Buell

• Zitat

Original von WEP
    @passani: da muesch aber viel OVI innelah das es au lang machsch... :grinning_squinting_face:

So long...

nene , de trinkt nume bier und zwar ohni grenze
    :evil2:

• Zitat

Original von WEP
    Ah so: Just in case am Airbag züchte???:smiling_face_with_horns: :grinning_squinting_face:

Muahaha

Nene so scho nöd, aber weisch... du muesch eifach mal es fotig gseh , es isch wie binem unfall, du chasch eifach nöd wegluege :face_with_tongue:

• heieiei

aso e husa lömmer no lang lah stah und ja 1200 gäge 600 esch emmer en underschied

:grinning_squinting_face:
    cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• Zitat

Original von Charlie
    heieiei

aso e husa lömmer no lang lah stah und ja 1200 gäge 600 esch emmer en underschied

:grinning_squinting_face:
    cu charlie

:muaha::muaha: :muaha: :muaha: :muaha: :muaha:

G

• ja chunnt emer drufa was mer alles gmacht hed und au uf de fahrer :grinning_squinting_face:

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• Zitat

Original von Charlie
    ja chunnt emer drufa was mer alles gmacht hed und au uf de fahrer :grinning_squinting_face:

cu charlie

Mit gnueg Gäld macht mer alles gnueg schnäll, das stimmt. Ich meine alles ganz original allerdings offe und mitnem normalo Fahrer oder de glichi uf beidne Maschine...

• de chunnts öbe ufs gliche use. chömed ja au beidi usem gliche türli :grinning_squinting_face:

aber es gaht ned nume udrum wer schnäller esch

cu charlie

• Zitat

Original von WEP
    Ich wet eigentli nur behaupte, dass e 1200 Buell sicher gnueg guet abgaht um, je nach Kurveradie, e KTM und e Husa abztröchne...

isch ebe sone sach.. miteme 190er hinde druff, liidisch mit de buell scho a funkeflug, wo'd e ktm oder so easy no chli abeleisch und am kabel ziehsch

Zitat

Bide Husa gahts halt nur en Tick länger! :arsch::grinning_squinting_face:
    G

:face_with_rolling_eyes: wach uuf :winking_face:

Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

• Ohhhh man....
    Gönd den das Privatrace bitte ufärä Kartbahn go abhaltä, suscht hend mir bald ein oder zwei Personä weniger im Forum :winking_face:

edit:
    Uhhh sorry han nöd gseh das dä Thread so alt isch.. :-(((

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

Einmal editiert, zuletzt von Toretto ()