• wow, be total hin ond wäg öber all die reaktione! geili troppe do enne!! merci!!!

üebe üebe ond nomol üebe...ech weiss ech weiss ech weiss.... beni au emmer schön flissig dra... ond han jedes mol en haube afall weni bim bärgafahre mis hondamausi fascht ablegge... do chömid 55 kg kampfgwecht of guet 200kg kampfgwecht *lach*...ergendwie ned so fair.... aber bes etz hani emmer gwonne - wenn au met ach ond krach...

dä mete abwörge...weiss gaaaaaaaaaaaaaaaaaar ned vo was as d red esch.....*räusper*... ond dasi als wandelndi zielschiebe onderwägs be ofem bike hani au scho gmerkt...alles was 2 räder hed werd abgschosse....gar ned gwösst, dass d lozärner au so komischi autofahrer send......

trotz allem: s hed mi total packt! ond ech freu mi of jede schöni tag woni mis teil chan bewege!!!

• Au vo mir es herzlichs Willkome im Forum :).

Zum Aafahre am Hang.....ich maches so:
    Vorderbräms zie, liecht Gas gä (halt üebigssach zum suber Gasgä und Brämse glichziitig), Kupplig cho la.... dänn merksch schön wie de Töff vore id Fäderig druckt wenn gnueg iikuplpet häsch dasen mit de Kupplig hebe oder ebä aafahre chasch.

Und swichtigschte...nöd uuufgäää isch no kein Meischter vom Himmel gheit ;).

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• Jo den wünsch ich dir au mol vill Spass im Forum und jo ähmm äs Hallo wär au no abrocht vo minärä siitä hä. :winking_face:
    Also Hallo du und äbä vill Spass.

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• Au es welcome vo mir und vill spass da im forum... natürlich au e guete start i die neu saison und kei angst ich hans au gschafft mit üeber fahre....

• so ond denn au no vo mer herzlich wilkomme in da real töffforum ;)! au no zom afahre wied cho fasch vo jedem ghört hesch, eifach luege dasd ergendwo abgleits (wos praktisch ke autos het) chli üebe chasch! ond ebe au wennd normal fahrsch chonsch kopplig emmer besser i greff öber ond chasch plötzlich rächt guet hoger afahre! also wennd halt omenand fahrsch lehrsch emmer me dini brämse, kopplig ond gas kenne ond jo ebe dor das chasch au vell besser hoger afahre! eifach go fahre fahre ond nomol fahre ond ebe wennd bock hesch au grad am hoger üebe üebe ond nomol üebe :P!
    cu sT!ng0r

ps: öbrigens es hät do au no en rubrik user-vorstellig aber keis problem mech störts ned :face_with_tongue: :winking_face:

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

Einmal editiert, zuletzt von -=TS=- (20. März 2006 21:45)

• au na vo mir e wohligs willkomme.

bergaafahre... ja seb isch sone sach... wo ich die erschte rundene dreht han, hani au immer so plant, dasi nienet amne hang ha müesse aahalte :grinning_squinting_face:

bis uf eimal woni de so im ruusch gsi bin und prompt bi eus im dorf am geilschte hang aaghalte ha. naja... aber da lernsch es gad wieds muesch mache.

s'aafahre am berg isch halt na schwirig wend au suscht de kupplingspunkt ned gspürsch. drum würd ich normal aafahre üebe bis das guet chasch. den hesch s'eint scho im griff, de chunnt eigendlich nur na d'komponemte bremse dezue. bremse duesch halt eifach erscht langsam löse wend de kuppligspunkt gspürsch.

viel spass bim üebe :face_with_tongue:

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• Au vu mir es herzlichs willkomme und vill Spassda im Forum! Das mitem aafahre isch bi mir genau gliich gsi, mine ischmer au so einigi mal am berg verreckt...(bsunders witzigs ischs gsi, wennd hindedra 100 Auto stönd wo all afanged huupe :wand::face_with_tongue: )

Aber irgendwenn hesch efahct s'gfühl fürd kuppli, du merksch wievilldases verliidet....irgendwenn schaffts jede!!!

Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:

"Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"

Sigmund Freud

• hoi nomole a alli

jup, dä metem user-vorstelle hani erscht etz realisiert...sorry!!!!!

dä metem foti mache hamer fescht vorgnoh...aber i de ufregig ond vor luter vorfreud ächt vergässe bes jetz.... chond aber secher no!

merci nomole för euchi tipps zom bärg-afahre.... ech gsehne, s esch glaub i vellne glich gange we i mer...ergendwie beruhigend.....werde euchi rotschläg in aller rueh probiere bes ech das einigermasse im greff ha....gebe ned uf! ond weni das metem schalte scho tschegget han, werd de räschte au ergendwie go! wone welle esch esch au en töffstrecki!

• Be gester öbbe 3 Stond onderwägs gsi: han zerscht chli güebt bärgafahre (esch erstunlich guet gange) ond denn of d piste.... schön a seeä noche, korverichi streckine, chli usprobiere was es so mag lide...esch sensationell gange! keis einzigs mol verschaltet, de töff hed mer nie abgstellt annere chrüzig/bärgafahre - s esch eifach nor geil gsi.

tja...... bes of de letschte 2 meter..... woni weder diheime gsi ben ond ne ha welle änestelle, han ech's doch tatsächlich fertigbrocht, das teil abzlegge..... ech chas emmer noni glaube!!!!! de ganz tag alles superguet ond bim heicho bim inefahre id istellhalle sone elände seich!!!!!!!! mini tagesbegleitig hed mer denn gholfe de töff weder ufstelle.... mis härz hed blüeted bi dem ablick.....

ech chönnt d wänd uf go...fazit vo dere chline aktion: minus 1 greff, minus 1 fuessbräms ond minus 1 verschalig of de rächte site........ hiiilfeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ech weiss ech weiss...s material chammer alles ersetze.... aber glich.........

jäno...schinbar mos das i jedem mol passiere...ok, ech has etz hender mer......haha.....

• ou shit, dasch better!!!:( i weiss no, woni met mim of dfresse gheit ben.... die spure gsehni jetzt no jedesmol, i han ned gmerkt gha dases glattice het ond han vore bremset.... tja, den hetsmi grad ofde stross omghaue: najo han eifach 3 grösseri chratzer am vollverschalete töff ond en blenker weniger gha aber sösch esch alles no ganz gsi:ugly5:

Vegetarier essen meinem Essen das Essen weg!

• ech fühle met der......... schlossändlich esch jo d hauptsach, dass eim sälber nüd passiert esch!! s material chasch ersetze - wenn au zähneknirschend... :wand:

ha mäu höt im händler aglüte...ond mech mol agmäldet..... werde dete met "erhobenem" haupt ufchrüze ond hoffe, dass es denn dete besser klappt met parkiere.......

• Herzlichs bileid.. Aber wie gseiht sind ja numä Matrieli sachä.. Türi matrlieli sache :hmpf::ugly5:
    Aber das mit äm afahre etc tönt ja ganz guet :winking_face: Also immer positiv dänke :grinning_squinting_face:

@ Dark Spider..

Gester bim Auto überhole amenä groooooooossä liechtsignal ischmer mini verreckt und ich bi zmitzt uf dä Chrüzig gstande.. Und ich han ja kein E-Starter *peinlichpeinlich* Naja hani us wuet halt akickt und bin mit emä unfreiwiligä Wheely dävo düset :ugly::ugly:

Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup: