Töff wiedermal als Zielschiebä

• Zitat

Original von ravi
    mir hettet scho längschtens d möglichkeit anderi x faches besseri triibschtoff z benuze,
    aber das wird wehement vo dene wo de schtuz mitem oil mached verhinderet..

Das dÖlfirme söttig Forschige nonig understützed isch irgendwie au verständlich, si würded sich so ihres eigne Grab schuufle....

Früener oder spöter müend aber au die sich mit alternative Energie usenandsetzte will de Ölhahne zuegaht und si öppis anders müend chöne lifere zum wiiters existiere. Zudem stiiged dÖlpriise wiiter was alternativi Energie ersch konkuränzfähig macht....solang all wänd für 1,20 tanke wird das sowieso nüüt.

Alternative im Bereich Motore sind mines Wüssens im Momänt vor allem Raps- und Hanföl. Sind erneuerbari Energie..wies döte mitem Schadstoffusstoss usgseet weissi nöd aber wird sicher au öppis hine use cho, somit isch sProblem mit de Umwällverschmutzig nöd würklich glöst.

Am schönschte wäred natürlich Solarchraftwerch miteme höche Würkigsgrad nume isch döte dTechnologie noni würklich wiit bzw. de Herstelligsuufwand enorm.

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• Jep das vo dem Rapsöl hani au ghört! Wegem Uustoss ischs ned gross anders ABER das Co2 wo det frei wird befindet sich eh im Co2-o2 CHREISLAUF und isch nöd sit Millione vo Jahr weggschlosse als sogenannts FOSSILS Co2....drum isches relativ unproblematisch, will das Co2 eh wieder wür id Atmossphäre cho, wend d'Rapspflanze wür verrotte!

Was allerdings nanig glöst isch sind so Sache wie Ruess etc...wo echt NUR vode Verbrennig chömed!.... :ugly5:

Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:

"Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"

Sigmund Freud

• Nur mal als möglichkeit Erdgas:
    [Blockierte Grafik: http://data.go-offroad.ch/schadstoffvergleich.gif
    [Quelle]

Aber Betriebschtoff wo uf zerschtörig basiered chönds ned sii...
    Es gitt garantiert mit de Umwelt harmonierendi "Positivi" Energi herschtelligs möglichkleite.
    Me gseets überall ide Natur, nur so richtig verschtande hemmers noni :winking_face: *g*

Aber oisi "Wüsseschaft" hinkt eh irgendwie hinedrii.

3 Mal editiert, zuletzt von ravi ()

• LoL ich finde bi genau settige Hoseträgerbünzli studie settets au ageh, was für döff das sie für die studie benutzt hend!

ich denke en scooter, mit mene ungreglete katalysator wo nach 500km wide genau so vill dreck uselaht wie am afang isch sicher e grösseri belaschtig als irgend es 600ccm tourenbike!

me muss aber au gseh das mir als töff fahrer kräftig ide underzahl sind, unds autofahrer git wo jede tag eppe 200km zur arbet fahred denn villecht no eppe e halb stund im stau stend!
    sotig langstreckefahrer sind einiges schlimmer also wenn special blend mit seiner "klein ktm" durch die stadt rösstet!

diese langstreckenfahrer sind genau diese leute welche über abgas der motorradfahrer motzen, aber dann mit dem flugzeug in die ferien gehen...

flugzeuge haben grösstenteils nicht einmal einen partikelfilter

naja ¨

hätt de vater staat 125ccm mit 16J zueglah würmd ich jetzt sicher au weniger dreck uselah, und das würi gern mache :smiling_face:

Zitat

Original von ravi:
    aber sone studie chasch eifach rauche..

[SIZE=3]

--the audience is listening--

[/SIZE]

• special Blend

Das liit aber sicher nöd ade Studie, das mir nöd wüssed was für Testbikes verwendet worde sind.

Ich bin sicher vo eus hätt kein einzige die Studie gseh sondern nur de popligi 20min Bricht. Und de isch ja ganz fescht für nüt!

• I schliesse mi am Neeri a. Mir müese würklech chli vor Opferrolle wäg cho. Klar ischs dumm sone Studie zmache obwou das ja jede weiss dass Töffe me usstosse.

Aber we das stimmt wo dr Neeri gseit het (dass mir nid nume im Verhältnis sondern effektiv me usstosse) de chas das ja nid si...d Hersteller müese endlech begriffe dass si me Ufwand müese Betribe i däm Berich, und das heisst nid nume e poplige ungreglete Kat abiete und när wider 5 Johr nüt.

Dass das nid z Houptproblem sigi bir Umweltverschmutzig ma stimme, aber i ha z Gfüel dass das viu Lüt säge wiu si Angst hei vor Gebühre oder was ou immer :face_with_rolling_eyes:

I freue mi scho richtig we z Benzin langsam usgat(respektive unbezahlbar wird), de chöme endlech neui Technologie ufe Markt!

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

• ZITAT 20 MIN:

Bei Überlandfahrten ist es immer noch die vierfache Menge. Die Motorräder produzieren ausserdem rund dreimal mehr Kohlenmonoxid.

hehehe

klar, ich drähe au 3mal so hoch..... muahahaha

• ich has gfühl es liit au a dem dass vill lüüt für d arbetsweg en 2takter wend, wells eifach günstig ide aaschaffig sind... wäred 4takter billiger würed jetzt sicher vill lüüt ke 2takter fahre...

d priise vode fahrzüg huetzutags sind eh sowiso voll überrisse....

:wand:

[SIZE=3]

[/SIZE]

• Wenn mer aber d'Hersteller de Forderig nach Fahrzüüg mit gringerem Schadstoffusstoss wänd nacho, werdemer au müse bereit si meh z'zahle.

Wemmer mal lueget, das mer so ab 6000.- en Töff kriegt.....chamer det en greglete Kat verlange wo elei 1500.- choscht?????

• d herstellig vomene töff choschtet ned ma 1000.-! es git eifach no so manager futzis wo ihre kohle wennd demits ihre arsch in stuel presse ! wenn das ned wär... wär ich bereit en gwüsse priis z zahle!

und ich ha s gfühl das sonen gregelte kat. ned sooo mega kompliziert hergstellt werde muess daser somene priis gerecht wird....

isch klar wennd eine frögsch ober 1500 zahle wür damiter umweltgrecht fahrt denn zeigter jede d mittelfinger!

mir hend ide schuel behandelt wases alles i somene 3 weg kat. drinne het, und ich chamer immernonig vorstelle wie das gmisch us 3 chemikalie mit e bitzeli keramik und eme drahtgestrick eso tüür cha sii

ok ich sett garned motze, bi genau eine vo dene wo ohni kat umegurkt :face_with_tongue:

ich schetze sonen kat. uf eppe 100-200 fr. wemmers in masse produziert

[Blockierte Grafik: http://www.physik-am-auto.de/images/bild47.jpg
    [Blockierte Grafik: http://www.physik-am-auto.de/images/bild48.jpg
    schegg ma die homepage ab.. isch no interessants züg! Link!!!

[SIZE=3]

[/SIZE]

Einmal editiert, zuletzt von special Blend ()

• Ich wär als allerersts mal für e Partikelfilterpflicht für all Fahrzüüg, ganz bsunders für Flugzüüg und Baumaschine, also Bagger und Traktore etc! :böse:

Das chönt mer schnell und effizient als Momentmassnahm duresetze! Langfristig muss sich denn grundsätzlich was endere!

Aber es seged ja eh all immer...ich läbe ja nurno 70 Jahr, was störts mich was i 200 Jahr isch! :wand:

Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:

"Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"

Sigmund Freud

• jaja das gschäft mit dene liebe kat`s wo niemer wükki uswächslet nacher,
    und das wo denn usechunnt isch no viil giftiger als wennt ganz ohni fahre würsch %)

• Zitat

Original von Neeri
    special Blend

Das liit aber sicher nöd ade Studie, das mir nöd wüssed was für Testbikes verwendet worde sind.

Ich bin sicher vo eus hätt kein einzige die Studie gseh sondern nur de popligi 20min Bricht. Und de isch ja ganz fescht für nüt!

ich glaub chum dass sich d'20min müeh macht, sones pdf z'erfasse eifach nur so ;).

http://pubs.acs.org/cgi-bin/sa…/40/i01/pdf/es0481023.pdf

det stots au drin was sie teschtet händ. 4 scooters bis 250ccm und no 4 töffe

Yamaha YN 50
    Piaggio Skipper
    Piaggio Vespa
    Yamaha YP 250
    Honda Shadow
    Suzuki VS 800 GLP
    Honda VFR 800 Fl
    BMW R1150GS

chammer wahnsinnig ernscht näh wenns scooter und grossi töffe mitenander zämme nämed zum vergliiich :winking_face: :face_with_rolling_eyes:

Cry mich ein river ! :ugly2:

• Hypi

Merci für de Link!!!

Dark Spider

Ich han wele freiwillig en Partikelfilter nahrüschte bi mim Mercedes VITO.
    Wür mir gradus en Monetslohn choschte. Da schiiterets nüm am wele sondern am chöne leischte!

• [SIZE=4]Scooter isch ken töff sondern scheisse uf 2 redli[/SIZE]

Yamaha YN 50
    Piaggio Skipper
    Piaggio Vespa
    Yamaha YP 250
    Honda Shadow
    Suzuki VS 800 GLP
    Honda VFR 800 Fl
    BMW R1150GS

kat. vo scooter chasch eh ned ernscht neh, nach 2 monet fahre laht de no meh dreck use als vorher.

d einzig grund werum die bide abgastescht no einigermasse durechemed isch d warmluftasugtechnick, wo eifach es schlüchli vom uspuff in luftfilter inegaht, das widerum senkt d leischtig um 15%

die kat. wo die scooter hend isch e reini alibi sach...
    au bi 50ccm töff und 125er isches ned besser

[SIZE=3]

[/SIZE]

4 Mal editiert, zuletzt von special Blend ()