Krawallchinder

  • Lol... jo hani scho kennt... ond do frogt me sech, werom es hötzotags emer weniger chender get :face_with_rolling_eyes: :ugly:!! da heter secher alles vom TV glehrt.........:engel:

    Vegetarier essen meinem Essen das Essen weg!

  • wennt sonigi chind hesch denn chasch der grad d'chugle geh oder en strick hole...

    ----------------------------------------------------------------------
    KLICK'S DU!!

  • ja da sett mer halt doch mal wider eim de arsch versohle, wobii denk da würd ned mal bi dem rotzgoof was bringe.
    aber d'supergigahammernanny hetts sicher wider herebogge :ugly5:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Zitat

    Original von maini
    ja da sett mer halt doch mal wider eim de arsch versohle, wobii denk da würd ned mal bi dem rotzgoof was bringe.
    aber d'supergigahammernanny hetts sicher wider herebogge :ugly5:


    haha jo en tracht pröggel resp. ofen arsch brengt do öberhaupt nix .. das verschlemmerets nor no .. aber ebe die supperhypermegananny hez natürli gschafft dass die leude einigermasse normal weder chöne läbe ond schloffe ond ond ond .. :D!


    ps: han die folg vo de supernanny sogar em fernseh gseh ond mer au emmer weder a chopf glängt ond mängisch au kabott glachet .. obwohls eigentlich zom brüele esch :wand:

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Was mer au immer muss bedenke isch, dass de chum so ufd Welt cho isch! Da isch bide Erziehig vo afang a was schief gloffe! :wand:


    Hui ich cha mich no guet errinere wo ich minere Mueter zum erste mal es Fluechwort gseit ha! + mal und nie meh wieder! :ugly:


    Aber wett glich kei Chind! :grinning_squinting_face::face_with_tongue:

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud

  • naja. aber do esch jo wohl scho vo afang a be de erziehig einiges falsch gloffe.


    esch etz zwar krass. aber das esch s gliiche we wemmer en hond erzeid. es esch nie de hond gschold, sondern de halter. ond das esch jo wohl be de chendererziehig ned werkli andersch...

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • shiiiiiiiiiiiiiiit esch jo heftig.......... au wenns a de erzihig liit ... aber das esch jo verfluecht heftig......


    ech wot no länger kei chend....... de lauf ech au ned gfohr sowas müesse zerzieh :ugly:

  • wiso meineder hani en töff g chauft ?? hmmm??
    han drüü chind *gggg*
    allerdings die problem hämmer soo nie ghaa,
    chan all die beruhige wos no vorsich händ , das mit de chind , meischtens sinds doch ganz normal und aaständig chunnt hald au chli uf d eltere aa !
    wämmer en erziehigs trade uuf tue ???
    lechtz
    :wand::wand:

    suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

  • mich stresst ehnder s'armuetsrisiko bim chinderbecho idr schwiiiz, läbed ja nid au ummesuscht 1 million lüt idr schwiiiz am existenzminimum :winking_face:


    son chline goof chasch schnell mol no bändige, aber wennt di nid chasch duresetze isch halt alles verlorä :ugly5:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Zitat

    Original von monky
    chan all die beruhige wos no vorsich händ , das mit de chind , meischtens sinds doch ganz normal und aaständig chunnt hald au chli uf d eltere aa !



    Ja denn.....hani scho verlore :hmpf: :grinning_squinting_face:


    *lol*








    Neinei....dörf Tochter nur nöd zviiil am götti geh, den chunt das scho guet:P :arsch:

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]