Kawasaki ZX-10R Ninja 2006

  • Slüüü zäme!! So wie händers?
    schöns wäter gsi hüt und alli schön go töff fahre?


    Zum Thema:
    Ich bin hüt bi mim Mech gsi und de het überraschenderwis die nei 10ner Ninja det im Lade stah gah. Ich han mal euri meinige welä ghöre zu dem töff und glichzitig mini welä poste:


    also ich muss sagen in echt (also nicht auf fotos) ist sie VIIIIEEEEELLLL schöner! es ist ein völlig anderes auftreten und "sie gibt sich" völlig anders als auf fotos... auch verdammt geil finde ich den tacho und tourenzähler! hab auch paar pics gemacht stell sie dann rein wenn ich wieder zu hause bin....Trotz dem find ich die lichter und vorallem den auspuff/auspuffe der 05er 6er um einiges schöner... ach ja eine 6er vim 2006 war auch da in schwarz! sieht sehr gut aus aber wäre für mich nichts. da sieht man jeden fingerabdruck und jedes dreckchen drauf...


    greez steve

  • aso mues säge mer gfallt d z1000 im orange sprutz vell besser sowieso no met em geile deckeli und em underfüdle uspuff :grinning_squinting_face:


    oder die neu kx250 als monobike meteme kampfgwicht vo 99.2 kg das send ebe maschine, nei aso send scho geili töff so d ninja aber mer gfallt er au besser als 10er


    also schöne tag


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Also sTankpad isch schrecklich :D.


    Di neu 10er gfalltmer uf de Bilder bis jetzt schomal guet. Me chani leider nöd säge, bin weder druf ghocket no gfahre no hanisi in ächt gsee :D.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • ähm stewi? was macht mini fründin ufem föteli?


    :grinning_squinting_face:


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Ouuuu man das bike Rockt aifach, aber ich werd mir ziemlich sicher kei Rennschüsslä meh chaufä. Bauä mini für Rennstrecki um und chauf mir irgend äs Naked oder ähnlichs für uf d'Stross. Das sind aber no Zuäkunftsplän für ca. 2008 oder so. Han jo schliässlich au kei Geld. :frowning_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • also ich find de arsch isch ja voll am arsch, d auge sind wohl die misslungnischti sach am ganze, de motor söll ja angelblich däfür um so geiler si, tacho isch sicher besser als die elter und de tank ich glich blibe.. alles i allem für en neue töff: NA JA..
    greez

    -=[CARPE NOCTEM]=-

    Einmal editiert, zuletzt von Labyrator ()

  • Esch uf jedefall es geils deng, i selber be jo no z jung^^
    aber mi vater het si enduro weder före gno de esch er nome uf eim zylinder gloffe, ond wel er de töffmech e kolleg esch heter för die 2 täg e neui ninja(ZX-10R) döffe ha...
    gester sei mer go fahre:
    mi vater getr chli gas da ding got grad ufs henderrad,
    richtig dagmerselle hemmer gueti 200 drof gha, das got huere schnell, so vell outos hani nonie öberholt...
    esch eifach chli chalt gsi, jetzt hemmer leider weder üse bellig enduro...


    Ajo de tacho esch hammer!!! i halte jo ned fou vo Digital aber de esch eifach nome geil.


    treum, got leider no knappi 3langi johr besi 18i be, aber die fahrt gester het mer weder de wille versterckt de lehrlingslohn fasch ganz z spare, i chome em sommer us de schuel ond lehre polymech, cha metem velo go schaffe ond metem velo id schuel, esse chani deheime.
    De sötis scho schaffe geld före occasions töff zämebringe, före ninja werds ned länge^^ i ha ou me e sumo em sinn. nach de supermotard night en roggwil gfalle mer die ou emmer wie me^^

  • jawohl sumo esch ganz geil. vo wo genau chunnsch denn du und wo lernsch polymech?


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • i chome vo zofige ond lehre polymech i de müller martini (aso ersch nach de sommerferie)
    i fende sumo ond strossetöff geil, aber da sumos günstiger z ha sei sprecht stark för diie, ond onbequemer als es strossebike werds chum sie.
    Aso die sitzposition als bifahrer uf de ninja esch ungmuetlicher als ufem pocketbike... guet so es strossebike esch ou ned ombedingt denkt för 2ma.

  • jo aso je nach töff wott wotsch esch er ned vell belliger als es strassebike. ufrächti position esch geil aber meh als 120fahrsch ned über längeri streckene.
    (müller martini esch en chund vo eus :grinning_squinting_face: )
    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Zitat

    Original von Charlie
    jo aso je nach töff wott wotsch esch er ned vell belliger als es strassebike. ufrächti position esch geil aber meh als 120fahrsch ned über längeri streckene.
    (müller martini esch en chund vo eus :grinning_squinting_face: )
    cu charlie


    Meh als 120 send jo ou ned erlaubt^^ *scheinheilig*


    be zwar geges spamme aber da het muesse sie...

  • Ich ha ne mer gester au agluegt, er isch garnit mal schlecht, au wenn mir de 6er immerno besser gfallt!


    Oeh gsehs grad, bisch bim Gatschet gsi??
    Isch das nit chli wit vo Regensdorf?


    Ha doch denkt, der Lade kenn i... :face_with_tongue:

    Take a walk on da house side!

    Einmal editiert, zuletzt von MikeRR ()