• omg das esch doch en volltrottel :wand: die schön R6 :böse: !!! jäno hoffe nor das mer das nie werd paasiere weni denn mol mini 600er oder 1000er han!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

    2 Mal editiert, zuletzt von -=TS=- ()

  • Zitat

    Original von -=TS=-
    omg das esch doch en volltrottel :wand: die schön R1 :böse: !!! jäno hoffe nor das mer das nie werd paasiere weni denn mol mini 1000er han!


    Isch e R6 :face_with_rolling_eyes:


    Aber filich de Fuess uf dHinderbrämsbim nögschte mal :grinning_squinting_face:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Zitat

    Original von Spike


    Isch e R6 :face_with_rolling_eyes:


    Aber filich de Fuess uf dHinderbrämsbim nögschte mal :grinning_squinting_face:


    i know ... chum hani de post inegstellt gha beni grad weder of bearbeite welis gmerkt han ... aber nei de spike esch natürli wedermol fell z schnell gsi :grinning_squinting_face: haha! jäjo!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • ich kenn das zu guet...
    das isch en typische afangsfäähler...
    und das halt mitttem falsche töff, drumm chli trüüriger :winking_face:


    me sett nie übermüetig nachem erschte hüpfer
    grad de 2 te alegge wemme sini maschine ned genau kennt..


    sowas bruucht inneri rue und behärrschig :grinning_squinting_face:

  • mir isch scho passiert, das ich bim wheely us überstelligkeit eifach nomal mega gas gäh ha, mis baby isch den ziemlich schnäll sänkrächt ir wäldgschicht gstande und mini letschte träue haar grad au underem helm :grinning_squinting_face:
    aber ich bin halt glaub chli en lucker, und es isch nüt schlimms passiert :smiling_face_with_horns:


    ja en kawa halt :top2:

    -=[CARPE NOCTEM]=-

    Einmal editiert, zuletzt von Labyrator ()

  • Hihihi das Video kenni! S'beste dra isch, das er ned öppe froh isch das ihm selber nix passiert isch, sondern nur es schöns F*** ablaht weg sim töffli! :face_with_tongue:


    Debi hets em au chöne d'Bei verisse so wie de de Spagat macht! :grinning_squinting_face:


    De Kameramaa kümmerets au ned gross! :ugly5:

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud

  • Ja das isch nid schön. Aber irgendwiä isch das o ä trottel. Wenn ig aubä so blödsinn probierä de hani wenigstens ä aständigi usrüstig abä. das hät viu böser chönä ändä mit äm Fahrer. Aber was mi krass dünkt, wiä leider dr töff usgseht. ä Sumo würd sicher no chli besser usgse nach äm nä sörigä sturz.
    auso äs witer kouf argument für nä sumo :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face: