oder häsch liebe en ovi passt besser zu dim KTM orange
Buell
- SERVER
- Erledigt
-
-
ovi isch easy, wenn du zahlsch, chasch au säge, was i sell trinke
-
ich zahle getränk und du z esse, dr server zahlt dr most...o right
-
Zitat
Original von Passani
ich zahle getränk und du z esse, dr server zahlt dr most...o rightääh... nein ;(
-
okay und i chume als schiri met
met ovi chasches ned besser aber länger,heisst das das ned früehlig werd und de summer bliibt wennt im oktober en ovi trinksch?
aso die einzig harley wonich wör chaufe wär au met buell agschribe
mer gfallt eifach die neu ulysses mega guet, aber eifach no zwenig guete uswiis (25kw )
@passani vo wo chunnsch denn du?
cu charlie
-
Charlie, wie geits dine Engel? I chume us Bern,
-
? was für ängel?
*nichtdruskomm*
cu charlie
-
Charlie....Charlie's Angels aha das hesch gmeint...ja genau das...hihi
-
hehe hei ha gseh das du öbe mal biel umgäbig besch, aso lyss oder biel, trefft mer dich öbe mal no dert ah?
susch chönntemer mal e rundi dreie
cu charlie
-
Ich in Biel/Lyss?? ja han vo eim jahr mal i der Region gschaffet, und mi mech isch ir necho vo Aarberg
Chöi mir gern mal
grüässli
-
ah scho.
ja mer (stephan&charlie) send öbe mal no be ehrne angels zbielcu charlie
-
ja ab und zue chunt das no vor dasmer det une hocked.... aber leider no nie (wer weiss am samstig villicht) mit de samantha und ihrere kollegin...
-
Zitat
Original von Mercutio
WEP
ähm, ebe wäge motoreschade meini eigentlich scho ehner e ktm en kolleg hed nach 32 täg und 500 km bereits e väntilfädere verrisse gha a sinere 650er (ou, d'garantieziit isch ja scho nach 30 täg abgloffe).Ah ja genau, s gliche isch siebe Kollege hinter de siebe Berge au passiert...
Ich wet eigentli nur behaupte, dass e 1200 Buell sicher gnueg guet abgaht um, je nach Kurveradie, e KTM und e Husa abztröchne...
Bide Husa gahts halt nur en Tick länger!
G
-
Zitat
Original von WEP
Ah ja genau, s gliche isch siebe Kollege hinter de siebe Berge au passiert...
Ich wet eigentli nur behaupte, dass e 1200 Buell sicher gnueg guet abgaht um, je nach Kurveradie, e KTM und e Husa abztröchne...
Bide Husa gahts halt nur en Tick länger!
G
Chunt alles ufe fahrer ah...fehlende leistung kann mit wahnsinn kompensiert wärdä....aber wemer leistig und wahnsinn het...
-
Dito Passani
@ WEP
jaja..