Militär????

• Servus zäme!!

i han mol en frog a euch..... do i jetzt den scho gli mini ushebig vom militär han, nemmts mi wonder wa er so gmacht händ... also, weli postene empfälenswert send ond weli ned.....?? :confused_face:
    ond esch eigentli die einzig möglichkeit met em töff zcruise als verkehrssoldat?? han ebe ke bock de ganz tag of de stross zstoh ond ond de verkehr zleite........... :face_with_rolling_eyes:

grz
    Racer

Vegetarier essen meinem Essen das Essen weg!

• ich bin panzersoldat ufme kampfpanzer (kein schü-pa) gsii und han e total interessanti und easy RS gha.
    alles wo die andere gloffe sind, sind mir gfahre... *lach*
    würdi grad wieder mache.

• ig muss äm 20. märz i rückä als radschützenpanzerfahrer, cha dr leider no nid sägä was dört so abgeit. aber hauptsach mä cha chli über diä panzerpistä fahrä:-)

• ich bin momentan grad i de RS als Sanitätssoldat Fahrer C1 und mues säge das isch sicher öppis vom beschte woni han chöne wähle.

easy RS (gröschti marsch isch 30km) und mer chan chli mit de verschiedene fahrzüg umedüse. bechunt zuesätzlich de personetransportschii D1 und C1 schii bis 7.5tonne.

denn macht mer no d prüefig für grossi ahänger undn bechunt somit no D1E und C1E.

denn lernsch no einiges in sache rettigssanität und bechunsch no en rettigsuswies 2. klasse.

ich finde es isch eini vo de sinnvollschte ufgabe bim ganze militärverein.

denn bisch uf em schöne monte ceneri im tessin. dlüüt sind au voll easy und überhaupt e schöni RS.

Drum mache ich jetzte au no wiiter zum wachtmeischter.

wenn'd also i de nächschte RS wärsch denn gsehsch mi als gruppefüehrer haha :face_with_tongue:

PS. verchehrssoldat hani zersch au wele mache, doch en kolleg hets gmacht gha und isch alles anderi als begeischtered gsi.

s töfffahre alleige seg scho easy aber de rescht wod muesch mache und die strecke wod muesch fahre sind eifach verschisse. zu 80% düsisch eifach vor enere kollonne puchs mit 100 uf de autobahn und leitisch denn irgend welchi chärre um.

also tot langwiiilig und uf de autobahn mit ere GS (einzylinder) für stunde immer bi de gliche drehzahl zfahre segi würkli gfährlich well mer immer schier ischlaft.

und wenns mal anstatt autobahn chli sind go landstrasse röschte hends krach mit em zugfüehrer becho.

also da chasch halt glück oder pech hah. wenn de zugfüehrer en agfressne töfffahrer isch chans scho sii dass er derfed landstrasse fahre, wenn aber nööd wirds eifach verschisse. und so isch es ebe bim kolleg gsi. und wenn du scho chasch grossi töff fahre isch es eh nervend, well bi ihm sind öppe 70% vo allne nume A1 rollerfahrer gsi und hend kei ahnig gha vom töfffahre. mit andere worte sie sind ewig am töfffahre lerne gsi und gar nüd all zu gross zum fahre cho. ersch würkli gfahre isch er ersch nach de verleggig zunere truppe. denn isch es chli besser worde, doch das macht 5wuche vo de ganze RS us...die reschtliche 13 sind scheisse....

muesch also selber wüsse.

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

• Na, dann mal viel Spass bei den Hirnis :wand:

Selber war ich Spitalsoldat (Administrativzug). Hatte den Vorteil, dass man erstens in einem Militärspital ist und viele Ärzte kennen lernt, zweitens robbt man weniger durch die Gegend (man kann ja nicht mir Schammigen Klamotten ins Spital zurück) und was am wichtigsten ist - man lernt wirklch was vernünftiges.

So waren Verbände anlegen oder Schienen natürlich mit dabei (ganz nebenbei mit den angenehmen Nebeneffekt, dass ein Rot-Kreuz Zug mit Krankenschwestern für die Spitalausbildung zuständig war - da hat man -aber nur manchmal- auch was fürs Auge), weiter lernt man wie es administrativ in einem Spital so zu und her geht und das Spritzen setzten oder gar Infusionen auch mal dazu gehören ist zumindest für Leute welche sich dafür interessieren auch nicht übel. Wie immer wiederholt sich das allerdigns so lange, bis man es nicht mehr sehen kann X( Als ich noch ins Militär gegengen bin, war allerdings eine Vorbildung nötig, war aber höchst interessant mit den Herren Proffessoren oder der Feuerwehr die modernsten Techniken in der Medizin und der Notfallversorgung anzusehen. Wer Blut nicht sehen kann, sollte sich das vielleicht noch mal überlegen :face_with_tongue:

So als kleines Zückerchen: Spitalsoldaten sind nur mit Pistolen ausgerüstet. Das heisst: keine obligatorischen Schiessen - also keine unnötiten Tage während der Jahre vergeuden wo man mal nicht in den Dienst muss.

Selber hab ich dann gleich weiter gemacht (war am Ende Fourier und für die Verpflegung von bis zu 600 Personen sowie der Buchhaltung und dem Sold für 250 Leute zuständig). Also wie im täglichen Leben - Büro bis zum abwinken.

Kann ich nur empfehlen, Problem allenfalls, da die Militärspitäler eher weit entfernt sind (Ausbildung in Losone oder Moudon). Meiner Ansicht nach zwar wie alles Militär völlig überflüssig, aber immerhin nicht völlig verblödet und im späteren Leben eventuell noch zu was gut (Sanitätsausweis ist im Gegensatz zum 1. Hilfe Kurs Lebenslang gültig).

Aber eigentlich ist es egal was man macht - überall gibt es sehr viel Leerlauf. So bleibt als Alternative noch ne Truppe zu wählen welche wenigstens in der Nähe ist, dann braucht man nicht ewig bis man mal im Dienst und wieder zu Hause ist.

Marc
    der froh ist das er das hinter sich hat
    (übrigens aus medizinischen Gründen vorzeitig entlassen - wobei über 500 Diensttage doch schon ne Menge sind).

• ah ja das hani ja ganz vergesse...

wennd zu de sanität gahsch hesch sogar fraue im zug :smiling_face_with_horns:

bi ois sinds glaubs 7gsi. davo mached jetzte 5 wachtmeischter IN hehe

• Wänt chli uf Action stasch, gasch wie ich zu de Füsel :grinning_squinting_face:

Zitat

Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

• Danke schomol förd vorschläg......:D!!! jo sani wörd scho no interessant ond nötzlech töne, esch aber gläb ned wörkli en job förmech.... han spital-admosphäre ned so gern, ben ebe scho paarmol derte gsi..........:P (ps: da met de sani soldate -dass die nome pistole händ- geltet höt nöme, het me eus am orientierigstag gseit... die werde jetzt au met stormgwehr usbeldet.....)

han denkt ergendöbis met grosse maschene fahre (panzer, piranias, artillerie, Aufklärer) oder Flogzügabwehr (als brölleträger aber leider fasch onmöglech) wär no easy......... aber ebe, töfffahrer chanme nome be de verkehrsoldate oder??? ond hend er den au da chöne mache, woner als wonsch ufgschrebe hend (notürli nome wener alli vorussetzige erföllt händ)???

grz Racer

• also du muesch ganz starch trenne zwüsche SPITALsoldate und SANITÄTSsoldate.

SPITAL: wie de name scho seit bisch da im militärspital

SANITÄT: bisch uf em feld und bisch nie imene spital. defür muesch aber au es sturmgwehr hah. aber ebe mit de spitalatmosphäre hesch nüt ztue.
    und es isch wesentlich actionriicher als spitalsoldat. defür muesch aber au chli meh im zügs umerobbe und lernsch au gfechtsusbildig usw. well im "ernschtfall" müsstisch voll ad front is gfecht :face_with_tongue:

• hehe:D... aha ok, han gmeint, sig ebe öbe sgliche vo de usbeldig här... aso spital- ond sanisoldat, aber demfall doch ned....... ond jo, omerobbe, säckle ond so wörd mi amu ned störe, solang sis ned öbertriibe metdem.... aber sani tönt demfall au no interessant, vorallem wen nebebi nochli met militär-machines chasch omeheize:P!!

• Auso ig ha chönä uswälä was ig wot machä
    LWK fahr
    Töffli fahrä
    oder äbä piraniafahrä.
    da häni tänkt töfffahrä cha ig genug, u uf diä bmw hani ächt ke lust, lwk wär no cool wöu dä u viu ir schwiz umä chunsch, aber so äs pänzerli het mi de glich chli meh glustet wöu das ja nid grad jedä tag chasch fahrä.
    bi mau gspannt wiä das usä chunt muss nach bieré irckä scho i 9 wuchä

• jo ebe, panzerfahrer wördmi au huere reize...... da wär eh zuu geil, wen met so eim chasch omeheize..... aber pirania esch jo den kes raupefahrzüg.... aber deför esch er no recht schnell ond agnehmer zom race, ben au scho met so eim omegheizt (eifach halt biifahrer:P), macht no fun da teil:D!!!! demfall machsch du früeligs-RS, da het ebe vorteil das derte chasch wähle, well die meiste sommer oder wenter-RS mache.......:ugly: hesch den no ergend en spez. vorkors gmacht damet hesch chöne pirania-fahrer werde???

• ah ja panzerfahre chasch bi de sanis au, well de pinzgauer dur de sanipiranha ersetzt wird.

die nächschte RS sötti wenn alles nach plan lauft scho uf piranha usbilded werde.

mal luege öbs das schaffed. hoffes, well denn chum ich als wachtmeischter au no zum piranha fahre :grinning_squinting_face:

und als piranhafahrer muesch so viel ich weiss eifach de gross fahreignigstescht (tescht A) a de ushebig bestah und scho im bsitzt vom autoschii sii.

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

• 10 Punkt für den Kandidat DonBosco :grinning_squinting_face:
    stimmt und no öbis, darfsch dr autoschin nid meh als 3 monet abghä ha. schüsch chasch äs grad vergässä. u eifach diä grossi fahrerprüfig machä, diä isch verdammi scheisse. musch di eifach konzentriä alles inallem 4stund. ziemläch terror.

wets nid no mau machä :böse:

• Hi Jungs
    Damit man sich nicht falsch versteht: egal ob Motorfahrer mit LKW-Ausweis, Mopped- oder Auto/Pinz-Fahrer - das sind echt stressige Jobs mit viel Verantwortung, ewig langen Wartezeiten und enormem Ärger wenn mal was schief geht. Und wer mal Fahrer eines hohen Offiziers war dessen Vergnügen es ist den Fahrer durch die Gegend zu hetzen, der überlegt sich nochmal ob das wirklich sein muss. Bussen gehen übrigen zu Lasten des Fahrers (auch Ausweisentzüge) - da hilft es auch nichts wenn einem befohlen wurde schnell zu machen. LKW-Profi-Chauffeure kennen das und können meist eine gute Balance finden zwischen Auftrag und Erfüllung, die anderen bezahlen da schnell mal echtes "Lehrgeld".

Vorteil hingegen, dass man mit dem Ausweis natürlich was anfangen kann (ok, Auto/Mopped hat ja schon fast jeder, bleibt der LKW-Ausweis - aber mit grossem Anhänger zu fahren gelingt auch nicht jedem ohne Übung, zudem sind die obligatorischen Motorfahrer-Vorkurse vor jedem WK doch auch immer wieder Tage mit denen man was anderes machen könnte).

Mein Bruder war Kurierfahrer (mit Motorrad). War eine der dämlichsten Entscheidungen seines Lebens - zum Glück hat man Ihn recht schnell mal rausgeworfen. Erstens immer wieder Kurzeinsätze von paar Tagen (da werden 3 Wochen Dienst verteilt aufs Jahr enorm lang :arsch: ), zweitens - egal ob Schnee und Eis, Regen, Hagel oder über 30° am Schatten mit den Militärklamotten auf der Klapperkiste durch die Gegend fahren und stundenlang auf irgend was zu warten und immer das korrekte Tenu zu tragen, das ist echt nur bescheuert.

Aber ok, man ist mal Jung und will es nicht anders haben, zudem hat man durch die Fahrtenkontrolle eine halbwegs geregelte Ruhezeit - und irgendwer muss es ja schliesslich auch machen. Vieles hat sich ja auch geändert, so sind jetzt vernünftige Helme gestattet (früher normaler Militärhelm, d.h. garantierter Genickbruck bei einem Abgang) und die neuen 650er GS sind auch nicht mehr ganz so zickig wie die früheren Maschinen.

Immer daran denken: die RS ist eine Sache, später ist man dann nicht jünjger, findet den Dienst immer unerträglicher und muss es dann (ausser man kann den Dienst gleich komplett durchziehen, dann hat man es ja auch hinter sich) immer wieder machen. Vielleicht nicht ganz einfach jetzt daran zu denken was man dann später mal macht (höhere Offiziere sind bis rund 50 im aktiven Dienst), aber zumindest ne kurze Überlegung wert. Bisschen Fun mit 20 für den ganzen Mist später ist es nicht jedem wert. So gesehen ist man wohl am Besten bedient wenn man was macht was man im täglichen Leben schon beherrscht. Für einen Mechaniker bleibt ein Automotor einfach ein Motor - selbst wenn die Karre mal grün angemalen ist. Panzer fahren ist zwar auch ganz nett (war mal in eine Panzer-RS), aber spätestens wenn man einen Leopard mal komplett abdieseln "darf", hat auch das einen gewissen Reiz verloren. Zudem: wer nützt es im normalen Leben wenn er einen Panzer bewegen darf :confused_face:

Marc
    P.S.: unsere Sani-Pinz-Fahrer waren übrigens im waren Leben Rettungssanitäter - dies nur so als kleinen Hinweis das da nicht grad jeder landet :öm:
    Und für die extrem sportlichen welche echt nichts kennen: Panzer-Grenadiere gehören wohl zu den bescheuertsten Jungs überhaupt, aber wer sich täglich 10 Stunden Fitnesstraining im Club sparen will, darf da gratis mitmachen :grinning_squinting_face: