Streetfighter of the month

  • naja. esch halt gschmacksach. aber met so fighter chani leider ned so vell a vo...

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Ich schlüsse mich dir a peak! Ich finde efahct die gsend immerso us als hettets en unfall gha und es hettses voll zämegstucht! aber ebe...wie immer e frag vom Gschmak...und ich denke wemmer allgemein streetfigher gern het, isch das es Prachtstück :face_with_tongue:

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud

  • Will ja niemertem uf de Schwanz stah aber ich finde die extrem hochzogni Heckparie eifach zum :bad:
    Susch findi hend Streetfighter na style...

    Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

  • Hmm ond ech cha mech au grad de anderne aschlüsse...
    Aber bi dem gseht mer das er vel vel Ziit dri gsteckt het... vo dem her guet gmacht.. au wenn mer e Fighter nie werd gfalle..

  • ich find sie grundsätzlich no geil. d'uuspuffaalag isch schön verleit. aber ich hett s'heck chli weniger steil gmacht und vore statt dem komische teil, eifach ein runde, verchromte schiiwärfer.
    de rescht find i aber würkli geil
    [edit]de schissrand am finke muess au wäg. ich stell mer das susch so vor, dass en huere herte siech mit eme extrem krasse göppel und ere wahnsinsschräglag vo sicher öppe 20 grad um kurve tätscht[/edit]

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

    Einmal editiert, zuletzt von Mercutio ()

  • jep also i fend sie au ned so schlächt! esch halt öppis ganz speziells ond es muess eim gfalle aber jo ich säg au ned dasi mer das teil grad wörd chauffe zom go omecruise .. aber esch emu wörkli no easy! ond jo es get geileri streetfighters aber die esch au i.o. :)!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • bi au nid sooo dä fighter fan... aber mängisch macht eine scho öppis geils.....


    dä findi no glatt


    [Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/diablo(Original).jpg]



    nur so.... vorne en 180er hinne en 280er 8o8o8o


    ischä firebalde

  • Zitat

    Original von Porter11
    si isch no rächt iisii! aber der angstrand... hahaha :face_with_tongue:


    Nei jetzt bisch mer zuvorcho! Isch mer au als ersts uffgfalle :grinning_squinting_face:


    bear: s Handling losst griesse...... :face_with_rolling_eyes::smiling_face_with_horns:


    Streetfighter sin irgendwie nit mi Ding, isch halt wie scho gseit Gschmacksach. Aber d Wurschtblinker hen Style :evil2:

    Einmal editiert, zuletzt von FlatlinerX ()

  • ja äs isch scho beiidruckend was die da so für ideenä hei, aber sones ungestüm wetti nid fahre..... lieber e normali blade ab dr stande...

  • Fighter sind doch reini Poser Objekt... Dasmer mit lange Schwingä ind XXL Gümmi nid schlau cha fahre, ischmer au klar :grinning_squinting_face:


    aber was recht guet goht.... mit uf 1500cc ufbohrete buchse und nos go dä gommes quälä X(X(X( waaaa


    hööö... ich fahr süpermoto... das rockt

  • wooow...nur GEIL....beidi....


    BREIT
    KURZ
    STEIL
    LAUT


    das muss ein fighter sein...


    Gruss