Bekleidung

• Hallo, iuch möchte mal so in die runde fragen, was ihr denkt, so zu einer sportler töffbekledung gehört minimum.
    Ich habe jetzt Stiefel, Lederkombi mit protektoren, Helm, nierengurt, Handschuhe. Sollte reichen, oder? Oder brauche ich unbedingt einen schildkrötenpanzer?Was schlagt ihr vor, wie habt ihr angefangen?

I'm just a Kid, and life is a Nightmare!

• naja, han zerst kei stildchrottepanzer gha, aber sit ich zmizt in zug vume auto abgschosse worde bin, fahr ich höchst ungern es paar meter ohni schutz. mier ischs eifsch wähler mit

und ähm, es halstuech wär villicht was :winking_face:

Gott erschuf die Zeit, von Eile hat er nichts gesagt.

• :grinning_squinting_face: Aso ich han nur es 50gerli und fahre mit Integralhelm, Töffjacke undHose mit integrierte Protektore, Händsche, Und Ruggepanzer mit integriertem Niereguert....mir isch efahct de rugge vill Wert und ha schomal s'Gnick broche drum bini eher vorsichig...

Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:

"Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"

Sigmund Freud

• @ dark spider gnick broche??? möstisch denn ned tod oder glähmt sie oder so :confused_face: !

ond @ sam ich han au die komplett usröschtig inkl. röggepanzer nor stefel sötti mer mol no chauffe! wobi ebe han jetzt ehh es ziitli ke töff meh vo dem här pressierts absolut ned!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• @ts nei wenn d wirbel ned abenand abe gheiet chasch das ohni grossi problem überstah.

Sam aso i fahre au met jacke hose und ruckepanzer met nieregurt, und hammer jetzt gad es panzerhömli bstellt, für im summer dasi ned emer die schwer jacke mues a ha. und ha mer vorere wuche no en neue SIDI Crossfire in schwarz zoge, aber das esch en supermoto stiefel und nüt für ufen sportler. aso was du wottsch alege und was ned, das isch jedem sälber überlah, aber du chunnsch fang gueti ruggepanzer für wenig gäld über. ufo zbsp für 150fr mit nieregurt. :grinning_squinting_face:

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• das was du hesch esch jo scho mol ganz gute. ech wörd aber werkli no en turtle chaufe. esch werkli en gueti sach. ond de rögge machsch der meischtens nor einisch kaputt. ond das wär jo schad.

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• womöglich ist halt noch zu beachten, dass der rückenpanzer primär den aufprall schützt und nicht wie so viele meinen ein durchbiegen der wirbelsäule..

BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten 

• Jaja isch nöd sooo gförlich...aso scho aber es gat...ha de processus spinosus vom C7 abghaue (das heisst de Dornfortsatz vom 7te halswirbel :face_with_tongue: aber tönt halt so cool) ha schono glück gha...aber lebe no! :smiling_face:

Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:

"Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"

Sigmund Freud

• hm, dä panzer isch eigentlich däfür da zum bimä ufprall (seg das än randschtei, auto oder susch was) di twucht uf di ganz wirbelsüülä zverteilä, so dass tchancä von rä ernsthaftärä schädigung vo dä wirbelsüli/chnochä und so mit äm zentralänerväsistem gschützt wird.
    Ich persönlich finden extem sinnvoll! Ebä wi bereits gseit, so än wirbelsüüli häsch nur eini und si isch scho na verdammt nützlich :winking_face:

Wer lesen kann ist klar im Vorteil! :wand:

Wenn die Treue Spaß macht, ist es Liebe!

• @stubi... :top: super Erklärig!

Also gueti ond spabili Stefel, Töffhose ond Jagge met Protektore, Händsche wenn mögli au met Verstärchige, Nieregort, Halstuech, Helm ond wie scho vo velne erwähnt...de Roggepanzer...
    das send die Sache wo ech för wechtig empfende..

• Hehe all beschwööred so de ruggepanzer, aber ich finde hendsche genau so wichtig, will wenn dini hend im A**** sind isch genau so blöd wie im rollstuel hocke fascht....

Sigmund Freud

• Zitat

Original von Dark Spider
    Hehe all beschwööred so de ruggepanzer, aber ich finde hendsche genau so wichtig, will wenn dini hend im A**** sind isch genau so blöd wie im rollstuel hocke fascht....

?? beschwöre nei... deses esch eifach sälbstverständlech för mech...ebe au händsche met verstärchige.. ohni roggepanzer be ech au scho gfahre...aber nor sehr ongern...

ond vowäge glich blöd.. ähm bi de Händ hesch e einiges höcheri Chance das ganze weder halbwägs zrechte als bim rogge... (ned falsch verstoh, wie scho erwähnt, Händsche send genau glich Tragepflecht!!)

• :face_with_tongue: Oke mir einiged ois druf: TREGED SO VILL IR NUR CHÖND SCHADE TUT JA BEKANNTLICH NÜT! :grinning_squinting_face::evil2:

Sigmund Freud

• de dark spider redet mir komplett us em herz...

ich bin de meinig wer bi sinere usrüstig spart, spart definitiv am falsche ort...lieber es üsfährtli weniger oder mal uf en wiise verzichte (gäll maini) als bi der sicherheit...

has selber gmerkt bi mim sturz... dank hammer usrüstig isch net meh passiert... drumm niemeh i de jeans uf en töff...
    und susch nehmed eui lieblings-jeans.. will ihr werded sie für de rest vom lebe am oder besser im bei träge...

mfg BAUER (will entli de schnee loswerde)

----------------------------------------------------------------------
    KLICK'S DU!!