Tempo 80 und Feinstaubkack :-)

  • Zitat

    Original von slash79
    yeahhhhhh :smiling_face:
    fuck that ! hehe


    mich wunderets numme, dass sich eigentlich fasch alli an die 80 haltet, .....!
    naja, villicht wirdi bitz gschiiter wenns mich mol blitzt het.... :face_with_rolling_eyes:


    jaeh, di händ nüm al tasse im schrank. bi en lappe gfahre scheiss drauf

    [SIZE=3]Gregy alias Speedking [/SIZE]

  • Jo als grüene hetmes drum ou nid eifach, es lost eim eh kei Sou zue oder nimmt eim ernst, usser ebe i settigne Fäll wie itze wo d Medie es Thema ufgriffe! Das isch eigetlech die einzigi Glägeheit öpis dürezbringe. Die grüene hei scho lang 100 langfristigi und vorusdänkendi Plän ir Schublade (und natürlech ou scho vorgstellt), aber das bringt nüt wius die andere Politiker nid kümmeret. Vo mir us gse ligts me a de nid-grüene als a de Grüene, ihne wird gar kei anderi Müglechkeit gla als settigi Aktione.


    Weme sech so fragt wases bringt (zu Recht natürlech!), de chönt me sech aber ou frage wases bringt 10 Minute ender bir Arbeit z si? :face_with_rolling_eyes:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • ech fendes e chli en wetz. bes jetzt hed no niermer zahle gnennt, we vell dass es werkli brengt.


    sowiso esch das nor en tropfe of de heissi stei. klar send d lüüt sensibilisiert worde. aber mol em ärnst. das god genau zwe woche lang noch dem die sach uufghobe esch. ond denn lauft alles weder genau gliich we vorhär. die wörded gschiider mol langfreschtigi massnahme mache als so chorz schöss wo me närved als dass öpis brenged.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • so muen jetzt au na was dezue sege


    i mine auge isch die ganz 80er sach e reini medieberuhigigsmassnahm. irgendwas hend eusi kantönlituble ja müesse mache, suscht hetts im blick gheisse: müssen die werte wirklich auf das 10fache steigen bis dieses kind an lungenkrebs stirbt? und drunder es föteli vomne chliine säugling am spile oder sowas...


    de fiinstaub hemmer scho lang, nur isch es jetzt dur das kack wetter i de luft hange blibbe und genau drumm simmer uf hemmer d'grenzwert über 4fache überschritte.


    die ganz 80er gschicht isch reini schikane und bringt rein nix usser erhizti gmüeter und na es aggresivers fahre uf de autobahne!


    ich bin für die diselpartikelfilterpflicht und zwar für baumaschine, landwirtschaftlichi fahrzüg und privatfahrzüg. neufahrzüg döfted nur na mit diselpartikelfilter iiglöst werde, und de dieselfahrzügbsitzer sett mer e subvention oder en fonds iirichte, demit die ihri fahrzüg au chönd nachrüschte...
    nachrüschte isch nach wie vor eifach ztüür! so grob über de dume muen mer eifach mal materialchöschte vomne mill sicher rechne... dezue chömed den na iistellarbete, montiere etc.


    schlussendlich währ ich eifach froh wenn am samschtig wider normalbetrieb herrscht, demit mir schön uf roggwil chönd fahre und eus den na chli fiinstaub chönd id nase zieh :face_with_tongue:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • he maini, mir chönnted doch ä finstaub-bar ufzieh, exklusive finstaub zum schnüffle und inhalierä. inklusive souvenirverchauf wie z.B. tshirts mit "ich habe die Feinstaub Krise überlebt" :grinning_squinting_face::ugly5:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Zitat

    Original von Milhouse


    Weme sech so fragt wases bringt (zu Recht natürlech!), de chönt me sech aber ou frage wases bringt 10 Minute ender bir Arbeit z si? :face_with_rolling_eyes:


    das bringt seeeeehr viel, weil ich chan denn wieder 10 min früener hei!!!! hehehehehe

  • hehe de esch guet slash..ond du hesch rächt :winking_face:


    Aber was ech jetzt gmerkt ha...ech ha am Morge enorm Mühe of dene grade ond breite Autobahne met 80zfahre...be emmer fasch am ischlofe... no dezue au bim Heifahre träum ech e ganzi Rondi meh ome, ond ghei ami of einisch weder of 70 abe :hmpf: muess de au weder Gas gäh of 80 (90 wohl eher *g*) .. sorry fals scho mol wer hender mer gfahre esch *g*

  • Zitat

    Original von DeepZone
    sorry fals scho mol wer hender mer gfahre esch *g*


    Macht nüt....mir gaht glich:D

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

  • 10 Minute früecher deheime bringt genau glich nüt wie 2% weniger Fiinstoub.

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Zitat

    Original von Milhouse
    10 Minute früecher deheime bringt genau glich nüt wie 2% weniger Fiinstoub.


    also entweder bisch a) arbeitslos und chaschs ned nochvollzieh, oder b) es git tatsächlich no mensche vo zfriede mit ihrem job sind
    hihihihihihi


    :grinning_squinting_face:

  • oder c) i denke witer aus mini eigeti nasespitze :winking_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • So, d'80er Tafle sind wider Weg!! :grinning_squinting_face:

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • Jep...findi eigentlich jo scho au guet...es hät mi au mega gstresst die verdammt fistaub gschicht..aber mer mue ebe scho luege....


    Aber ebe eigentlich sind jo nur die verdammt Dieselfahrzüg dra schuld...darum söll mer au die Dieselfahrer bestrofe... ;-))


    Ich finds e verdammti schweinerei das Audi und co meined si müessed kei Partikelfilter ibaue nur wells chli Geld chönd spare...sött mer boikotiere...sowas...


    Vorallem kenni eine dä hät en Diesel Audi hät scho sit monate so en scheiss Partkelfilter bstellt chunnt en aber eifach nöd über...das isch doch echt e Frechheit...


    Jänu was willsch mache...schlussendlich gohts allne nur um sGeld scheiss uf alles ander...

    The World is yours...