Töffentzug

  • Zitat

    Original von DeepZone


    gnau dorom probier echs gar ned ersch
    :face_with_tongue:


    und wennd wotsch chan der es paar bilder vo minere CBF schicke....



    denn weisch wie es nakedbike nacheme chline rutscher usgseht :hmpf::face_with_rolling_eyes::böse:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Houuuu werum han ich kei Sound zu dem geile Video?????
    Han zersch denkt das segi de Kolleg... de isch so schpitz druf das er amigs sini Töffklamotte aleit und vorem Spiegel Posiert!!! :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:

    Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

  • do chönter chli üebä :grinning_squinting_face:


    EDIT von Spike: Han sBild usegnaa. Wers unbedingt will chan am $nail ja e PN schriibe :winking_face:


    [SIZE=1]wenns öpr aastössig findt, nur sääge, de duenis lösche :winking_face: [/SIZE]

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

    Einmal editiert, zuletzt von $nail ()

  • *reusper*


    Also soooo frauäfründlich findis jetz also scho ned

    Wer lesen kann ist klar im Vorteil! :wand:


    Wenn die Treue Spaß macht, ist es Liebe!

  • Zitat

    Original von $nail
    do chönter chli üebä :grinning_squinting_face:


    EDIT von Spike: Han sBild usegnaa. Wers unbedingt will chan am $nail ja e PN schriibe :winking_face:


    [SIZE=1]wenns öpr aastössig findt, nur sääge, de duenis lösche :winking_face: [/SIZE]



    haha de esch aber geil :lol: :D! aber ebe gsähnd halt ned alli glich ... vo mer us chasches loh :face_with_tongue:

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Zitat

    Original von -=TS=-



    haha de esch aber geil :lol: :D! aber ebe gsähnd halt ned alli glich ... vo mer us chasches loh :face_with_tongue:



    findi also au kei gueti idee....



    d liebi zum töff und d liebi zur fründin sötti mer scho chönne trenne....nüd das mer die zwei am endi no verwechsled :böse::wand::wand:



    *duckundrenn*

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • :grinning_squinting_face: ich finde das e gueti Idee! So liidet d'Bezieig nöd, wegem Hobby! Denn macht eim d'Fründin nüme Vorwürf mer segi zvill am umefahre!! :face_with_tongue:

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud

  • Zitat

    Original von Dark Spider
    :grinning_squinting_face: ich finde das e gueti Idee! So liidet d'Bezieig nöd, wegem Hobby! Denn macht eim d'Fründin nüme Vorwürf mer segi zvill am umefahre!! :face_with_tongue:


    Meine rede! :grinning_squinting_face: :lol: *kannnichtmehrvorlachen*

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Zitat

    Original von Dark Spider
    :grinning_squinting_face: ich finde das e gueti Idee! So liidet d'Bezieig nöd, wegem Hobby! Denn macht eim d'Fründin nüme Vorwürf mer segi zvill am umefahre!! :face_with_tongue:


    d verwächsligsgfahr isch eifacht do, wenn de plötzlech s uspuffloch vom töff..


    eh löme das :grinning_squinting_face::face_with_tongue:

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • Dürf vor allem denn unangenehm wärde, wenner so richtig iigfahre und heiss isch!! :wand::ugly::wand:

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud

  • höred uf s ganze wird zu zweidüütig und ich nime jetzte mal ah das werded d fraue im forum nüd gern gseh :böse:



    also stopped da mal :grinning_squinting_face:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener