töffmodell 1:12

  • :böse: kei ZXR :ugly5:


    Aber naja, wennse ez voll funktionsfähig wär würimers überlegge :face_with_tongue:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Zitat

    Aber naja, wennse ez voll funktionsfähig wär würimers überlegge :face_with_tongue:


    Voll funktionsfähig? Für was? Als Wiehnachtsgschänk für din Hamster? :ugly:

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

  • kennt eigentli eine so en lade idr schwiiz wo so modell vertschutet?


    ummefahre müends ja nid, ummestah zum aluege längt mir scho um dä bitteri arbetsalltag z'versüessä :smiling_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Musch mal sueche, händ schomal sowas gha mit so Modäll, glaube döte sind auh Links dine.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • han letschti grad em ALDI-katalog die genau gliiche gseh:D em schwiizer ALDI choschte si 6.- pro modell...: http://suisse.aldi.com/on_thursday/ (ganz abe fahre, het so langs het esch dert smotto...)
    I han mer en dütschland grad 5 modelle kauft för 4 € pro Stk., halt eifach ned die besti Quali aber zom ufstelle längts......:P

    Vegetarier essen meinem Essen das Essen weg!

  • die hend ja ned mal irgend e r6! :böse::böse:
    usserdem sind teils model 1:18! :arsch::grinning_squinting_face:


    und na usserdemmer isch mis model eh am schönschte
    [Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/vorschau/bentley2(Original).jpg
    [Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/vorschau/bentley1(Original).jpg]


    sind zwar kei töff, aber anders fröidig :face_with_tongue::grinning_squinting_face:



    ah ja... so model chasch imfall au bim franz calr weber bstelle. oder in anderne modellädeli in züri, hett jehnschti

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Wemmer scho bim Thema sind. Weiss irgendöpper vo oi, wo mer chönt es Aprilia RS 125 Modell, oder Bausatz (isch egal) übercho??????
    Am beste wers Strassemodell, im Notfall gieng au s'Rennmodell....ich ha scho mega gsuecht, aber bi bis jetzt ned fündig worde... :hmpf::wand:

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud

  • so Model hani scho ade Tankstell gseh..........aber woher kriegi en andere Topf und anderi Blinker defür?.........lol :öm:



    greets Thomas

  • Zitat

    Original von maini
    die hend ja ned mal irgend e r6! :böse::böse:


    defür hets ä 04er R1, da isch ehh s'wichtigscht :face_with_tongue:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Wenns e Kilo-Fazer in grau gha hett, hetti grad es Modell für min Vater ufd Wiehnacht kauft. Aber die giits jo nur i gääl und rot. :wand:
    Franz Carl Weber muesi mol luege... aber wird sicher einiges tüürer si :ugly:


    Greeez
    Roger

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

  • Zitat

    Original von -=TS=-
    so also bemer jetzt 3 töff-modell em aldi go hole :P!
    Yamaha R1, Daytona 955 ond MV Augusta :D!



    ahhh du bisch dä sack gsi wo die all weggschnappt het ;). mini müetsch het mer hüt no brichtet gha wo sie än R1 als gschänk het welle bsurge und do heb so än chranke, grad die letscht abgruumt :winking_face:


    böse TS :ugly5:

    Cry mich ein river ! :ugly2: