So, da ich genau han welle wüsse was ich mues mache für dä A fötzel, vor allem, wänn ich dä Atrag mues stelle ,öb ich denn au scho ohni uswis am 11. Aug dörf losfetze und was bedingige sind, dass eim strassi d'usstellig nöd verwehrt, han ich am strassi es nätts mail gschriebe und das isch d'antwort für alli damit kei frage meh ufchömed :). no guet isch, dass mer schinbar keis formular meh mues usfülle mit optikertescht und all dem zeugs...
leider het die guet Frau mir nöd all bedingige mitteilt aber jänu
Die Ausstellung und somit Erteilung der Kategorie A auf Grund des Führerausweises Kat. A <25 kW, kann frühestens zwei Jahre nach dem Prüfungsdatum erfolgen.
In Ihrem Fall also am 11. August 06, wenn die geforderten Voraussetzungen wie zB. kein Führerausweisentzug gegeben sind.
Ca. 3 - 4 Tage vorher können Sie uns den Original Führerausweis zukommen lassen, zusammen mit einem kurzen Begleitschreiben in dem Sie die Erteilung der Kategorie A >25 kW beantragen.
Motorräder der Kategorie A über 25 kW dürfen Sie erst lenken, wenn Sie im Besitz des neu ausgestellen Führerausweises sind.