Swissmoto 2006

  • So, bin geschter a de Mäss xii, und prompt na de Lüthi troffe :winking_face: Aber gaffets eu mal sälber aa...


    Gallerie


    Greez...

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • ich bin au gsi und han mi doch grad verliebt...




    i die neu daytona 675 und drum wird ich sie mer au chaufe wenn die endlich usechunt i de schwiiz.



    am 30.april isch die offizielli präsentation und teschtaktion in anneau du rhin

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • DonBosco
    Entscheid dech mol. das esch jo ned normal we mängisch du dini meinig änderisch.
    So wiit ech weiss, geds scho es paar machene e de schwiiz. en dütschland esch es of jede fall so, dass die nöchste maschene erscht afangs april uusgleferet wärded. ond wenn be öis s release datum de 20.4. esch, denn werds zemli secher hochsommer oder spotsommer, bes es paar maschene e de schwiiz zom verchauf parat stönd.
    triumph fahre esch halt ned eifach en töff chaufe ond fahre. das lauft chli andersch.
    aaluge, öberlegge, bstelle, zahle, waarte, waarte, waarte abhole ond fahre...

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

    Einmal editiert, zuletzt von Peak ()

  • Peak


    ich han mi ja entschiede dass es d triumph werde mues.



    und ziit bis im juni hani au. doch denn sötti sie scho langsam da sii hehe

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • DonBosco
    No en tipp. Gang si zersch go fahre...


    Bes em Juni sött si scho do si. Aber... Das esch kei Japser. Do chasch di ned druuf verlo. Do wärded meistens au ned grad es paar hondert Maschene gleferet. Just for your information.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Peak


    Neidisch, oder wurum reagisch eh so?


    Dr einzig Fakt isch das es haut "nome" 675 ccm het. Derzue meh Dräimoment aus aui angere 600er Supersportler, liecht u schmau wie ne Sau. Isch aber immer no e 600er, drum ha ig mir persönlech e 1000er ghout! We dr Bosco aber in AdR die Daytona richtig im Griff het, fahrt er ou de 1000er um d`Ohre!


    DonBosco


    Chouf das Teil, finge gseht geil us u isch bis itz vo jedem Heftli globt worde. Sogar vo Motorrad, die si süsch BMW!

  • das hani no einigi videos vo de neue daytona gfunde.


    isch echt abartig geil de sound vom tiple.


    http://www.triumph675.net/videos.htm

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • @kneegrinder
    nei ned werkli. ech wörd mini t595 daytona amel ned iitusche :grinning_squinting_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Swiss Moto isch dr hammer gsi. Vorallem d stuntshow vom Chris Pfeiffer. Dä typ het's eifach krass im griff.

  • mir händ gäng no müesse dä misterschweiz uf d'sitä kicke will dä siech sich bi dr stuntshow füredrängled het :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Zitat

    Original von Hypi
    mir händ gäng no müesse dä misterschweiz uf d'sitä kicke will dä siech sich bi dr stuntshow füredrängled het :winking_face:


    ja dem cheibe biopuur duet halt so benzingschwängereti luft ned so guet. aber offebar hetts es groupie vom renzo gha i euere gruppe :face_with_tongue:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • aber was het de renzo denn mit suzuki ztue...??? de isch i me suzuki-team hempli umegschuened

    ----------------------------------------------------------------------
    KLICK'S DU!!