Tempo 80 und Feinstaubkack :-)

  • Gibts hier noch keine Threat dazu?


    Komme gerade von der A1 richtung basel, ..das komplette Stück Zürich - Basel war alles ausnahmslos tempo 80, ........wer das beschlossen hat, gehört echt ERSCHOSSEN!!!!!!!
    Mir kann keiner erzählen dasses dieses Feinstaub problem erst seit gestern gibt, das ist doch wieder irgendeine saublöde drecks-aktion gegen die auto/töff-fahrer.


    Klar, Umwelt ist wichtig, und ich bin der letzte der was dagegen sagt, aber 80?????????? .....hätte man nicht einfach mal mit 100 anfangen können? ich bin echt sauer, und das unfallrisiko auf der autobahn steigt nämlich auch, weil jeder mit 80 total nervös wird, .....die leute haben das gefühl beim autofahren einzuschlafen und man kommt halt einfach nicht vom fleck.


    weiss einer wie lang das noch so bleiben soll?
    das ist doch nur eine übergangslösung oder????!!!!


    wie denkt ihr drüber?

  • isch doch gliiich, bringe tuets nüt, will eusi liebe laschtwäge ja au nur mit 80 dörfed fahre.... hauptsach sie hebbed das wieder uf wenn d'töffsaison afoot :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • jo i hanmi am samschtig au gruusig öber de shizzle-beschloss ufgregt!! :böse::wand::böse:
    mer send den ebe grad vo de boarderferie osem wallis heigfahre ond hend dörfe met 80 km/h öber d'autobahne schliiiche.... öbe 1 bes 2 stonde länger gha als sösch :wand:!!!
    do het sech echt öber öberhaupt nüt öberleit!!! hoffe eifach dasi da so gli wie mögli weder ufhebet!!!!! :böse:

    Vegetarier essen meinem Essen das Essen weg!

  • so wies usgseht werd da so am Mettwoch/Donnstig weder ufghobe...


    ech wär ämu froh drom...fahre zwar nor wenig autobahn deför momentan fasch jede Tag..

  • na gottseidank!


    ich mein, sone bullshit irgendwie, .......und vor sone fuck zahli soviel verkehrsstüüre, dass eim immer meh stein in wäg glegt wärde.


    parkplätz (wissi zone) gits in basel au immer sältener, ..aber guet anderes thema, hehe


    wennsi wänn dass weniger autos ummefahre, denn sölli si halt verfluecht nomol d'ÖV billiger mache die penner :wand::wand:


    chönnt mi ächt nur de ganz tag drüber närve.


    aber wenns am mi./do. wieder ufghobe wird denn ok. bini gnädig und schick nur ein einzige :arsch: uf bärn :smiling_face: hehe

  • jo das :arsch: muesch aber ned of bern scheke..... da muesch dene kantön scheke wo die scheisse durezoge händ.... het jede kanton einzeln för sech entschede, komisch esch eifach, dass nome dütschwiizer-kantön die 80ger scheisse doregfüehrt händ!!!:öm:
    aber werd jo zom glöck weder ufghobe :ugly:!!!

    Vegetarier essen meinem Essen das Essen weg!

  • I has emu huere gmüetlech gfunge uf dr Outobahn, und nume wius 1.5 mau lenger geit mani mi emu ndi ufrege.


    I finges guet dass de Lüt mau zeigt wird dass ihri persönlechi Freiheit nid immer wichtiger isch aus z Überlebe vo üsem Planet. Nume wärs besser we d Massnahm ou eini wär wo me aus ume es paar Prozent bringt... :face_with_tongue:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • finds eifach es bitz krass, grad so mega derb z'ischränke.


    ich mein wenni numme zum shoppe ine anderi stadt wot, ok, .....aber es git soviel lütt, wo brueflich unterwägs sind (z.b. mini fründin im ussedienscht), und ich mein, das het denn scho en erhebliche iifluss uf alles.


    klar, wird jo wieder ufghobe usw. aber sott das permanänt so bliibe, denn wär das scho chli krass findi.


    genau s'gliche mit däm damalige sunntigs-fahr-verbot, ....ich froog mi wär sich so sache überhaupt überlegt, haha .....vollkome hooooool sowas :wand:

  • DIE GRÜENÄ!! Wär dän sust? :wand::wand::böse::böse:


    Wän hätmer scho lang öbis mache söllä! Und Züri *lach* die händ ja gwartet mit däm bis es par ander Kantön machet..


    Ich find das eifach numä lächerlich! Ich fahr glich mini 100! Scheiss uf das :böse::böse::böse::wand::wand::böse::böse:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • yeahhhhhh :smiling_face:
    fuck that ! hehe


    mich wunderets numme, dass sich eigentlich fasch alli an die 80 haltet, .....!
    naja, villicht wirdi bitz gschiiter wenns mich mol blitzt het.... :face_with_rolling_eyes:

  • jo ich evtl au, aber bis det anä piss ich druf :grinning_face_with_smiling_eyes:


    Wird ja e nöd sooo tüür si.. Ussert es giht no ä Feinstaubgebühr oder so? :arsch: :lol:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Isch doch super.....solangs de Dräck wegwindet isch glich..und wenns bitz überem Gränzwert isch machts ja au noni so fill.....und wenns dänn mal 4 mal höcher isch dMedia langsam freud dra überchömed fangemer mal mit söttige Sofortmassname aa :muaha: :muaha: :muaha:


    Sowas nänn ich Vorusdänke und aktive Umwältschutz...:top: :face_with_rolling_eyes:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • aso 20zvell chostet scho rächt öbis und ich wör mer ned afangs saison sonen scheiss ibrocke. es werd ufghebt sobalds chunnt cho rägne oder schneie das sött anschienend hüt znacht de fall sie. sie händ sogar d blitzchäste umgstellt uf achtzig aso müender ufpasse gälled jungens und mädels


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • jep also ich wörd au luege dasi ned fell meh als 80 fahr of de autobahn ... die grüene warte jo nome druf of die wosech ned dra halte dass sie sech wedermol d täsche met stotz chöne fölle! i fendes au zom chotze das esch eifach förig ... wenns das jetzt paar tägli dorefüehre .. was brengts??? läbt denn d omwält 1 tag länger??? eifach voll de witz ond mer chan nor dröber lache :wand:

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • jaja, de liäbi feinstaub:D sbeste isch doch dasmer vor 2 jahr de sch.... nöd emal het chöne messe und hüt hemer 3700 todesopfer pro jahr :wand: HAHAHA das ich nicht lache.



    Liebe Politiker!!


    Packt doch endlich mal die probleme am richtig ort an und hört auf mit den schnellschüssen, wo soll das noch hin führen??


    :ugly5:

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]