• Bidu.....du hast noch ein paar Worte zu KTM vergessen 😁

    Liebä Sachsi, du weisch jo ganz genau, dass äs die Traditions- Marke faktisch jo gaar nümme git. Ab doh übernäh d Chineese au wenn me das nid gärn zur Kenntnis nimmt.

    Aber ke Angscht - äs git wiiterhin Teili als au neus vo CF. S Ganze wird in etwa so über Bühni goh, wie damaus bi Volvo. D Schlitzauge löh gägenüber de Goboys es fumktionierends Süschtem loh funktioniere und wächsle nid s ganze Managment us u tüe no fascht aui Prozässe ummodelliere.

    Aber um uf din Input z cho, abgseh drvoh das KTM e Nische und e paar Sportsegmänt (z. Bsp. au Kart) sehr erfolgriich unterhalte und vorah triebe het :winking_face:

    Mih persönlich Idruck was Offroad KTM mit Schtroossezuelassig ageit - wosch so öbbis bruche, de nimm am gschidschte en Aute - vo däm här Komplimänt.

    Ueber d Ströösseler weisch ja genau, hets müesse 2025 wärde bis Twin Motore die Technologieä becho hei (wo anderi Marge sit N Johre verwände), dass d Väntiuutriebe au hebe.

    Was so d Funktionalität vo SoftwareUmsetzig und Elektrik- Hardwäre aageit, so chan Dir doh Din Schatz jo es Liedli singe. Und das isch nid öbbe nur es Thema vo de Färnost Zwöizylinder, sondern au bi de grosse Vau-2 eso.

    Si vis pacem para bellum