• Hanmi au abgregt, aber jetzt regmi grad wieder uf :wand::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:

Neinei die sach isch gässe..

@ Ciko

Ich weiss woner wohnt und ich weiss wo sin BMW staht :face_with_rolling_eyes::face_with_rolling_eyes:

Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

• Ich weiss wie me sich fühlt wenn me sich sooo uffregt. Abr spötr tuet me sich denn doch no abrege und denn versuecht me das au so schnell wie möglich z vergesse. Villicht versuechsch du das au z mache. Hauptsach du bisch gsund und nümm eso aggressiv :grinning_squinting_face:

Wie gseit Idiotte git s echt überall...

Jage nicht, was du nicht töten kannst

• So type machet mich agressiv :wand::böse::böse:

Aber es isch vergässe.. Hoffe eifach dases nüm vorchunt :ugly5::ugly5:

• ebe und suscht weisch woner wohnt und wo sis auto stat... hehe chämt denn au mal verbi mit ihm go redä..;)

• Zitat

Original von Stephan
    ebe und suscht weisch woner wohnt und wo sis auto stat... hehe chämt denn au mal verbi mit ihm go redä..;)

volli onderstötzig au vo mer ;)! 3 "redendi" persone send am wörkigsvollschte :P!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• chume au met :grinning_squinting_face:

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• ja iwe da di andere met velo töffli und trotti :grinning_squinting_face:

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• Zitat

Original von -=TS=-
    haha genau :grinning_squinting_face: i wott de met em krasse trotti sie :P!

Och dä ha doch ich welä sie :grinning_squinting_face: Bini halt dä mit äm Velo :lol:

• machemer doch än pool uf, bim nächschte vorfall machemer doch än toeff-forum event bi dr betreffende person vor dä hütte :ugly:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• Zitat

Original von Hypi
    machemer doch än pool uf, bim nächschte vorfall machemer doch än toeff-forum event bi dr betreffende person vor dä hütte :ugly:

yeah, oder süscht chönne mer uns au eifach spontan mol bi de arbeitsloose-/oder sozialhilfestellene go träffe, .....dört stönd au immer so schön glattpolierti BMW und Mercedes hahahahhaha
    *ironie*

• haha geile siech :P! wobi ebe esch halt scho shit dases denn emmer so vorurteil get öber bmw fahrer aber get halt scho zu vell möchte gern gangstaas met dene!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• Jo ich han nämlich au eine cha... das vo wege Jugocharre ha ni es paar mal müsse ghöre... :angry_face:

Ich sägs immerwieder, gwüssi Autos si eifach zschaad für gwüssi Lüt...

Take a walk on da house side!