www.toeff-forum.ch

  • www.toeff-forum.ch 0

    1. Wärbig (Links, Chläber etc) (0) 0%
    2. "Mundpropaganda" (0) 0%
    3. Google.ch oder anderi (0) 0%
    4. Visitächärtli (0) 0%

    So ich han dänkt ich starti mal die umfrag wie ihr uf das Forum cho sind..


    Votes and Comments plz! :grinning_squinting_face:


    Edit:


    Also ich ha dänkt ich google mich mal durs internet nachemä Töff-Forum und bin grad uf das Forum gstossä woni no gaaanz grüen hinder dä Ohrä gsi bin :grinning_squinting_face:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

    Einmal editiert, zuletzt von pseudOnat ()

  • Hm de Milhouse und ich händ sind au uf de Suechi nacheme schwiizer Töff-Forum gsii und willmer keis gfunde händ hämmer dänkt machemer doch eifach mal eis :ugly::ugly:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • ich ben uf de suechi nach töffmovies gsi ond ben denn of das forum do glangt ... dänk esch no es geils forum ond mi chorzerhand agmeldet :P!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • i han im google nach lc4 zu verkaufen gsuecht und ben denn so ufem thread vom yam660 cho und han mi denn churzerhand agmolde und ben siether debi


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • bin über de ravi da druf ufmerksam worde will ich eigentlich eifach lüüt gsuecht han zum go fahre zäme .
    nu ja jetzt händer mi :smiling_face_with_horns::smiling_face_with_horns:

    suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

  • Zitat

    Original von monky
    bin über de ravi da druf ufmerksam worde will ich eigentlich eifach lüüt gsuecht han zum go fahre zäme .
    nu ja jetzt händer mi :smiling_face_with_horns::smiling_face_with_horns:


    Und sind mega froh drübär :winking_face::grinning_squinting_face:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Ond ech ha onderem Spike sim Nick, imene andere Forum, de Link zom Töff-Forum gfonde gha :grinning_squinting_face:


    Danke Spike :winking_face:

  • naja. ech be met em gnabbi e de rs gsi. ond de milhouse esch au no dete e de nöchi gsi. so hed sech das halt ergä...

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • ich han mini ninja kauft und denn het de charlie mir gseit ich söll druf ga.. den hets mer gfalle und ich han mi agmolde.... :face_with_tongue:

  • Keinä wäd dä Visitächärtli? Wieso verteil ich die eigentlich`? :hmpf::grinning_squinting_face:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • also i ma mi no ganz guet errinnerä... i bi immer im younbiker.de forum gsy, und dert hed mi mal eine vu de gründer druf aagsproche wasi vumene toeff-forum.ch würd halte..... ja und so hani mi de registrierd... und de si da immer neui gsichter cho, und di altbekannt si langsam immer chli verschwunde...... jaja so xeht das us..