Töff wiedermal als Zielschiebä

• Wiso Zielscheibe? Ist ja nicht gelogen.

Im Vergleich zu einem gleich grossen PW-Motor ist ein Bike immer eine Dreckschleuder.

• jo mit dem kleinen unterschied das wir x-fach mehr autos haben,
    und autos permanennt im stau stehen.... *hust*
    allein wenn ich mir überleg wie oft ich zufuss geh,
    und kumpels mittem auto, sich keine 200m ohne auto mehr bewegen können...

Einmal editiert, zuletzt von ravi ()

• Ist doch egal wieviele Autos es gibt. Wir Töffler machen mehr Dreck als die Autos. Und zwar nicht im Verhältnis sonder effektiv!

Ist halt so...da haben wir ja keine Schuld daran.

In der Schweiz ist der Russpartikelausstoss aller Traktoren auch höher als der aller LKW's.

• ich glaub der studie einfach net... !
    okay.. umweltbelastender sind di 2 räder sicher,
    aber im verhältniss zu den autos sicher nicht wie angegeben...
    will ja gerne wissen wie die das gemessen haben..

das ist wider irgend so n dreck um neue vorschriften durchzubringen..
    propaganda RuleZ !

• ja, aber ich mein jez, da es ja eigentlich scho bekannt isch wieso macht mer denn ä studie drüber? will mer eifach nüt z'tueh het? got würkli numme ums "Det druckemer au no eine inne"-Prinzip und da chani nöd usstah. hettets lieber ä studie gmacht wie mer dä usstoss vermindere chan :böse:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• Zitat

Original von ravi
    will ja gerne wissen wie die das gemessen haben..

Staht ja, 8 Töff und 17 Auto, Schadstoffusstoss gmässe und nacher hochgrächnet.....

Und es staht au das die Studie gmacht worde isch demit ufem Papier feschtghalte isch dasmer die Zahle nöd eifach chan vernachlässige.

Es wird ja öppis degege gmacht, Kat usw. womer früener noni gha hät.

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• Ich glaub mir Töfffahrer sötted mal vo dere "Mir sind immer s'Opfer"-Schine weg cho.

• jetzt mal ganz ohni ziilschibe oder so. es auto rigled ab uf autobahne etc, mitem töff häsch immer dampf wot gisch, nur scho das üssered sich, bruchsch en ja wennt ufschrubsch. gschweige denn di alte töff und d 2tackterr roller usw.
    dass dä usstoss höcher isch glaubi scho.

söled nur nöd ufd idee cho dass mer meh abgabe müend zahle, z.b. meh als d autos :frowning_face:

[SIZE=3]Gregy alias Speedking [/SIZE]

• ich rede nöd vo opfer neeri...
    aber sone studie chasch eifach rauche.. :face_with_rolling_eyes:

sowiso was umweltschutz aagaaht,
    muesme ganz wo andersch aasetze..
    z.b benzihn... isch di letscht schweinerei dasmer mit dem dräck fahre müend..
    warum ? wel irgendwelchi lüüt wo mit dem momentan de groosi chole mached,
    und de chole mit dem züüg au witerhin mache wänd, bis keime da, und alles zur sau isch..
    mir hettet scho längschtens d möglichkeit anderi x faches besseri triibschtoff z benuze,
    aber das wird wehement vo dene wo de schtuz mitem oil mached verhinderet..

3 Mal editiert, zuletzt von ravi ()

• sicher en grund isch die höchi leischtigs uusbüüti vo de töff ufgrund vo de höchere kompression. wenn ich mit em auto e langi strecki fahre, wo's liecht durab gaht, gang ich ab em gas. dank de iisprützig bruch ich denn absolut kei bänzin (die cha zue tue im gägesatz zum vergaser, wo e leerlaufdüüse hed) und s'auto wird chuum langsamer. wenn ich die gliich strecki mit em töff fahre, muess i gas gäh, wie wenn's grad uus gieng. wenn ich ab em gas gange, stahn i nach 20 meter.
    glaub det chönnt mer scho einiges mache.
    aber trotz allem hed en töff halt z'wenig platz für e uufwändigi abgasregelig, wie es auto.

Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

• das mitem platz hät öpis aber nöd all töff händ vergaser... und was für töff das testet worde sind, stat nöd...

• Ich glaube au, dass öff meh Dreck mached, aber ich muss au am Ravi Recht geh! öb jez die paar Töff chli meh DReck mached isch nöd s'Hauptumweltproblem, es gebti da viiili anderi vill gravierenderi Asetz wie ebe zum Bispil en andere Kraftstoff oder wasi au en Witz finde, isch dasd EU subventioniert wemmer Wirtschaft ide randregione macht...das heisst e Firma bechunnt Geld wenn si Rahm uf Belgie charrt det abfüllt und denn wieder id Schwiiz bringt! (De fertig sSchlagrahm usem Migros, det druffe stat Schweizer Rahm in Belgien abgefüllt, mönd eu mal achte!!!!!!) fürd Firma nur en gwünn, will die nidrige Löhn det zäme mit de Subventione holed d'Transportchöste locker wieder use...was nimerd bedenkt sind die Tonne vo Umweltschedliche Gas wodebi freigsetzt werdet! 8o :böse:

Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:

"Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"

Sigmund Freud

• jep s einzige wo sinnvoll esch, wemmer met anderem tribstoff wörde fahre .. oder grad alli motorfahrzüg istampfe .. esch doch en witz .. d wält esch ehh scho zuuu verdräckt. guet tönt fellecht chli egoistisch oder so aber mer esch doch das scheiss egal wiefell schadstoff oder was au emmer son töff oder auto usstosst, mer chönnte jo ehh ned of die fahrzüüg verzichte ond vo dem här ebe .. andere motor inehaue oder siloh!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock: