Antrag von A25kW auf A

• So, da ich genau han welle wüsse was ich mues mache für dä A fötzel, vor allem, wänn ich dä Atrag mues stelle ,öb ich denn au scho ohni uswis am 11. Aug dörf losfetze und was bedingige sind, dass eim strassi d'usstellig nöd verwehrt, han ich am strassi es nätts mail gschriebe und das isch d'antwort für alli damit kei frage meh ufchömed :). no guet isch, dass mer schinbar keis formular meh mues usfülle mit optikertescht und all dem zeugs...
    leider het die guet Frau mir nöd all bedingige mitteilt :winking_face: aber jänu

Die Ausstellung und somit Erteilung der Kategorie A auf Grund des Führerausweises Kat. A <25 kW, kann frühestens zwei Jahre nach dem Prüfungsdatum erfolgen.
    In Ihrem Fall also am 11. August 06, wenn die geforderten Voraussetzungen wie zB. kein Führerausweisentzug gegeben sind.

Ca. 3 - 4 Tage vorher können Sie uns den Original Führerausweis zukommen lassen, zusammen mit einem kurzen Begleitschreiben in dem Sie die Erteilung der Kategorie A >25 kW beantragen.

Motorräder der Kategorie A über 25 kW dürfen Sie erst lenken, wenn Sie im Besitz des neu ausgestellen Führerausweises sind.

Cry mich ein river ! :ugly2:

• aber was isch jetzt genau alles wo mer ned döff mache das der de gross eifach schänked? weiss das öber?

und chamer au gad a dem tag verbi gah und en diräkt iträge lah also be mer esch das gange woni prüefig gmacht gha han

cu charlîe

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• also wenn führeruswiisentzug än grund isch damit en nöd bechunnsch dänki werded sich normali buessene nid niderschlah, eventuell no d'azahl vo dä buessene :winking_face: d'frag isch nur öbs bi däm ganze au no zwüsche auto und töff unterscheidet :ugly5:

wahrschinli chasch au a däm tag verbigah und än provisorische verlange, dass sie dir grad es chärtli usdrucked glaubi nid oder isch das jez sit dem geile system im aargauer strassi so? niemert weiss es :winking_face:

ich lah mi ned druf ii und gang scho es paar täg früener persönlich verbiii, damit i abem 11. aug. au sicher dörf losbretsche :grinning_squinting_face:

Einmal editiert, zuletzt von Hypi (25. Januar 2006 23:37)

• Zitat

Original von Hypi
    ich lah mi ned druf ii und gang scho es paar täg früener persönlich verbiii, damit i abem 11. aug. au sicher dörf losbretsche :grinning_squinting_face:

Pffffz, häsch jo eh kenn Töff... chaschdr aso ruhig Ziit lah
    :face_with_tongue:

Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

Hubraum ist durch nichts zu ersetzen, ausser durch einen Kompressor!

• würd mi ned wundere wenn i de nöchschte täg all r1 teili uf ebay ufkauft sind und de hypi e baschtelstund veraastaltet :arsch::engel:

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• hehe, also nummereschildhalter und blinker müend scho mal gwächsled werde, dä räscht lahni denn vorerscht mol no :winking_face:

ah ja, han dere guete Frau vom Strassi nomal gschriebe wägg dä vorussetzige für d'erteilig vo dr Kategorie A nach 2 Jahr und han ä klari antwort becho:

Für die Erteilung der Kategorie A auf Grund der bestandenen Prüfung A bis 25 kW, sind Widerhandlungen die zu Führerausweisentzug führten massgebend.

git also nur 1 Grund werum mer dä nid würd becho.