Beiblatt für Slip On

• Habe heute meinen Neuen Shark Slip On bekommen. :grinning_squinting_face:

Nun frag ich mich aber, ob ich wirklich das richtige Beiblatt dazu bekommen habe. Es schaut absolut nich so aus wie die Blätter die ich z.B. für mein Auto bekommen habe.
    Das "Beiblatt" für den Shark ist in etwa so gross wie eine EC - Karte. Darauf steht: Service - Karte für Shark. Weiter sind folgende Angaben darauf vermerkt:

Ausführung: Typ SH
    Nummer: e3 1004
    Verwendung: GSF 600/650/1200 Bandit; GSX 600/750/1000R; GSX 1400
    Hersteller: Dynastyplast/Sancino (CR) Italy

Ausserdem hat es ein Grosses EG darauf. Ist das wirklich ein Beiblatt das in der Schweiz Gültikeit hat? Muss ich das ganze Eintragen resp. Vorführen?

PS: Der Verkäufer hat mir zugesichert das der Dämpfer in der Schweiz legal ist.....

EDIT: Da hani na es Foti devo gmacht:

Bild

Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

Einmal editiert, zuletzt von Chrigi ()

• Also ich han es anders und binmer zimmli sicher, das das wo du häsch ide Ch nüüt bringt. Fechter Drive isch en dütsche Lade..also wird de chum id dSchwiiz importiere ;).

Ich han es Papier wo sgliche Format wie en Fahrzüguuswis hät. Döte ine staht das de Uuspuff sowieso (gnau Typ mit E-Nummere isch aagää) für genau mit Töff (Typ, Rahmenummere, Leischtig) gnämiget isch vom Importeur sowieso (Stämpfel und Underschrift).

Es chan theoretisch scho sii das de Uuspuff ide Ch chasch legal fahre...aber nöd mit dem Papier bzw. dere Bestätigung vom Importeur. Wür malluege obs en Shark-Importer git und döte naafröge öberder das chan uusstelle, bzw. de wirder au grad chöne säge wo das gültig isch wo du da übercho häsch.

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• s`Komische a dere sach isch ebe das ich de ide Schwiiz poschtet han. Und zwar bim einzige Lade wo de Shark ide Schwiiz verkauft!!!!! ich haue de mal a weg dem ganze... susch hani denn gröber 2te gmacht wenn mi d`Schmier mal usenimmt...

PS: Habe das Teil bei DESMORANTE AG gekauft

2 Mal editiert, zuletzt von Chrigi ()

• Das ganze hat sich erledigt. Die Eg Karte ist kein Beiblatt. Der verkäufer schickt mir das per Post.

• ich han au das chline chärtli, doch das isch nume für EU.

zuesätzlich han ich vom daromotos no es extra schwiizer biiblatt mit de rechnik zäme becho.

falls en vom daromoto hesch aber so es spezialbiiblatt nüd mitbecho hesch muesch es melde und bechunsch es no.

wennd en selber im düütsche kauft hesch choschtet die das schwiizer biiblatt 250stutz.

findi aber schöön dass i di vom shark han chöne überzüge.

tönt nämli echt guet :grinning_squinting_face:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

• Ja han de Dani mal na gfröged (vo de Darmoto)
    Da ich uf Nachname bstellt han bechum ich s`Biblatt wenni d`Rächnig zahlt han. Vo dem her isch alles greglet.
    De Topf hani scho montiert und au na grad chli ga fahre. Bin zwahr fasch am Sattel feschtgfrohre aber de geili Sound het mi für die Strapaze entschädigt! Isch würklich hammergeile Sound!!!!!!

Frage: Isches normal das de blubbered und liecht schüsst wenni bi höche drehzale abem gas gane? Oder isch das eifach will er irgendwo nachli Luft nasuged??

• das schüsse und blubbere isch soundtechnisch gwollt und s allergeilschte :grinning_squinting_face:

• s'sell ja au so lüüt geh wo sich extra e ältere supersportler ziehnd, demits na richtig schüsse und blubbere chönd...

ei isch da amig luschtig gsi am 4wald stätter entlang i de tunnels :face_with_tongue::engel:

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• Hehehehehe also nid das ihr mich da jetzt falsch verstönd... Ich finde da rattig geil wenns chli hinde use tut!!!! D`Frag isch nume gsi obs normal isch oder ob ich en fehler gmacht han bim here baue... :grinning_squinting_face:

• nei isch normal und gewollt.

weiss nööd was du für en shark kauft hesch, doch wenns en competition 3000 isch würdi mal versuche de dB eater useznäh. das gaht bi mir nämli nööd well de so streng drinne hockt.

würd mi interessiere öb du das schaffsch.

• Ich han de Comp. DSS
    Han dete aber au en DB eater drinne.. has nanig usegna. De Töff isch jetzt eh wider igwinteret. Aber ich wirdes denn scho mal versuäche usezneh.. nimmt mi wunder wie de Rohred... :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:

• yo ihr wüssed aber, dass er nachen neue gsetz für zuebehöraalage en kat bruched am 1.1.2006, falls eure töff scho miteme kat uusgrüschted gsi isch und dä im orig. endtopf ghocked isch.

söll bis 300 stutz buesse geh. wil für dä kat keis biiblatt bruchsch, hani en usem tütsche bstellt.

[SIZE=3]Gregy alias Speedking [/SIZE]

• Es git demmfall Kat's zum narüschte? :confused_face: Wider öppis glernt :face_with_tongue:

Guet (us Sicht vom umwältverschutzende Töfffahrer natürlich nume, tuen defür immer s'Jogurtbächerli-Aludeckeli und de Karton ussenume sammle :ugly:. :ugly::ugly: ) hani nie eine dine gha.

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• hmm isch mer jetzt aber ganz neu.... chan das si das da nume bi de ältere Maschine musch narüschte?? Han nämlich kei ahnig ob ich eine drinne han oder nid...

• nei ebe nöd bi dä alte nöd wo eh keine kha händ. aber ich mit dä aprilia wo im orig. topf eine hät muess für dä zuebehörtopf au eine ha. höchstens er isch im rohr vorem topf, dänn häsch glück...

[SIZE=3]Gregy alias Speedking [/SIZE]