Buell

• @mäc

Du weisch wo das ich schaffe und wie das mini nummere gat!? also für wenns den zum bächli gat... :smiling_face_with_horns::face_with_tongue:

• Sever, I wünsche dir uf all Fäll Spass, de Hobu mau ga dra z näh.

und wenn du mal über d Meinige, Probleme und Positivs vo de Buellfahrer läsä wosch, leug doch einfach mau is http://www.buellowners.ch oder is http://www.xborgforum.de ... dort wird geholfen :smiling_face:

Wär gärn hochdräit het mit dem Drehmomenthammer ke spass. wär 300kmh wot fahre het ke spass.

ig für mi teil, nime mini Buell jetz use Garage, und ha spass..hehe..

Bye

• das problem ist ich muss meine r6 auf 13000 drehen bis es einigermassen nach vorne geht

deswegen denke ich mehr drehmoment ist sicher ganz lustig mal zu schauen wie das so ist

• chauf der de töff nöööd, isch zwar ned schlächt was d brämsleischtig aagaht,
    aber zum fahre chlobig, und de motor isch eifach en graus..
    0 aaschpräch verhalte, und wennt mal gaas gisch demit chasch bis in roote bereich warte
    und es isch no kein gaasschuub choo.
    also wennt en easy cruuser bisch wo nur vo A nach B wott okkey.
    Aber susch la d finger devoo... :winking_face:

• dä het doch vill drehmoment dä muess doch guet abga 1200 motor...

bisch du den dä scho gfahre ravi?

• jo bini, und vergissses, wiene harly, nix explosivs drähmomänt..
    isch ken vergliich zum drähmomänt feehling vonere KTM *g* :grinning_squinting_face:

• Zitat

Original von Mercutio
    wenn'd öppis suechsch mit druck unde use und eme richtig sprützige fahrverhalte, denn chunsch wahrschiinli ned um en eizylinder ume :grinning_squinting_face:

Du meisch aber scho e Husaberg...:haha:

Peace out!

• Ravi :muaha: :muaha:
    I cha nüme...haha...boah bisch du lustig...

Bi de buell muesch de Motor verstah, wüsse wie d schwungmasse isetzte, und ab den chasches la fätze...am alpengrollen 4täge idee Päss hei mir so einigi Japse und Monogruppe vertröchnet...die meiste Buellfahrer sind alles andere als Pässzueparker :smiling_face:

En 1zapfe macht i enge kurve scho spass...nur hesch viel zlang vo ecke zu ecke...

Weiss ja nid, aber mini het zur zyt ab 2700rpm 90nm zur verfüägig...aber stimmt...buell sind scheisse...chaufed e kei...de blibts exklusiver :smiling_face:

• SERVER:
    ha no nie eine gha, und ich känne au ken andere ktm fahrer, wo eine gha hetti

WEP
    ähm, ebe wäge motoreschade meini eigentlich scho ehner e ktm :winking_face: en kolleg hed nach 32 täg und 500 km bereits e väntilfädere verrisse gha a sinere 650er (ou, d'garantieziit isch ja scho nach 30 täg abgloffe).

@Passani
    "..die meiste Buellfahrer sind alles andere als Pässzueparker..." genau, ich säg dem wanderschikane :grinning_squinting_face:

Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

• @Passani
    "..die meiste Buellfahrer sind alles andere als Pässzueparker..." genau, ich säg dem wanderschikane

mir rede de mal zäme im Grimsel Hospitz bim ne Almdudler..ehe