• Naja also ich han nonie vo eim ghört wo de Ermässigsspilrum so gross gsii isch das eis vode Redli numescho dIdee zum abhebe hetti ha dörfe. Die sind ja (je nach dem öb gad fürabig usw.) rächt pingelig. Freihändig würi au nöd unbedingt uusprobiere wenn irgendwo eine ume isch.

Wobii mer da ja nöd chan säge "nichtbeherrschen des Fahrzeugs" susch wär ja de Christian Pfeiffer en rächte Aafänger ;).

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• Isch scho so, äs goht jo eh nöd drum öb dä Töff grundsätzlich im griff häsch, sondern äs goht um dä Momnet. Und ich mein äs isch unbeschrittä das Freihändig nümä so schnell chasch bremsä, wiä went d'Bremshebäl scho berürsch.
    Aber äbä, isch vo Bull zu Bull andersch wiä ers halt handhabt.
    Bi dem ufäm Schaläberg bin ich froh gsi isch er üs nöd cho go grüässä. :winking_face:

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• Zitat

Original von Toretto
    Isch scho so, äs goht jo eh nöd drum öb dä Töff grundsätzlich im griff häsch, sondern äs goht um dä Momnet. Und ich mein äs isch unbeschrittä das Freihändig nümä so schnell chasch bremsä, wiä went d'Bremshebäl scho berürsch.
    Aber äbä, isch vo Bull zu Bull andersch wiä ers halt handhabt.
    Bi dem ufäm Schaläberg bin ich froh gsi isch er üs nöd cho go grüässä. :winking_face:

Hmm, aber ich stah doch no gern mal schnell uf zum was ide hoseseck sueche.... :]

-=[CARPE NOCTEM]=-

• Wenn'd no chasch ufsto ohni dass abegluftet wirsch, bisch sowieso vil z'langsam underwägs :grinning_squinting_face:

Nei i fahr au öppe im sto (je länger das i am Stuck fahr desto öfter) oder ebä freihändig... solang da nöd grad vor eme Fuessgängerstreife machsch wird sich jo hofentlich keine dra störe..

• aso s weehle zellt lut StVG als nicht beherschen des Fahrzeuges
    en kolleg vom mer esch über brugg gweehlet da cha jo würkli kene vo de siite cho am ändi vo de brugg esch scho drännleitig gstande, er hed nomol glück gha nume e verwahrnig, aber en tip grüessed sie ned während em weehle

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• ich grüess nur alles wen`s im iisige winter bi härtischte bedingige no verchersteilemer ussert mir uf de schtraas hett *g*

charly: es isch au gfördig vo verchersteilemer :face_with_tongue:

i mim fall isches zluut, z hochturig, und z schnäll fahre innerorts gsii, nomal richtig glück ghaa.. !