Geblitzt von vorne

• Sali Zäme,

Also ich hoffe tuen au keis neus Thema uf:)🙈 gid scho eis woni gseh han aber gaht det au drum ob dich no en Schmier vo hinde gse hed.

Also ich bin jetz scho 3 mal blitzt worde i de 30er Zone und immer vo vorne..

Erste mal kei Buess übercho und zweite mal isch plötzlich eini cho vo 30.-🤷🏼 han den denkt ok wege 30 franke machi keis Büro uf..i de Buess isch no gstande ich sel mini Nummere vom Nummerschild ine schribe🤦🏼🤷🏼😅hani natürlich ned gmacht:). und das isch glichzitig au das wo ich gern würd wüsse…

Also wens mich vo vorne Blitzt ohni das sie d Nummere wüssed oder gseh hend..chönd sie mir den überhaupt e Buess gä ohni Bewis das ich das gsi bin??denke ned..au wie sie mich evtl schomal gseh hend oder so.aber chönti ja au en andere gfahre si oder wie au immer..🤷🏼

Nur wen sie evtl wüssed das ich da i de umgebig de einzig bin miteme schwarze sii heisst das ja no nüt oder?

Danke schomal falls öper antwortet und evtl s Gsetz guet kennt was das abelangt✌️

• Also was hesch du s Gfühl wies die Buess zu dier hei schafft? Meinsch die verschicked eifach irgendwelchi Buesse zuefällig und hoffed dass die richtige Lüüt sie denn scho zahled?

Die wüssed ja offesichtlich scho wer du bisch und wo du wohnsch und entsprechend wüssed die garantiert au dini Nummere. Wennt de Bewiis (Fötteli) willsch gseh, denn chasch de aafordere, das kostet aber öppis, und i dim Fall vermuetli meh als d Buess.

Au falls du ned gfahre bisch, bisch du als Halter defür verantwortlich, dass d Buess zahlt wird. Entweder vo dier oder vo dem wo gfahre isch. De Polizei isch das schnuppe. Früener hets no s Schlupfloch geh dasst hesch chöne säge vilicht ischs en Verwandte vo mier gsii wo ich nöd mues belaschte, aber das hends jetzt wie gseit ufghobe und d Verantwortig grundsätzlich uf de offiziell Halter gschobe.

Zitat

i de Buess isch no gstande ich sel mini Nummere vom Nummerschild ine schribe

Was heisst das? Wo hesch das müese ineschriibe?

Bi Parkbuesse ischs so: da hesch en QR Code a de Schiibe und de füehrt di uf d Websiite zum zahle, det muesch d Nummere au iigeh. Will wie gseit, dene isch Wurscht wer die Buess zahlt, aber sie müend chöne abhake weli Buess für weles Fahrzüg scho zahlt isch.

Wennt jetzt du glaubsch du segsch mega schlau willd d Nummere nöd iigeh hesch bim zahle, dänked die halt "ah, e anonymi Spend, danke... und jetzt luegemer mal wer siini Buess noni zahlt het und mier e Mahnig mit Gebühre därfed schicke..." (dasch jetzt en Witz gsii, aber de Kern vo de Message sött überecho sii hoffi :winking_face: )

Wenn dus gsii bisch und verwütscht worde bisch, denn zahl de Quark und tue nöd wienen 9-jährige Klugscheisser. Zum Big Brother uustrickse ghört scho bitz meh dezue

Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

Einmal editiert, zuletzt von Boo (27. Februar 2025 23:34)

• Und vergiss nicht, es gibt Blitzer die von vorne blitzen und dann von hinten filmen und andere die blitzen auf beide Seiten , zuerst von vorne und dann noch von hinten.

Wie Boo schon geschrieben hat, wenn du zu schnell warst und erwischt wurdest, steh dazu und bezahle!!

Eine kurze Vorstellung Deinerseits wäre auch nett.

• I versuech aml afach wenni en Blitzer gseh so schnell wie mögli durezfahre, dass ufm Bild kan Töff meh gsehsch :squinting_face_with_tongue:

"Vier Räder bewegen den Körper, Zwei Räder bewegen die Seele."

• Eine kurze Vorstellung Deinerseits wäre auch nett.

Wenns geht in "Hooochdüüütsch" :winking_face: :top:

Genau, mich durch den Dialekt zu kämpfen ist mir zu mühsam.

In einer Ménage à trois:

Moto Guzzi Stelvio 1200 8V NTX & California II, BMW F650GS

Getrennt:

TS 50 ER RD 125 (2 Zyl.) RD 125 LC RD 250 YPVS

VF 750 C, AN 125, AN 400 Burgmann

Guzzi on tour

• Also kurz und knapp:

Er wurde mit seinem schwarzen Mofa bereits 3x geblitzt (von vorne). Er erhielt aber erst eine Busse von 30.- in der Stand, er solle seine Mofanummer angeben (hat er natürlich nicht gemacht der kleine Gangster :smiling_face: ). Nun fragt er sich aber woher sie denn seine Adresse haben und ob sie überhaupts Beweise haben, dass er gefahren sei.

Ich habe SERVER sein Auto beleidigt und muss darum diese Signatur tragen.

⬆️ Und ich stehe dazu 🫡

• Wenn sie seine Mofanummer nicht hätten, hätte er kaum eine Busse zugeschickt bekommen. Mutmasslich.

Was mich viel mehr beschäftigt, ist die Frage: Gibt es Blitzerbussen in der Höhe von CHF 30.00? :thinking_face: