Töffentzug

  • Looooolll
    @ Stubenhockerin sehe es doch nur als Witz.
    wenn Männerfeindliche Witze gemacht werden, lache ich genau so, wie über dieses Bild.
    Ich verstehe das nicht, dass sich die Frauen über solches Zeugs immer nerven.

  • Jirschi Grundsätzlich hab ich einen ausgeprägten und sehr tolleranten Humor. Aber ich finde es etwas pietätslos solch ein Bilder in nem Forum zu posten wo auch Frauen aktiv sind.
    $nail hat nachgefragt und ich hab mich gemeldet. Wenn das Angebot steht und sich jemand meldet die es nicht okey findet, sollted ihr auch etwas tollerant sein und dies verstehen. Die Meinungen gehen da ausseinender, aber man sollte (da wir ja eine Gemeinschaft sind) andere Meinungen auch akzepieren können. Wie ihr das mit euren Freundinnen handhabt ist mir egal, aber ich würde es begrüssen wenn ihr in Zukunft solche posts unterlassen würdet.
    Ich spreche hier für meine Meinung, ich weis nicht wie das die anderen Frauen sehen, aber ich könnte mir vorstellen, dass sie nicht allzu weit davon abweichen.
    Ab und an is ganz okey, aber das ging jetzt wirklich unter die Gürtellinie.

    Wer lesen kann ist klar im Vorteil! :wand:


    Wenn die Treue Spaß macht, ist es Liebe!

  • *gröööhl* sind ja hammergrät :ugly:


    Bin ich froh hani e verständnisvolli Fründin. Fallsi zvill go fahre go chuntsi sogar freiwillig hinne druf :grinning_squinting_face:

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

  • Zitat

    Original von Mercutio
    $nail, bitte sii lah :grinning_squinting_face:


    (@die, wo es problem demit händ, bitte eifach lache drüber. es chunnt niemer zu schade, es isch ned gäge fraue, es isch eifach luschtig)


    do wäremer wedermol bene ändlose thema aglangt ... ebe wie scho gseit das gsähnd halt alli chli andersch ond scho klar esches eifach nor so als joke gmeint... aber ebe get halt lüüt wos trotzdem ned sehr lässig fende ond dorom .. esch besser wemmer eus jetzt weder dem coole dancer do wedme :D! joa ond dänke mol alli männer gsähnd das so wienich ond ebe d fraue gsähnd das halt ehner grad andersch ... aber ebe i wörd öbernes männerfeindlichs pic au nor dröber lache mer doch egal :D! so fertig jetzt!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • D'Amerikanisierig isch scho wiit fortgschritte i eusem Land wie ich mit Beduure feschtschtelä mues !!

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • Aso ich bin grundsätzlich ade Stubehockerin ire Meinig, dass Witz wo sehr freuefindlich sind schlecht sind! Aber uf dem Bild sind ja die würklich "intime" Sache nöd sichtbar und es macht sich meh überTöffsüchtigi Manne als über Fraue als Sexsymbol lustig!


    Das isch mini Meinig! Aber wenn die Fraue da das falsch verstönd chömers minetwäge au lösche! Es söll ja uf niemerdem sini Chöste gah! :engel:


    @:Dark_Force...was het das mit Amis ztue? So Witz gits wohl i allne Länder??? oder? :face_with_rolling_eyes:


    EDIT: Jetzt hani gseh dases dusse isch! Vilicht besser so! Wer wend ja nöd d'Fraue wo eh scho e Minderheit sind da inne zuesetzlich schickaniere! :face_with_tongue: Bringed also nögst mal Mannefindlichi witzt! Ich chan über mich selber nemlich guet lache

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud

    Einmal editiert, zuletzt von Dark Spider ()

  • Zitat

    Original von Dark Spider
    @:Dark_Force...was het das mit Amis ztue? So Witz gits wohl i allne Länder??? oder? :face_with_rolling_eyes:


    Ich wott demit uf d'Prüdheit vo de Amis aspile. Und uf de zwang, jedem siini Meinig ufztrucke!

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • Zitat

    Original von :Dark_Force


    Ich wott demit uf d'Prüdheit vo de Amis aspile. Und uf de zwang, jedem siini Meinig ufztrucke!



    i gseh dis problem nid ganz, die meischte religione mached das scho sit jahrtusige, aber schinbar störts det keine :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Also. Ech wett min sämf do au no de zue gä. Es gwössnigs niveu söttis scho si. aber semmer mol erlech. we mängisch hemmer do enne mannefeindlichi sache ond we mängisch hemmer frauefeindlichi sache? es esch wohrschindlech grondsätzlech ned sproblem, dass mer so sache do enne hend. ech glaube es esch eher s problem, we mängisch. ond zodem em osser-forum-läbe ghöred d fraue glaub sowiso meh frauefeindlechi sache als mer manne mannefeindlechi. ond dorom glaubi, dass mer das emene forum wos eigentlech om töff god, ned au no wiiter zie müend.



    BACK TO TOPPIC
    Wemmer ned en dance contest em läderkombi mache???

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel: