So wie die meiste ja wüssed sind Mercutio, Spike, vollgashoch2 und ich hüt chli go Race.. Nachdem mir üs ufem Albis obä verabschieded händ bin ich mit äm Mercutio no chli mit gfahrä und hanmi nacher au abkublet.. Bi dän uf d Autobahn richtig Bülach und bi zGlattbrugg usä wellmi no churz entschlossä han chli z Embrach ume zröstä.. Nachdem ich die geilenä streckä det hine gfahre bin hanmi dän entschlossä no churz über dä Eschemosä z fahrä.. Es kännt sicher jedä wämer sini Pneu warm kriegä wot dasmer chli kürvlät.. ( Uf dä eignä spur! ) Ufjedefall bin ich usäm Chreisel cho und han chli kürvlät, dän chunt mir so än SCHEISS BMW Fahrer entgäge und zieht sin dräcks Charä voll uf mini Spur ( Absichtlich ) Ich natürlich mega verschrockä und wichä uf dä Velostreifä us.. Chopfschütlend bini wiitergfahre bisi dänkt han ich drei um und märk mer sini Autonumerä.. Ich und 180° dreiig gmacht und Gib voll Gas.. Bim Chreisel vornä gsehnen und märk mer sini Autonummerä 529217 er fahrt ä äxtra rundi im Chreisäl und winkt mich dän zu ihm ( "afigg winkä" ), sind logischerwis szweitä gsi ( Jugos ) Ich han dän nur uf ihn zeigt ( Hanmer dänkt, jetzt hani dini scheiss Autonummerä wart du numä ) Ufjedefall hanmi dän uf dä wäg richtig Eschemosä gmacht.. Bisi gmerkt han dä Arsch verfolgt mich ja.. Ich voll gas ( 150 km/h ) und der chunt immer nöcher.. Ich ha dänkt wäni jetzt nöd Gas gib schüsst dä Wichser mich ab.. Ich han dän Gas gä und hanen dän chönä abhänke.. Was wär gsi wäni kei Gas ghä hät? Ich glaub dä hät mich abgschossä.. 8o8o :böse: :böse: :böse: Scheiss verdammtä dräcks BMW Fahrer! Also liebi Töffgemeinde aufgepasst bi däm BMW mit dä ZH Nr. 529217 Chan ich dä ächt azeigä oder so? Oder chanmi numä tödlich ufregä ab dem? :böse: :böse: :böse: X(X(X(X(