Kranker BMW Fahrer

• So wie die meiste ja wüssed sind Mercutio, Spike, vollgashoch2 und ich hüt chli go Race..

Nachdem mir üs ufem Albis obä verabschieded händ bin ich mit äm Mercutio no chli mit gfahrä und hanmi nacher au abkublet..

Bi dän uf d Autobahn richtig Bülach und bi zGlattbrugg usä wellmi no churz entschlossä han chli z Embrach ume zröstä.. Nachdem ich die geilenä streckä det hine gfahre bin hanmi dän entschlossä no churz über dä Eschemosä z fahrä..

Es kännt sicher jedä wämer sini Pneu warm kriegä wot dasmer chli kürvlät.. ( Uf dä eignä spur! )

Ufjedefall bin ich usäm Chreisel cho und han chli kürvlät, dän chunt mir so än SCHEISS BMW Fahrer entgäge und zieht sin dräcks Charä voll uf mini Spur ( Absichtlich ) Ich natürlich mega verschrockä und wichä uf dä Velostreifä us..

Chopfschütlend bini wiitergfahre bisi dänkt han ich drei um und märk mer sini Autonumerä.. Ich und 180° dreiig gmacht und Gib voll Gas.. Bim Chreisel vornä gsehnen und märk mer sini Autonummerä 529217 er fahrt ä äxtra rundi im Chreisäl und winkt mich dän zu ihm ( "afigg winkä" ), sind logischerwis szweitä gsi ( Jugos ) Ich han dän nur uf ihn zeigt ( Hanmer dänkt, jetzt hani dini scheiss Autonummerä wart du numä )

Ufjedefall hanmi dän uf dä wäg richtig Eschemosä gmacht.. Bisi gmerkt han dä Arsch verfolgt mich ja.. Ich voll gas ( 150 km/h ) und der chunt immer nöcher.. Ich ha dänkt wäni jetzt nöd Gas gib schüsst dä Wichser mich ab.. Ich han dän Gas gä und hanen dän chönä abhänke.. Was wär gsi wäni kei Gas ghä hät? Ich glaub dä hät mich abgschossä.. 8o8o:böse::böse::böse:

Scheiss verdammtä dräcks BMW Fahrer! Also liebi Töffgemeinde aufgepasst bi däm BMW mit dä ZH Nr. 529217

Chan ich dä ächt azeigä oder so? Oder chanmi numä tödlich ufregä ab dem? :böse::böse::böse:X(X(X(X(

Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

• Für da gits autoIndex:

Name: ********
    Strasse: Dorfstrasse ***

:face_with_tongue:

Hans selber korrigiert, susch hets e eine vo de Admins gmacht:D

[SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

Einmal editiert, zuletzt von BlackDevil ()

• Truurigi Komplexhüüfe...irgendwo häts dänn also echt Gränze. Zum Glück dezimiered si sich amig sälber wenns meined si müssed bsunders krass si und im nögschte Baum landed.....eifach scheisse wenns no anderi mitnämed.

Glaube chum dass da öppis chasch mache....di einzig möglichkeit isch wohl wenndi Abschüsse lasch..dänn hetsch en Bewiis *g*.

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• Okay Spike next mal lanmi abschüsse :grinning_squinting_face::face_with_rolling_eyes:

Nei im ernst, finds mega chrank.. Und ich han meeeega d Panik übercho.. Zum glück hät dä Pnö ghebet und ich bin nirgends verreist.. :face_with_rolling_eyes:

@ Mercutio

Aber gaaaaanz fest :evil2::grinning_squinting_face:

• die saison fangt ja guet a....................tztz........

e tankcam würd abhilf bringe............ :wand:

lasst es mal ruhig angehen............

• wenni dich wer würdi eifach mal bi de bulle ahlüüte und ihne die ganzi gschicht verzelle...
    denn müend sie sich drumm kümmere...will eigejustiz bring eh nix...

mfg BAUER

----------------------------------------------------------------------
    KLICK'S DU!!

• jep i de bulle alüte ondene das schildere chönnter .. aber die chöne ehh nix mache .. guet de bmw-fahrer esch wien gstörte vollidiot omenand gfahre ond hätt de pseudo sogar vellecht abgschosse aber ebe ... leider hetter ken bewies deför, d.h. weder förs gstörte fahre no förs verfolge ond fasch abschüsse ... also so wienich das gsehn brengts ned vell, glaub azeig oder so chasch dene jo au ned ge! naja aber versueche chamers jo! vellecht gez glich ergendöppis womer chan mache!
    ond @ die beide met em BMW dodezue sägi nor A-loch!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• Meld di unbedingt bi de Bulle! Es isch sicher nid z erste Mau dass dä so öpis macht, und ou we de keini Bewiise hesch: nach es paar Mau gloube sis ihm eh nüm wener seit er sig das nid gsi!

edit: er het Schwein gha daser bim FC Embrach immer gfehlt het bim Gruppefoto :grinning_squinting_face:

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

• Mh ja so sachä si nid schön. Ig würds o mal dä bullä meldä würd eifach das mit dä 150 km/h wäg la wöu da durch hesch du di ja o strafbar gmacht obwohls "nötigung" isch gsi.

Hesch du dini 660 iz offä oder nid? wöu wenn sie offä wär hetsch doch dä BMW eigentläch söuä la sta?!?

Ig hoffä mir passirä so sachä nid. wöu ufäm töff ziesch eigentläch immer dr kürzer.

• hani au scho paar mal erläbt, komischerwiis genau ir gliche situation, dä gliche automarke und em gliche leidige schlag mänsch drininne. sit do bini eigentlich immer extrem vorsichtig wen mer so 2 hirnlosi gschöpf imene bmw entgegechömed. au wenns am strasserand stönd würdi ufpasse. mir sind au scho paar us "jux" eifach voll uf d'strass ghüpft zum mich z'verschrecke. sie chegged halt eifach nid was gföhrlich isch oder es isch ihne egal. eifach immer gfasst si, die sind schlimmer als chlini chinder wo plötzlich uf d'strass ränned. :böse::wand:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• Also uf dä Schmierpostä gangi nöd.. Ich lans jetzt uf sicher beruä..

Und wie gseiht chan ja nöd säge das ich wie än holä nacher dä Eschemosä deruf gfahre bin.. Egal! Bringe tuets ja sowieso nüd.

Eigejustiz giht au numä meh problem.. sEinzig woni mach, snext mal luege wer mir entgäge chunt wäni am Kürvle bin

• Da isch typisch BMW-Fahrer, diä hend s'Gfühl das enä d'Stossä ghörät!! Sotigä Idiotä müäst mer dä Füährerschi äs Lebä lang entziäh!!! :böse:

:smiling_face_with_horns: Passabfahrt mit dä Skates....fast so geil wie mit äm Hobel :smiling_face_with_horns:

• jo ich ben au einisch of de stross gfahre ond vore ofem trottoir esch son groppe gsi! denn fahri au nix ahned wiiter ond plötzlich secklet au sones arsch ofd stross use ond ich ben denn grad of desi strossesiite usgweche ... weiss au ned öbmi de sogar no abem töff gropft hät oder son scheiss! de esch wörkli voll z seckle cho ... naja ebe säge nor : :arsch::arsch::arsch:

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• Zitat

Original von Biker Boy
    Da isch typisch BMW-Fahrer, diä hend s'Gfühl das enä d'Stossä ghörät!! Sotigä Idiotä müäst mer dä Füährerschi äs Lebä lang entziäh!!! :böse:

So ei dumms Gschwätz :böse::böse:
    Fahr au BMW und bin voll zfriede. Isch a geils Auto .
    Soll ich den jetzt verkaufe nur weil Jugos das gleiche Auto fahren? :wand::wand::wand:

Auf jetzt! Vollgas!

Einmal editiert, zuletzt von TS-Superstar ()