Bandit Helm

• Sind vom Design her sensationell, wobei ich nicht weiss wie sie Hergestellt sind(Materialien) aber ein paar meiner Kollegen, fahren ebenfalls simpson Helme (fighterfahrer). Einer von beiden hat bei Hohen Geschw. Probleme mit der Luftverwirbelung, weiss aber nicht ob das Generell ein Problem ist, oder was auch immer....

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• ich würde au das material achten!!!! wenn du zwingend einen schwarzen helm wills, dann sollte er au gfk sein ansonsten kanns ungemütlich werden wenn di sonne auf den asphalt und deine birne brennt :winking_face:

Gott erschuf die Zeit, von Eile hat er nichts gesagt.

• das eshc en hammer geile helm, das send die wos meistens au airbrushed, wobi mer vo dem abgrate worde esch, wäg de alterig vom material. aber so bald gnauers über de helm weisch also passsitz materialie priis und wiiters, bitte inestelle interessiere mi nämli au für öbis i dem stiel.

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• De Helm woni jetzt han isch mer drum zunsicher, will mini Nase bi 120km/h vorne achunt. respektive de helm wird hindere drukt.
    So vill ich glese han isch de bandithelm us Fiberglass und hegi e sehr usklüglegts lüftigssystem.
    Weiss nume nid wo mer Simpson überchunt.... Ich wirde wahrschindlich mal bim Hein Gericke verbie luäge. Im Polokatalog hani au mal so was ähnliches gseh.. dete sind die Helm aber vo axton oder so was i dere art...
    Wenn öpper weiss wo mer SIMPSON BANDIT XXR (han mi na vom Street uf de XXR umentschide wills de in Matt schwarz git :grinning_squinting_face: ) chan ga poschte sells mer doch sege. Will eifach so bstelle isch chli en scheiss wege de grössi.....

Da na de LINK

Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

• Weiss niemert wer ide Schwiz Simpson Helm verkauft?? Finde so nix im Internet.... :confused_face::confused_face:

• Coole Link. Merci!!!!
    Priislich gahts eigentlich na..... de wo ich will koschtet knapp 500.-
    isch nume chli kake das de in Interlake isch..... bstelle tuäni ungern wege de grössi... und momentan hani au kei Ziit zum det anefahre...
    Hend die ächt na e wiiteri Filiale ide nöchi vo Zürich???

• Hm glaubs nöd.....dFighterszene isch glaubs nöd grad riisig ische Schwiiz *g*.

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• i ha mel en afrag gmacht wies usgseht öb mer sonen helm chönnti probefahre. jetzt warti mal ufes antwortmail, sobald i wiiters weiss gebi bscheid

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• wo hesch die Afrag gmacht? Bi de Streedfighters.ch??

• ja hanene es mail gschriebe. well es esch en verdammt geile helm chönnd ja säge mer nämed 2 welle defür % :grinning_squinting_face:

cu charlie

• so han emol en antowrt becho vo dene

i gangen wahrschindli mal guge usprobiere aber glaube eher ned dases öbis werd sie für uf eusi töff

cu charlie

• Die sind wenigschtens mal ehrlich :top2:.

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)