Militär????

• jo abr was muess i genau mache?

Ich bi jo kei Sanitäter odr? Ich bi scho Fahrer ?

Jage nicht, was du nicht töten kannst

• Wodka abfülle id infusionsbüütel :winking_face: das muesch mache :winking_face:

Nei wersch dänk lehre wie mer druckverbänd usw mache und j wen mer ergent wo es fäscht händ go hälfe usw

No Risk No Fun

Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

• Abr mi Funktion isch ebe gar nicht Sanitäter?

Nur Truppegattig stoht bi de Rettigstruppe, ich scnall das eifach nit.

Min Funktion isch C1 Fahrer / Übermittligssoldat

Und kei Sanitäter

Jage nicht, was du nicht töten kannst

• ja denn bisch en normale übermittligssoldat wo au no derf fahre.

aber wege dem chasch trotzdem überall here iteilt werde. rettigstruppe sind glaubs au chli überall i de schwiiz stationiert.

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• Ok de esch alles klar....

Jo de esch klar was muesch mache.......

Besch für funkverbindig zueständig und drafsch ächli umefahre.-.-.-.-.-

:mad::mad::mad::mad:

No Risk No Fun

Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

• Zitat

Original von Ninjaturtle
    juppiii, fallschirmufklärer! chunsch am nöchschtä a 300km/h ane! au ohni töffblätz! :mad:

http://www.17er.ch

cool, kenne 17er ächt guet, do mer zäme d'OS gmacht händ. Mini sekretärin tuet übrigens au 17er instruiere :grinning_squinting_face:

Einmal editiert, zuletzt von Idefix ()

• dänn isch ja töfffahrä genau srichtige! vorallem wänn amnä schönä sunntig gasch! dänn bruchsch amigs me als 100% nervä! :mad:

@ lümmel: wo tuet si denn instruierä? en kolleg hät mir gseit in sittedorf hets hätz en mieze wo di instruiert! --> gruess a dini sekretärin! villicht wird si bald au kännälehrä! :grinning_squinting_face:

now grey

• Zitat

Original von Ninjaturtle
    dänn isch ja töfffahrä genau srichtige! vorallem wänn amnä schönä sunntig gasch! dänn bruchsch amigs me als 100% nervä! :mad:

@ lümmel: wo tuet si denn instruierä? en kolleg hät mir gseit in sittedorf hets hätz en mieze wo di instruiert! --> gruess a dini sekretärin! villicht wird si bald au kännälehrä! :grinning_squinting_face:

jetzt tuet sie nüm, muess gfälligsch schaffe. :grinning_squinting_face: ... aber sie isch no im Kader vo de fallschirmler und a de WM gsii.
    Aber d'OS isch witzig gsii, und ich han sie dänn ab und zue emol a luschtige ort lo usegumpe :smiling_face:

• hät da de pilot chli entscheidigsspielrum, wo er d lüt abegheit?

so nach em motto du hesch mi hüt gnervt jetzt rüehred mer di über em see use :mad::smiling_face_with_horns:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• @lümmel

wänn du ja pilot bisch, ich brüchti en komplize wo mir würd hälfä drogäschmugglä! suscht chani mini ganze buessä nümmä zahle! :mad:
    schweiz - kolumbien - retour

nei, aber ich hoffä dass ich denn au so en geilä pilot han!

now grey

• so mal e frag...

wer vo eu mues au am mentig 2.7 irrucke id rs?? und wo here i welere funktion

ich ''dörf'' am mentig nach gossau sg. als füsilier--radschützepanzer-fahrer/besatzer id inf rs 11-2

mfg püürli

----------------------------------------------------------------------
    KLICK'S DU!!

• irücke 2.7

genie rs kompanie 73-2 in brämgarte funktion motfahrer dd
    irückigsort brugg

wer chunnt no alles uf brugg? wenn mehreri send chömer ja ergend es zeiche abmache das mer d forums lüüt erkänned :grinning_squinting_face:

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...