• Hoi zämä!

I wött mi churz vorstelle.
    I heisse Gianni und wohne in Rossrüti, i dä nöchi vo Wil (SG), direkt nebet em Bl4ck_Sh33p & Toretto.
    Bin eigentlich scho ä wili Mitglied, do i aber nur selte am PC bin, han i mir nie zit gno zum mich vorstelle.
    I han mir letschte Summer mini "Bella" (Kawaski Ninja ZX-6R Jhg 03) second-hand ersteigeret und bin set den begeisterete Töfffahrer.
    Han leider no kei gueti Pics vo minere Maschine, die werdet aber spötestens am Früelig folge.
    Bis jetzt isch sie eigentlich no genau so wie i sie kauft han, s'Nummereschild und Mini-Blinker sind scho gmacht gsi, han lediglich no än verchromte Nummereschild-Rahme dra gmacht. Mini Visione werd i idä kommende Saison no umsetze.

Gruess Gianni

• Na de grad es Willkomme a dech...

Vel Spass im Forum... ond evt. schriibsch jo chli hüfiger...oder tauchsch ab ond zue im Sommer amene Usfährtli uf :winking_face:
    Of jede Fall vel Spass met dim Töff...

PS: jetzt gehts mol weder eine meh för Kawa...im Wettkampf Yami gäge Kawa (KTM müesst mer au no fasch erwähne)... :ugly:
    (Het e Thread/Umfrag...Töff was au susch... det chasch di no iträge)

Einmal editiert, zuletzt von DeepZone (2. Januar 2006 15:03)

• Zitat

Original von DeepZone
    PS: jetzt gehts mol weder eine meh för Kawa...im Wettkampf Yami gäge Kawa (KTM müesst mer au no fasch erwähne)... :ugly:
    (Het e Thread/Umfrag...Töff was au susch... det chasch di no iträge)

lol Deepy :grinning_squinting_face: Jetzt bini grad vor paar min. go luege wer i dere Unfrag füert. Chume wieder da is thread ine und prompt häsch din bitrag geänderet....Nomal glück gah:P:D Susch wäri den no böös worde :face_with_tongue:

Ach ja:

Wilkommen da im Forum und viiil spass:D
    [Blockierte Grafik: http://cpanel04.rubas-s04.net/~pschmid/welcome.gif]

edit: Da isch no das erwähnte Thread :grinning_squinting_face:

[SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

Einmal editiert, zuletzt von BlackDevil (2. Januar 2006 15:11)

• hallo und au vo mir es herzlichs willkomme! en kawi fahrer meh und ersch no eine wo e Ninja hät :grinning_squinting_face: ! sehr guet... :smiling_face_with_horns:

• jo salut. au vo mer es <3-lechs willkomme. wönsch der do vell spass ond luegsch, dasst nor met de reiffe am bode noche schliifsch...

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• jä nei nomol en kawi fahrer.
    heisse dich da glich willkome
    gueti saison '06 und vell schöni täg

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• heisse die au wilkomme

hoffe dasi im 06i au no zum kawafahrer wird :smiling_face_with_horns:

entweder es mopped mit em gliche heck wie dies (Z1000) oder die noi chli ninja ZX6R sölls werde

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• Wilkome :D. So langsam besserets wider mit den Anzahl Kawafahrer :smiling_face_with_horns:.

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• willkomme im forum
    viell spass und lass dich vo de yamis nicht runterkriegen
    übrigens ich bin no die einzig mit ere koreanerschüssle hehe
    guuet ich sägs grad sälber ... wer fahrt dänn soowas ??;)

suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

• Merci für die nette Willkommenswort!
    I chan dä Früelig jetzt scho fascht nüme abwarte, mini "Bella" sehnt sich jetzt scho nochem Asphalt, aber zum Glück werd i die Saison gnueg Zit ha zum sie au agmesse uszfahre!
    Freu mi, vilicht mol mit einige vo eu e chlineri oder grösseri Tour zmache!

• es herzlichs willkomme vo mir...
    und viel spass da im forum
    yippi nomal en ninja-triiber...ich han e silbrigi... :smiling_face_with_horns:

mfg BAUER

----------------------------------------------------------------------
    KLICK'S DU!!