Töffentzug

  • Zitat

    Original von Peak
    Also. Ech wett min sämf do au no de zue gä. Es gwössnigs niveu söttis scho si. aber semmer mol erlech. we mängisch hemmer do enne mannefeindlichi sache ond we mängisch hemmer frauefeindlichi sache? es esch wohrschindlech grondsätzlech ned sproblem, dass mer so sache do enne hend. ech glaube es esch eher s problem, we mängisch. ond zodem em osser-forum-läbe ghöred d fraue glaub sowiso meh frauefeindlechi sache als mer manne mannefeindlechi. ond dorom glaubi, dass mer das emene forum wos eigentlech om töff god, ned au no wiiter zie müend.


    Hmmm...! Chan ich dir nöd ganz zuestimmä Peak..


    Also ich gseh das ganze nöd so schlimm.. Ich verstah die ganz hektik nöd wäg somenä Bild.


    Das isch 1 Bild gsi und mi macht es par sprüch drüber tahts it! Was a däm Frauefeindlich söt sie verstani nöd... Sex ghört zum Läbe und Töff-Fahre und us jux macht mer sones pic! Wännmöglich chasch das ding sogar no bi Beathe-Uhse chaufe.. kA


    Ich muen eifach säge ich find die ganz reaktion und traritrara wäg dem Bild voll überflüssig! :wand: :bad:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • irgend welchi rahmebedingige? musig? einzel tanz?









    [SIZE=2]back to toppic[/SIZE]

    Gott erschuf die Zeit, von Eile hat er nichts gesagt.

  • hmmm... Mi meint mi chan was säge und nacher eifach Back to topic schriebä? *tststs*


    Naja... Back to topic!


    1 Min lang shakä, Musig sälber wählbar? :grinning_squinting_face::evil2:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Zitat

    Original von Bauer
    maini ich het no eis... isch jetzt obeume chle ''luftig'' nach em umfall :smiling_face_with_horns:


    Isch doch wurst maini muen ja Dance und nöd fahrä :grinning_squinting_face:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Zitat

    Original von Bauer
    so im obe-ohni-style.. oder was???


    Ne schlaberpuli drüber *g*

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • lol... hetted er wohl gern...
    da währ natürlich min vorbezogne priis für de tanzwettbewerb:muaha::arsch:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Zitat

    Original von Hypi
    chasch natürli au en chline strip anelegge, wär au mal was nois :winking_face:


    jetzt chunnt de wider mit sine warme gedankegäng. ich seg nur... grüüüsel! :arsch::grinning_squinting_face:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch: