VideoGoogle :)

• 1. Die arm Super Duke *g*
    2. Hammööör
    3. Übung macht denn meister... Schutzchleidig? *tststs*
    4. Meh als ireeeeeeeeeeeeee!
    5. Chraaaank -.-
    6. Mopeeed rulz
    7. Ficken? :grinning_face_with_smiling_eyes:
    8. LOOOOOOOOOL! :D:D:D:D

So das mini comments dezue :grinning_squinting_face:

Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

• 1. jaja starche Motor---> scheiss Ständer :evil2:
    2. Fun pur!
    3. Jaja früener simmer no herteri Kerlis gsi...so oni Kombi! :hmpf:
    4. De hets echt im Griff wett wüsse wivillmal vorher er scho det dure isch..?) :confused_face:
    5. Hoffe de isch nöd grad anere praktische Fahrprüäfig! :wand:
    6. Kei Chance gha! :face_with_tongue:
    7. *schlümm!* :smiling_face_with_horns:
    8. Psychos!

So das wered mini komentärli!

Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:

"Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"

Sigmund Freud

• Hehe.....*lol* :grinning_squinting_face:

@pseudo Du bisch und fahrsch au gnug ohni schutzkleider ume, also reagier nöd immer soo abstosend :P:P

:grinning_squinting_face:

[SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

• also dä typ uf de passfahrt, isch ja de hammer, aber was no geiler isch, er fahrt en zx10r :smiling_face_with_horns:

de wheely ohni schutzchleider und ohni helm, selbst schuld..

de möchtegern Ghosty, isch ja eine vo de schlächtischte fahrer woni jeh gseh ha..

bike vs. F1 vs. boot: die hettet mal müsse so es bike wie ade 400meile ränne nä müsse, die hend verlängereti schwingene... das währ mal en geile verglich, isch scho klar macht er so immer nur s wheely und mus den de power drossle..

die "schwule" aliens, eifach nume geil :ugly5:

und de typ mit de schär, het ja bös chöne is aug gah, aber so wies usecho isch, HEHEHE... :grinning_squinting_face:

-=[CARPE NOCTEM]=-

Einmal editiert, zuletzt von Labyrator (18. Januar 2006 11:16)

• dä mit dä scher isch ehh gstellt.

du findsch dä idr stadt hets nid im griff? so nöch a dä autos und fuessgängerverbii isch schono deftig. vorallem s'gedrifte gat na ab :smiling_face:

EDIT: gsxr 1000 K5 vs westfield

Cry mich ein river ! :ugly2:

2 Mal editiert, zuletzt von Hypi (18. Januar 2006 11:33)

• Zitat

Original von BlackDevil
    Hehe.....*lol* :grinning_squinting_face:

@pseudo Du bisch und fahrsch au gnug ohni schutzkleider ume, also reagier nöd immer soo abstosend :P:P

:grinning_squinting_face:

Ich? pff ich doch niiiiääää :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ne aber Wheely würi ufjedefall ned mache ohni Helm etc :face_with_tongue:

Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

• aso so zum thema traumstrecki für crosser!

i be scho serig streckene gfahre, z australie. mues säge absolute hammer steil und setipassage fluss und schlamm durchfahrte und eifach gmüetlichi gondelstreckene
    das ganze ufer kawi klx250

esch geil gsi

wett weider mal

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• de komisch Ghostrider überholt no eifach so frech d'Polizey ebefalls ufem Töff...........Nerve.....oder nume blöd?!

Töff und Formel 1 sind sowieso zwei Welte für sich.....wie en Laschtwage gege en Strandbuggy imene Slalom Kurs........

greets Thomas

• Zitat

Original von nio
    de komisch Ghostrider überholt no eifach so frech d'Polizey ebefalls ufem Töff...........Nerve.....oder nume blöd?!

why? det isch er ja ganz aastendig gfahre?
    isch doch s'gliich wie wenn en streifewage uf de autobahn mit generell 110 fahrt... ei riese kollone hinderem streifewage, will niemert de "muet" hett die deppe z'¨überhole. debii chan mer da lokker nach tacho mit knappe 130 drah verbii fahre.

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• also jetzt hanis mal gsee wiemer i de city konstruktiv iispuured und berächnend überholt
    probieri dee summer mal uus wänns grad mal uusflug händ bi de polisei

passstrass isch würkli no hefftig -schnäll

die blaue mändli sind würkli ganz ganz süess : wiso wer dänkt dänn daa grad wider ??? hmmm???

das mit em schärli versorge am geeignete platz isch noo ....erstuunlich das die so tüüf steckt*gggg*

suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

• Zitat

Original von Hypi

du findsch dä idr stadt hets nid im griff? so nöch a dä autos und fuessgängerverbii isch schono deftig.

i dere gschwindigkeit, isch das ja nüt speziells, und au winer sin töff handlet, na ja..

-=[CARPE NOCTEM]=-

• Zitat

Original von Labyrator

i dere gschwindigkeit, isch das ja nüt speziells, und au winer sin töff handlet, na ja..

also de ghostrider find ich um wältä besser!

• Zitat

Original von Labyrator

ja guet, er schont sis material nöd eso :winking_face: i würs so oder so nie mache. und über d'chrüzige muess er halt ufpasse, das muess ja au dä ghosti susch findet dä usritt es jähs endi :winking_face:

Cry mich ein river ! :ugly2: