Bei 1.90m
schwierig. Keine Daytona, die ist nur für kleine Menschen... Bleibt wohl nur 1000er probesitzen.
Schnell genug sind sie alle
Ich meld mich, wenns de so wit isch;) (Evtl. eh älteri R1 oder eh Fireblade)
Bei 1.90m
schwierig. Keine Daytona, die ist nur für kleine Menschen... Bleibt wohl nur 1000er probesitzen.
Schnell genug sind sie alle
Ich meld mich, wenns de so wit isch;) (Evtl. eh älteri R1 oder eh Fireblade)
....
Bidu.....du hast noch ein paar Worte zu KTM vergessen 😁
Liebä Sachsi, du weisch jo ganz genau, dass äs die Traditions- Marke faktisch jo gaar nümme git. Ab doh übernäh d Chineese au wenn me das nid gärn zur Kenntnis nimmt.
Aber ke Angscht - äs git wiiterhin Teili als au neus vo CF. S Ganze wird in etwa so über Bühni goh, wie damaus bi Volvo. D Schlitzauge löh gägenüber de Goboys es fumktionierends Süschtem loh funktioniere und wächsle nid s ganze Managment us u tüe no fascht aui Prozässe ummodelliere.
Aber um uf din Input z cho, abgseh drvoh das KTM e Nische und e paar Sportsegmänt (z. Bsp. au Kart) sehr erfolgriich unterhalte und vorah triebe het
Mih persönlich Idruck was Offroad KTM mit Schtroossezuelassig ageit - wosch so öbbis bruche, de nimm am gschidschte en Aute - vo däm här Komplimänt.
Ueber d Ströösseler weisch ja genau, hets müesse 2025 wärde bis Twin Motore die Technologieä becho hei (wo anderi Marge sit N Johre verwände), dass d Väntiuutriebe au hebe.
Was so d Funktionalität vo SoftwareUmsetzig und Elektrik- Hardwäre aageit, so chan Dir doh Din Schatz jo es Liedli singe. Und das isch nid öbbe nur es Thema vo de Färnost Zwöizylinder, sondern au bi de grosse Vau-2 eso.
Einer aus der Region, hallihallo
Falls du Tipps oder Anschluss für deine Racerkarriere brauchst, immer nur raus damit