jo abr was muess i genau mache?
Ich bi jo kei Sanitäter odr? Ich bi scho Fahrer ?
jo abr was muess i genau mache?
Ich bi jo kei Sanitäter odr? Ich bi scho Fahrer ?
Wodka abfülle id infusionsbüütel das muesch mache
Nei wersch dänk lehre wie mer druckverbänd usw mache und j wen mer ergent wo es fäscht händ go hälfe usw
Abr mi Funktion isch ebe gar nicht Sanitäter?
Nur Truppegattig stoht bi de Rettigstruppe, ich scnall das eifach nit.
Min Funktion isch C1 Fahrer / Übermittligssoldat
Und kei Sanitäter
ja denn bisch en normale übermittligssoldat wo au no derf fahre.
aber wege dem chasch trotzdem überall here iteilt werde. rettigstruppe sind glaubs au chli überall i de schwiiz stationiert.
Ok de esch alles klar....
Jo de esch klar was muesch mache.......
Besch für funkverbindig zueständig und drafsch ächli umefahre.-.-.-.-.-
juppiii, fallschirmufklärer! chunsch am nöchschtä a 300km/h ane! au ohni töffblätz!
ZitatOriginal von Ninjaturtle
juppiii, fallschirmufklärer! chunsch am nöchschtä a 300km/h ane! au ohni töffblätz!
cool, kenne 17er ächt guet, do mer zäme d'OS gmacht händ. Mini sekretärin tuet übrigens au 17er instruiere
Jo ok aber die sind krank Auso do muesch scho nervlich 100% fit sie....
dänn isch ja töfffahrä genau srichtige! vorallem wänn amnä schönä sunntig gasch! dänn bruchsch amigs me als 100% nervä!
@ lümmel: wo tuet si denn instruierä? en kolleg hät mir gseit in sittedorf hets hätz en mieze wo di instruiert! --> gruess a dini sekretärin! villicht wird si bald au kännälehrä!
ZitatOriginal von Ninjaturtle
dänn isch ja töfffahrä genau srichtige! vorallem wänn amnä schönä sunntig gasch! dänn bruchsch amigs me als 100% nervä!
@ lümmel: wo tuet si denn instruierä? en kolleg hät mir gseit in sittedorf hets hätz en mieze wo di instruiert! --> gruess a dini sekretärin! villicht wird si bald au kännälehrä!
jetzt tuet sie nüm, muess gfälligsch schaffe. ... aber sie isch no im Kader vo de fallschirmler und a de WM gsii.
Aber d'OS isch witzig gsii, und ich han sie dänn ab und zue emol a luschtige ort lo usegumpe
hät da de pilot chli entscheidigsspielrum, wo er d lüt abegheit?
so nach em motto du hesch mi hüt gnervt jetzt rüehred mer di über em see use
@lümmel
wänn du ja pilot bisch, ich brüchti en komplize wo mir würd hälfä drogäschmugglä! suscht chani mini ganze buessä nümmä zahle!
schweiz - kolumbien - retour
nei, aber ich hoffä dass ich denn au so en geilä pilot han!
so mal e frag...
wer vo eu mues au am mentig 2.7 irrucke id rs?? und wo here i welere funktion
ich ''dörf'' am mentig nach gossau sg. als füsilier--radschützepanzer-fahrer/besatzer id inf rs 11-2
mfg püürli
irücke 2.7
genie rs kompanie 73-2 in brämgarte funktion motfahrer dd
irückigsort brugg
wer chunnt no alles uf brugg? wenn mehreri send chömer ja ergend es zeiche abmache das mer d forums lüüt erkänned
cu charlie