Kranker BMW Fahrer

• Fakt isch das di wohl keine miteme Punto gaht goge abdränge :ugly:.

Nei klar chamer das nöd so säge...wie immer..git söttig und söttig (genauso wies nöd immer Jugos sind wo so scheiss mached).

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• Zitat

Original von Spike
    Fakt isch das di wohl keine miteme Punto gaht goge abdränge :ugly:.

dito! punto-fahrer sind friedlichi mensche :grinning_squinting_face::face_with_tongue:

aber ebe, was willsch de bulle sege? segsch agfiggt worde? denn seit de du isgsch wie blöd am umekurve gsi und uf sini spur überecho…denn staht ussag gege ussag. ne, bullerei würd nüt bringe, selbstjustiz au nid, aber chöntsch ihm mal es sis vorher abgrissne bmw-emblem schicke :ugly:

Einmal editiert, zuletzt von FLX3000 ()

• Zitat

Original von TS-Superstar

So ei dumms Gschwätz :böse::böse:
    Fahr au BMW und bin voll zfriede. Isch a geils Auto .
    Soll ich den jetzt verkaufe nur weil Jugos das gleiche Auto fahren? :wand::wand::wand:

Ufäm bodä blibe :winking_face: Han gschriebe Kranker also in einzahl gschriebe nöd mehrzahl :winking_face:

Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

• Aso isch es sehr heikels Thema do... :winking_face:

Ischmer aber au scho passiert...Recht viel Autofahrer fühled sich durch die Bögli irgendeswie provoziert kei Ahnig worum...Wenns selber würed Töfffahre wüsstets es besser...

Au das mer so eine innejumpt isch zum mich verschrecke isch mer schomol passiert...aber was willsch mache...

Letschti ischmer ein vor dFresse gfahre mitme Audi den hani gliechthüplet den hätter e Vollbrems gmacht usw. schlussendlich hätter au i dä mitti vo dä Stross aghalte und isch usgstige...isch kritisch well teils lüt rastet würki us bi so sache...muesch scho ufpasse...

The World is yours...

• i wär scho lang defür, dass mer autofahrer endli mol besser oder überhaupt schueled. isch zum teil würkli tragisch wie gwüssi lüt kein blasse händ. und da bi über 70% vo dä unfäll mit töff d'autofahrer gschuld sind wärs erscht rächt abracht mol öbbis z'unternäh...

Cry mich ein river ! :ugly2:

• zum thema vollidiot und bmw hani au na gad was taufrisches z'verzelle.

gange in migros ga znüni poschte, laufe use und will über d'strass... zebrastreife- links luege und id mittelinsle. den rechts gucke, chunnt sonen halbalte aazfahre imne neue x3.
    zerscht hett er ned bremst, de hani denkt ich bliib mal stah, hütt zu tags weiss mer ja nie!
    de woni stah bliibe, fangt er aafah bremse, lang kei vollbrems. er bliibt gnau vor em fuessgängerstreife stah. ich laufe übere und de gsehni wie de det inne mit de händ umezappled im sinn vo: "du bisch jetzt en freche siech gnau vor mim bmw über d'strass z'laufe"

han em den fründlich zrugg gwunke, was bi ihm und sinere frau gar ned uf anerkennig gstosse isch. :arsch:

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• du hetsch dich dänk müesse bedanke dass er extra für dich aghalte het :ugly5:

gwüssi lüt händ schinbar es problem wenn sich nid jede fuessgänger bi ihne bedankt :winking_face: :hmpf:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• Zitat

Original von pseudOnat

Ufäm bodä blibe :winking_face: Han gschriebe Kranker also in einzahl gschriebe nöd mehrzahl :winking_face:

Ich bleib scho uf dem Bode. Hab ja au jemand anders Zitiert.
    Aber genauso blöd wie viele Leut Vorurteile gege Töfffarer haben find ich die Vorurteile gege bestimmte Automarke.
    Klar gibs scho viele Idiote uf de Stroß, aber die gibts au mit me Merc, Alfa, oder Golf.
    Und a Töff kannsch glaubich mit jedem Auto abschieße.
    So long...

Auf jetzt! Vollgas!

• Zitat

Original von Biker Boy
    Da isch typisch BMW-Fahrer, diä hend s'Gfühl das enä d'Stossä ghörät!!

Jöö....
    Super qualifizierte Aussage...

Fahre seit 4Jahren BMW, hab aber weder Leute abgedrängt, noch abgeschossen, hatte nicht das Gefühl mir gehöre die Strasse oder so was.

Ich mach mal eine genauso bornierte Aussage:
    Deine Aussage ist die eines typischen Neiders.
    Reichts Geld nur für einen 2CV, hä??....

• Und da wehrt sich mal wieder ein bmw fahrer hihi

• So stop mal da..

Ich han nöd i mehrzahl gredet und dä Thread nöd ufgmacht dasmer sich apissä chan!

@ spitzbueb..

Ich fahr än Peugeot 205 Junior jg 90.. Also ä mega schissi welmers Gäld nöd langed, bi aber trotzdem stolz druf dasi äs Auto han!

Aber um das gahts nöd.. Topic isch scho lang verlorä gange also bin ich defür dasmer dä Thread CLOSED

Thx!

Greez pseudO

Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

• Also ich würd biz uffpasse wie ihr euch do verhaltet wil das isch nämlig voll kindisch. Ihr sind Erwachseni Lüt (anschinend abr nit) und könnet uff em guete Niveau diskutiere.

Es isch scho eso dass hüt z Tag vili Jugendlichi (us Balkan) en BMW hend, jetzt ob gleast oder kauft isch mir au glich. Abr ich kenn z.B 3 - 4 wo aständig fahre und wenn ich jezz gse was ihr do für Sprüch ablönd, find ich s au e biz scheisse. Niemerts het das Recht irgendwie e Mensch z beurteile nach Automarke, oder Usgse odr was au immr.

Ueberall git s doch voll Idiote, ha au scho gnueg erlebt, bi mir sind s halt meischtens die Audis abr trotzdem.

Jetzt zum Lösig: Ich weiss es isch e biz asozial, abr wenn ich sis Auto irgendwo gsen und er isch nit dinne, würd ich mol es paar Motive druffhaue mit em Schlüssel, ja sorry ich mein wenn Gsetz au nit helfe ka und de het s sichr verdient, wär das e Möglichkeit :confused_face:

Jage nicht, was du nicht töten kannst

• Tüte Chips hohl...

Si eifach voll idiote...aber mitem Auto und dr Nationalität het das nix z tue...han so situatione schon zu genüge erlebt...mit lüt us verschidenste schleg...eis hend sie gmeinsam gha...z wenig IQ.

Wenn sie ustige, schasch ja mal abstige...wenn sie dich den vollpanzeret vor sich hend, und dini Carboniläg i de händsche gseh, händ sie meistens d hose voll...und schüsch e azeig wägä körperverletzig...aber uf d verfolgigsjagt würd ig mi nid ihla...wenn är dir hinde nache chunt, wink ihn füre, was o immer.
    sind eifach idiote so lüt.

las, la sie, und reg dich nir drübber uf.

Grüässli