Fetts R6 2006 Movie

  • Ohhhh mann do chunnsch jo gad mächtig bock über zum go heize go...muesch um die johreszit so es geils Vid poste...ich will au uf e Rennstrecki...

    The World is yours...

  • wo söttsch de bis 20'000 u min drülle?


    aber e geils video... bhalte aber doch mini, topf und nr.halter sind ka kotzed gruusig

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • es gat finds irgendwie gar nümme so schlimm



    bi 20 hört dä root beriiich uf, isch mir dänk scho klar wa da heisst :face_with_tongue: tüpflishissser.ch :ugly:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • :rock:


    Ich find das neue Teil gar nöd so schlimm:D


    Aber trotztdem: Yoghurtbecher blibt Yoghurtbecher:P:D

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

  • ja den zieht sie au ned bis 20i!!! das isch doch na en underschied...


    aber d'vorstellig währ scho geil, höcher drehe als die meischte f1 wägeli... hmmm :evil2:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • ja mues säge scho ned schlächt aber de nummerhalter esch eifach abartig grusig aber laufe tuet sie scho


    i wett au journalist werde :böse:


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • also das mit dr elektronische gasdosierig findi emmel kes leids thema. solangs nid mit pippifax wie abs oder griffheizig afönd isch mir das wurscht :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • :grinning_squinting_face: en geile Töff mit geiler Leistig und Sound, aber hässlicher Optik!


    Jaja Journalist muss mer werde! :face_with_tongue:
    Lustig winer immer ide gliiche Kurve eine überhollt!

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud

  • Aso ich finds es rundum genials Bike. Setzt endli mol wider en Meilestei ide 600ccm-Klass oder giits öppis verglichbar drehfreudigs mit 215PS Literleischtig? :face_with_tongue:
    Au dOptik findi sehr glunge. Mol nöd de japanische Mainstreamstyle.


    Aber mich nimmts jo mol wunder öb das Bike meh wie 50'000km macht wemes so quäle mues dass öppis chunt. Ha ghört dass scho di alte R6 nöd di langläbigschte Bikes sind... :face_with_rolling_eyes:

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

  • Zitat

    Original von 4ska
    Aso ich finds es rundum genials Bike. Setzt endli mol wider en Meilestei ide 600ccm-Klass oder giits öppis verglichbar drehfreudigs mit 215PS Literleischtig? :face_with_tongue:
    Au dOptik findi sehr glunge. Mol nöd de japanische Mainstreamstyle.


    Aber mich nimmts jo mol wunder öb das Bike meh wie 50'000km macht wemes so quäle mues dass öppis chunt. Ha ghört dass scho di alte R6 nöd di langläbigschte Bikes sind... :face_with_rolling_eyes:



    pschhhht, so wiit dörfsch dänk nid hinderfröge :winking_face: also so vo wäge design findi da vo dä neue gixxrs echli glungener, allerdings gfallt mer die neu R6 scho besser als die alt. vor allem im vordere bereich :winking_face: aber who cares


    dä priiis isch eifach happig mit 18 1/2 mille

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Zitat

    Original von Hypi
    pschhhht, so wiit dörfsch dänk nid hinderfröge :winking_face:


    Tschuldigung (au an Hostettler) :hmpf:


    Zitat

    Original von Hypi
    dä priiis isch eifach happig mit 18 1/2 mille


    8o Was???? Do chunsch jo fasch e R1 über für de Priis
    :uaa:

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...