Wie wärs eifach mitt echli meh ÖV fahre ?
Töff wiedermal als Zielschiebä
- Hypi
- Erledigt
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ig ga jedä tag mit äm zug ga büglä, (bern-Basel) isch no gmütläch, chasch schlafä, zitig läsä usw. u steisch niä im stau
Aber ig findä äs würdä meh lüt dr ÖV benutzä wenn's nid soo tür isch. ohni halbtax kostet bern züri retour äs halbs vermögä (ca. 80 Stutz) u mit halbtax ( ca. 40 fr.) oder scho numä z tram irgendwiä 3 stuz um äs paar stationli z fahrä.
Wenn si das chli billiger würdä machä würdä sicher viu meh lüt öv bruchä, wöu so d städt oder agglomerationä si ziemlich gut erschlossä.
aber äbä..............
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ÖV würded glaub nöd meh benutzt wenns biliger wär.
Es glaub meh di menschlichi Bequemlichkeit wo devo abhaltet.Und au d'ÖV's hend gar nüm sooo vil Kapazitätsreserve. Wenn jetzt zude Stosszyte z.B. 20% meh Nutzer chiemted gäb das grad wider en Kollaps
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ich zall 53schtuz füre Zone 10Monnetscharte in Zürri,
S lohnt sich, me mues es de halt au wükkli benuzze... -
ÖV si immer no biuiger aus Outo oder Töff
Es gat ja nid drum öbs itze Scooter si gsi oder nid, es gat ou nid drum dass mir üs irgendwie müese verteidige oder rechtfertige oder Gründ usesueche werum dass die Studie für nüt isch Sondern ganz eifach um z Biotop Erde wo zimlech schnell am kaputt ga isch. Es bringt nüt z säge dass die angere zschuld si, mir chöi trotzdem öpis drgäge mache.
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sorry i gsees ned als entschuldigung...
nur definitiv Gäld für di falsche forschige usegrüert.. !!!! -
ja wämmer grad so schön debii sind ,
länder in europa erhebet allerlei vo abgas und luftreinhalteverornige , und d indusrie , wo eus arbetsblätz schafft zügled in fernoscht will deet kei umwältschutz gsetz gälted , nur dass s broduckt günschti gnueg chan produziert wärde und d aktionär iri dividände händ .
schluss äntlich isch das thema e komplexi sach wo sich nöd uf töff und auto beschränkt und da d schadstoff vor eusne landesgränze au nöd halt mached , bruchts es umdänke vo allne , aber ebe solangs profittgiir isch wo eus diktiert veränderet sich nöd viell .Und händer au gwüsst das übers kyottoabkomme es de einzelne länder möglich mit de Grenzwerte handel z triibe (biischpiil norwege hätt gränzwert i de fiinpartikel underschritte so chan norwege die bonuspunkt Quasi an russland verchaufe ) nur uf em papier und d russe versinked trotzdäm im eigne dräck aber gegeüber am kyottoabkomme stönds süüberer daa !!!!
wünsch eu aber trotz däm e tolli töff saison
ich für min teil fahre immerno gärn und lamer d freud nöd nää : -
mmh öv isch scho billiger als outo. aber wenn mä scho äs outo het, u das hei diä meistä. u när no dr öv so tür isch de nämä halt viu z auto. wär aber dr öv billiger de würdet meh lüt uf ä öv umstiegä u z auto weniger bruchä.
@neeri
das mit dä kapazität würd ig iz nid sägä, chunt sicher o uf d strecki durfa.Aber das wod monky gseit het stimmt scho. isch äs ziemläch komplezes thema wo mä nid mit 1. Massnahm cha lösä, da muss mä scho wit hindä afa u verschidäni sachä ändärä das würckläch öbis bringt
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Monky we de scho seisch dass es drufab chunt wies weltwitisch und nid ume ir Schwiz, de söttisch das ja guet finge dass d Länder chöi handle mit de Usstöss?
Es wot eim ou niemer dr Spass am Töff fahre nä, aber is Bewusstsin rüefe sötmes de Lüt scho!
Tom es mues ja niemer es Outo choufe. Und dr Betrib isch ou türer, nid nume d Aschaffig. Jedefaus weme d Abnützig etc. alles irechnet.
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Zitat
Original von Tom
ig ga jedä tag mit äm zug ga büglä, (bern-Basel) isch no gmütläch, chasch schlafä, zitig läsä usw. u steisch niä im stauAber ig findä äs würdä meh lüt dr ÖV benutzä wenn's nid soo tür isch. ohni halbtax kostet bern züri retour äs halbs vermögä (ca. 80 Stutz) u mit halbtax ( ca. 40 fr.) oder scho numä z tram irgendwiä 3 stuz um äs paar stationli z fahrä.
Wenn si das chli billiger würdä machä würdä sicher viu meh lüt öv bruchä, wöu so d städt oder agglomerationä si ziemlich gut erschlossä.
aber äbä..............
Ja für dich wür sech sicher e GA Lohne.. ich fahr jede tag eppe 75min bus.. und zahl defür 53.- im monet.. ich finde ÖV e gueti sach... aallerdings zall ich im monet ned ma sovill wie d Tom wür für 1 Tag zahle!! und ich er hockt nume e halb stund läner im zug pro tag!
die vode verkehrsbetrieb settet sich das ma dur d chopf lah gah!
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monky:da muss der scho recht geh...
ich denke ufhöre Töff fahre wirdi sowiso nie!
Rider4Live! -
was d monki säge wott demit isch klaar,
mir werdet über es chääsblatt wo vo irgendwelchne schponsore kontroliert wird,
mit unterhaltigsfueter für de schtammtisch versorgt wo mer sowiso wüssed
und ois debii ellegant vo de eigentliche probleem ablänkt....Aber wele wirtschaftler/aktionär wott scho themä wo de wirtschaft/gwünn schade chönntet...
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Zitat
Original von special Blend
d herstellig vomene töff choschtet ned ma 1000.-! es git eifach no so manager futzis wo ihre kohle wennd demits ihre arsch in stuel presse ! wenn das ned wär... wär ich bereit en gwüsse priis z zahle!
Link!!!jo genau.... DIN töff hät villicht en 1000er idä härstellig koscht, da stimmt..........................
und weisch was häts i somä kat näb 3 chemikalie mit e bitzeli keramik und eme drahtgestrick no drin... ?
wie wärs mit platin ??? do musch nomol hindert büächer
und:
sotig langstreckefahrer sind einiges schlimmer also wenn special blend mit seiner "klein ktm" durch die stadt rösstet!
langstrecke sind sicher mol weniger schlimm... villicht meh schadstoof vodä mängi hät wäg dä kilometer, aber sicher weniger pro kilometer --> siehe verbrauch logisch oder
äääähhh chum... egal
edit: doch nid !!!!
sind nur 4-9 gramm platin... aber:
kat besteht aus:
* dem Träger
Als Träger werden sogenannte Monolithe (AlMg-Silikat = Keramik) oder Metallträger verwendet. Wichtig ist eine möglichst große Oberfläche, um große Abgasmengen verarbeiten zu können. Der Träger ist mit mehreren tausend Kanälen durchzogen, durch die das Abgas strömt. Um den Strömungswiderstand möglichst klein zu halten, ist der Monolith sehr dünnwandig (ca. 0,3 mm). Da bei Metallträgern, die Gefahr des Durchbrennens oder einer mechanischen Beschädigung geringer ist, kann die Wandstärke viel dünner ausgelegt werden (ca. 0,05 mm).
* der Zwischenschicht (Wash-Coat oder Trägerschicht)
Zur weiteren Vergrößerung der Oberfläche ist der Keramikträger mit einer Schicht aus Aluminiumoxyd (Al2O3) versehen. Dadurch vergrößert sich die Oberfläche um das 7000fache. Die Sauerstoffspeicherfähigkeit wird ebenso erhöht.
* der katalytisch aktiven Schicht
Auf die Zwischenschicht wird die aus den Edelmetallen Platin und Rhodium und auch Palladium bestehende katalytisch aktive Schicht aufgedampft. Das Platin begünstigt die Oxidationsvorgänge, das Rhodium die Reduktionsvorgänge. Die Metalle reagieren aber nicht selbst, sie rufen nur die Reaktion hervor. Das Verhältnis Platin zu Rhodium beträgt etwa 5:1. die Gesamtmenge der beiden Edelmetalle liegt pro Katalysator zwischen 4 und 9 Gramm.
* dem Gehäuse mit Dämpfung
Da der keramische Träger sehr spröde ist und auch eine andere Wärmedehnung als das Gehäuse aufweist, wird er in eine Dämpfungsschicht, ein Drahtgestrick oder eine Keramikfasermatte, eingebettet. Metallträger benötigen die Dämpfungsschicht nicht.
und Drei wege heissts nur will:
* Aus CO wird durch Oxidation CO2
* Aus HC wird durch Oxidation H2O und CO2
* Aus NOx wird durch Reduktion N2.chom, läsed selber KAT
billgi isch sones teil sicher nid idä herstellig... zum glück hanich kein
ciao
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@ bear
werum reagiersch du so aggressiv? me chennt meine du fühlsch dich betroffe..
ich bin ned i dem forum well ich wett mit anderne über bestimmti themene striite. ich schrib eifach das ine wonich denke..
das wo du da is forum ine gflooded hesch staht au kompakt i mim Link
p.s. schön wärs wenn min töff sovill wür choschte! [SIZE=3]DT50[/SIZE]
Peace -
Zitat
Original von special Blend
@ bearwerum reagiersch du so aggressiv ?
[SIZE=3]DT50[/SIZE]
Peacestimmt scho.....
bi grad chli hässig gsi
tuet mer leid
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no Problem