irne BMW! :face_with_tongue:

Det bini au ganz froh gsi, dasi es tönts Visier gha han, so hetmich wenigstens niemerd "gseh" :grinning_squinting_face:

Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:

"Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"

Sigmund Freud

• ha mi mettlerwile weder erholt ond mini enttüschig (öber mech) verchraftet.... be ächt froh, esch mer das i de garage passiert ond ned ergendwo wos mega vel lüt gha hed.... nor mi töff ond ech wössid, was passiert esch *grins*.....

s esch au beruhigend, dass es ned a mine "fähigkeite" lid sondern schinbar ächt jedem mol passiert - egal of weli art ond wis....

nichts desto trotz werd ech min enneri schweinehond (wo etz notürli ergendwie of schess bim ahalte programmiert esch) besiege ond mech am samstig weder ofe töff schwenge.... werde mer velecht öberlegge, au es tönts visier zueztue.... :face_with_tongue:

han aber glich mösse bim einte oder andere posting chli grense - ned us schadefreud, eifach wells so guet gschrebe gsi esch ond ech es stöckwit chan novollzieh, wemmer sech i sonnere situation cha fühle..... be mega froh, hed min töff en e-starter....dä metem wheely loni glaub au losi *lach*.....

• Wemmer scho de bii send. Ech han do au no sones gschechtli.

Letscht beni met de DeepZone a d'LoverRide. Früeh uufgstande ond öis parad gmacht. Schliesslech hani jo welle min Töff go zeige. Ha jo au erst 2 oder 3 täg vorhär de nöi Topf mondiert gha. Also Raus aus dem Haus in die Garage und Töff use gschobe. Voller fröid uufgstege..... ond of de andere Siite grad weder drab. Klar be ned nor ech drab gstege, sondern de Töff heds notürlech au grad no omgleid. So beni denn fluechend of em Bode ghocket, während d Deepy nüd bessers gwösst hed, als mech uuszlache... Es heig halt so lostig uusgseh.

Woni mech denn beruhigt ha, hemmer mol de Töff uufgstellt ond glueget was passiert esch.
    Glöck gha hani bem uuspoff. Do chond d Fuessraste genau vore dra häre. Also nüd passiert.
    Päch gha hani be de Rächte verschalig. Die esch broche. Wobi die vorhär offesechtlech scho mol broche gsi esch ond rüüdig stömperhaft weder gfleckt worde esch.
    Schale hani vor ca.3 woche lo nöi lagge.

Choste vo dem ganze Omfaller:
    - 370.-- för's nöi laggiere vo de schale
    - verdammt vell närve
    - e rüüdigi mängi fluechwörter
    - ond es erläbnis woni ned so schnell werde vergässe.

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Ciao Peak!

Hesch mis volle mitgfühl !
    Han mini Daytona nonie anegleit aber mini speedfour wonni vorher kah han.....ständer usetaa, welle vom Bock aber, plötzli merki wie da chli meh chunt als normal........ständer isch ned voll dusse gsi und wieder i klappt......

Ich sie schön langsam an bode gleit........gott sei dank kei schale bi dem teil. Blinker nach hinde boge und viel Rauch will irgendwo chli Sprit über öppis heisses gloffe isch....ich voll Panik........ahhhhhhhh mis Baby! Sofort wieder ufgstellt...blinker zrugg boge.....huch alles halb so schlimm.

Han Glück kah isch ide Garage passiert ohni Zueschauer!

greet's Thomas

Einmal editiert, zuletzt von nio (25. März 2006 09:09)

• hallo Oberbiest :smiling_face:
    mal es herzlichs willkomme , bin chli spaat pc isch nöd gloffe ,
    und herzlichs mitgfühl han das auscho chöne sogar mit ere ganze beiz voll zueschauer :wand:
    da häts nur no eis gää mit aller wuet im ranze das teil ufstelle und föhlich winke .
    uf jedefall wünschder : nöd de chopf hange la

suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

• Aso vo Töff ablege vo ech glaubs lieber gar ned ah... has scho mehrmols gschafft... be halt eifach zchli .. wenn mer met de Füess ned schön abemag het mer halt schlächti Chance..

Aber ech dänke au... das sowas fasch i jedem scho mol passiert esch.. ond das im Stellstand esch passiert jo meistens ned alzu vel.

@Oberbiest...Ond wennt mol amene Obe no e Begleitig för sTöffle suechsch... eifach mälde... de Peak ond ech chömed jo bizeli us de nöchi :winking_face:

Einmal editiert, zuletzt von DeepZone (25. März 2006 11:21)

• ähm,also ich ha einisch vergässe de ständer use ztue und de bini au scho gläge, aber zum glück hani e sturzbügel :grinning_squinting_face: und als usred: es ischverdammt heiss gsi *g*

Gott erschuf die Zeit, von Eile hat er nichts gesagt.

• e wonderbare schöne guete morge metenand!!! has gschafft!! jupieehhh.... gester 4 stond onderwägs gsi, heicho ond sogar ohni ablegge mis töfftöff weder suber i de garage versorget! ufff.......... :face_with_tongue: ... aber die erste paar meter send scho chli komisch gsi.. bi jedem ahalte das schreckensszenario......

merci för euchi ufmonternde wort! hed ächt guet to!!! ond au merci förs agebot förnes obigusfährtli.... chome gärn druf zrogg, be aber im momänt noni werkli sowit.... be bes etz emmer met mim onkel onderwägs, wo metme chopper en gmüetliche fahrstil hed ond ech nochemag...

wönsche euch allne en tolle wochestart!!

• Hey oberbiest!

Ich bin ja öbrigens au noi i dem forum ( hoi zäme:P)
    jedefalls han ich es chliiises füfzgerli ( jaajaa aber e tzr macht halt shcono irgendwie spass:D) aber au die het eri tücke..
    Das mitem afahre..i han ja au nas L und ben sochli am fahre ( han jetz knapp 1000 km druffe ) aber ich wird immer sicherer. Und ide erschte ziit beni immer de autos hindenache und gluegt das jaaa eine vor mir isch damit ich nid als vorderschte uf de chrüzig stah muen und wener mer nocher abwürgt uuurgh xD
    Naja..s het en gnueg mal abgwürgt..50ccm gänd eifach end gnueg chraft und mer muen heidegas geh
    ( ich weiss na, einisch isch de typ vom grundkurs ( gschätzti hundert kilo ) und ich uf de tzr gsi anere chrüüzig vo steil gsi isch ---> Fazit : 6 mal probiert azfahre besi halt han müesse voll i rote bereich dreihe well sie fasch ned los het welle ! )

Halb so schlimm;) umgheit isch sie mir zum glöck nonie!

Listen to many, speak to few

• Zitat

Original von Wheeler
    Hey oberbiest!

Ich bin ja öbrigens au noi i dem forum ( hoi zäme:P)
    jedefalls han ich es chliiises füfzgerli ( jaajaa aber e tzr macht halt shcono irgendwie spass:D) aber au die het eri tücke..
    Das mitem afahre..i han ja au nas L und ben sochli am fahre ( han jetz knapp 1000 km druffe ) aber ich wird immer sicherer. Und ide erschte ziit beni immer de autos hindenache und gluegt das jaaa eine vor mir isch damit ich nid als vorderschte uf de chrüzig stah muen und wener mer nocher abwürgt uuurgh xD
    Naja..s het en gnueg mal abgwürgt..50ccm gänd eifach end gnueg chraft und mer muen heidegas geh
    ( ich weiss na, einisch isch de typ vom grundkurs ( gschätzti hundert kilo ) und ich uf de tzr gsi anere chrüüzig vo steil gsi isch ---> Fazit : 6 mal probiert azfahre besi halt han müesse voll i rote bereich dreihe well sie fasch ned los het welle ! )

Halb so schlimm;) umgheit isch sie mir zum glöck nonie!

so nomol en neue biker vom AG :rock: ;)! welcome em forum ond ehhm so wäge experte hende druf hocke ond so do hesch no metere 125er müeh en steile hoger azfahre well au die onde use ned so zopf het!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• Wheeler

Irgendwie chunnt mir das chli bekannt vor! Die S**** AM6 Motore chömed efahct erst ab 6000Umdrehige, das chan schomal eklig werde wenns steil isch!

Au wenn e aprilia vilicht no bizli besser isch :face_with_tongue: :face_with_tongue: :P!

Aber ich froi mich jetzt scho uf en "Grosse"

Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:

"Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"

Sigmund Freud